8.
Prayers (Salat)
٨-
كتاب الصلاة


10
Chapter: What may be used to cover the private parts of the body

١٠
باب مَا يَسْتُرُ مِنَ الْعَوْرَةِ

NameFameRank
abī hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
al-‘raj Abd al-Rahman ibn Hurmuz al-A'raj Trustworthy, Firm, Scholar
abī al-zinād Abdullah ibn Dhakwan al-Qurashi Imam, Trustworthy, Upright
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
qabīṣah bn ‘qbh Qubaysah ibn Uqbah al-Suwa'i Thiqah (Trustworthy)

Sahih al-Bukhari 368

Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade two kinds of sales (ie) Al-Limais and An-Nibadh (the former is a kind of sale in which the deal is completed if the buyer touches a thing, without seeing or checking it properly and the latter is a kind of a sale in which the deal is completed when the seller throws a thing towards the buyer giving him no opportunity to see, touch or check it) and (the Prophet ﷺ forbade) also Ishtimal-As- Samma' and Al-Ihtiba' in a single garment.

ہم سے قبیصہ بن عقبہ نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے سفیان نے بیان کیا، جو ابوالزناد سے نقل کرتے ہیں، وہ اعرج سے، وہ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے کہ نبی کریم ﷺ نے دو طرح کی بیع و فروخت سے منع فرمایا۔ ایک تو چھونے کی بیع سے، دوسرے پھینکنے کی بیع سے اور اشتمال صماء سے ( جس کا بیان اوپر گزرا ) اور ایک کپڑے میں گوٹ مار کر بیٹھنے سے۔

Hum se Qabeesah bin Aqabah ne bayan kiya, unhon ne kaha ke hum se Sufyan ne bayan kiya, jo Abul Zinad se naql karte hain, woh A'raj se, woh Abu Hurairah رضی اللہ عنہ سے ke Nabi Kareem ﷺ ne do tarah ki baye' o farokht se mana farmaya. Ek to chhoney ki baye' se, doosre phenkney ki baye' se aur ishtimaal Sama'a se (jis ka bayan oopar guzra) aur ek kapray mein goath maar kar baithne se.

حَدَّثَنَا قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ أَبِي الزِّنَادِ ، عَنِ الْأَعْرَجِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : نَهَى النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ بَيْعَتَيْنِ ، عَنِ اللِّمَاسِ وَالنِّبَاذِ ، وَأَنْ يَشْتَمِلَ الصَّمَّاءَ ، وَأَنْ يَحْتَبِيَ الرَّجُلُ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ .