63.
Merits of the Helpers in Madinah (Ansaar)
٦٣-
كتاب مناقب الأنصار


51
Chapter

٥١
باب

Sahih al-Bukhari 3940

Abu Al-Minhal Abdur Rahman bin Mut`im narrated that a partner of mine sold some Dirhams on credit in the market. I said, ‘Glorified be Allah, is this legal?’ He replied, ‘Glorified be Allah, by Allah, when I sold them in the market, nobody objected to it.’ Then I asked Al-Bara' bin Azib (about it) he said, ‘we used to make such a transaction when the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) came to Medina. So, he said, 'there is no harm in it if it is done from hand to hand, but it is not allowed on credit.' Go to Zaid bin Al- Arqam (رضي الله تعالى عنه) and ask him about it for he was the greatest trader of all of us.’ So, I asked Zaid bin Al-Arqam (رضي الله تعالى عنه), and he said the same (as Al-Bara) did.

ہم سے علی بن عبداللہ المدینی نے بیان کیا، کہا ہم سے سفیان بن عیینہ نے بیان کیا، ان سے عمرو بن دینار نے، انہوں نے ابومنہال (عبدالرحمٰن بن مطعم) سے سنا، عبدالرحمٰن بن مطعم نے بیان کیا کہ میرے ایک ساجھی نے بازار میں چند درہم ادھار فروخت کیے، میں نے اس سے کہا: سبحان اللہ! کیا یہ جائز ہے؟ انہوں نے کہا: سبحان اللہ، اللہ کی قسم! میں نے بازار میں اسے بیچا تو کسی نے بھی قابل اعتراض نہیں سمجھا۔ میں نے براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے اس کے متعلق پوچھا تو انہوں نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ جب ( ہجرت کر کے ) تشریف لائے تو اس طرح خرید و فروخت کیا کرتے تھے۔ نبی کریم ﷺ نے فرمایا کہ خرید و فروخت کی اس صورت میں اگر معاملہ دست بدست ( نقد ) ہو تو کوئی مضائقہ نہیں لیکن اگر ادھار پر معاملہ کیا تو پھر یہ صورت جائز نہیں اور زید بن ارقم سے بھی مل کر اس کے متعلق پوچھ لو کیونکہ وہ ہم میں بڑے سوداگر تھے۔ میں نے زید بن ارقم سے پوچھا تو انہوں نے بھی یہی کہا کہ سفیان نے ایک مرتبہ یوں بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ جب ہمارے یہاں مدینہ تشریف لائے تو ہم ( اس طرح کی ) خرید و فروخت کیا کرتے تھے اور بیان کیا کہ ادھار موسم تک کے لیے یا ( یوں بیان کیا کہ ) حج تک کے لیے۔

hum se Ali bin Abdullah Al-Madini ne byan kiya, kaha hum se Sufyan bin Ayyinah ne byan kiya, un se Amr bin Dinar ne, unho ne Abu Manhal (Abdul Rahman bin Mut'im) se suna, Abdul Rahman bin Mut'im ne byan kiya ke mere ek saathi ne bazaar mein chand dirham udhaar farokht kiye, mein ne us se kaha: Subhan Allah! Kya yeh jaiz hai? Unho ne kaha: Subhan Allah, Allah ki qasam! Mein ne bazaar mein usay becha to kisi ne bhi qabil e itiraz nahi samjha. Mein ne Bara'a bin Azib (RA) se us ke mutalliq poocha to unho ne byan kiya ke Nabi Kareem (SAW) jab (Hijrat kar ke) tashreef laye to is tarah khareed o farokht kiya karte the. Nabi Kareem (SAW) ne farmaya ke khareed o farokht ki iss soorat mein agar muamla dast ba dast (naqd) ho to koi muzaiqa nahi lekin agar udhaar par muamla kiya to phir yeh soorat jaiz nahi aur Zaid bin Arqam se bhi mil kar us ke mutalliq pooch lo kyun ke woh hum mein baray saudagar the. Mein ne Zaid bin Arqam se poocha to unho ne bhi yehi kaha ke Sufyan ne ek martaba yun byan kiya ke Nabi Kareem (SAW) jab hamare yahan Madinah tashreef laye to hum (iss tarah ki) khareed o farokht kiya karte the aur byan kiya ke udhaar musam tak ke liye ya (yun byan kiya ke) hajj tak ke liye.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ عَمْرٍو ، سَمِعَ أَبَا الْمِنْهَالِ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ مُطْعِمٍ ، قَالَ : بَاعَ شَرِيكٌ لِي دَرَاهِمَ فِي السُّوقِ نَسِيئَةً ، فَقُلْتُ : سُبْحَانَ اللَّهِ أَيَصْلُحُ هَذَا ، فَقَالَ : سُبْحَانَ اللَّهِ وَاللَّهِ لَقَدْ بِعْتُهَا فِي السُّوقِ فَمَا عَابَهُ أَحَدٌ , فَسَأَلْتُ الْبَرَاءَ بْنَ عَازِبٍ ، فَقَالَ : قَدِمَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَنَحْنُ نَتَبَايَعُ هَذَا الْبَيْعَ ، فَقَالَ : مَا كَانَ يَدًا بِيَدٍ فَلَيْسَ بِهِ بَأْسٌ , وَمَا كَانَ نَسِيئَةً فَلَا يَصْلُحُ , وَالْقَ زَيْدَ بْنَ أَرْقَمَ فَاسْأَلْهُ فَإِنَّهُ كَانَ أَعْظَمَنَا تِجَارَةً , فَسَأَلْتُ زَيْدَ بْنَ أَرْقَمَ ، فَقَالَ : مِثْلَهُ ، وَقَالَ سُفْيَانُ : مَرَّةً ، فَقَالَ : قَدِمَ عَلَيْنَا النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْمَدِينَةَ وَنَحْنُ نَتَبَايَعُ ، وَقَالَ : نَسِيئَةً إِلَى الْمَوْسِمِ أَوِ الْحَجِّ .