64.
Military Expeditions led by the Prophet (pbuh) (Al-Maghaazi)
٦٤-
كتاب المغازى


61
Chapter: Sending 'Ali and Khalid رضي الله عنهما to Yemen

٦١
باب بَعْثُ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ ـ عَلَيْهِ السَّلاَمُ ـ وَخَالِدِ بْنِ الْوَلِيدِ ـ رضى الله عنه ـ إِلَى الْيَمَنِ قَبْلَ حَجَّةِ الْوَدَاعِ

Sahih al-Bukhari 4353

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (ﷺs ) assumed the state of Ihram for Umra and Hajj, and we to assumed it for Hajj with him. When we arrived at Makka, the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever does not possess a Hadi should regard his Ihram for Umra only.’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) had a Hadi with him. Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) came to us from Yemen with the intention of performing Hajj. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said (to him), ‘with what intention have you assumed the Ihram, for your wife is with us?’ Ali ( رضي الله تعالى عنه) said, ‘I assumed the lhram with the same intention as that of the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم).’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘keep on the state of lhram, as we have got the Hadi.’

ہم سے مسدد بن مسرہد نے بیان کیا، کہا ہم سے بشر بن مفضل نے بیان کیا، ان سے حمید طویل نے، کہا ہم سے بکر بن عبداللہ نے بیان کیا، انہوں نے عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے ذکر کیا کہ انس رضی اللہ عنہ نے ان سے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے عمرہ اور حج دونوں کا احرام باندھا تھا اور ہم نے بھی آپ کے ساتھ حج ہی کا احرام باندھا تھا۔ پھر ہم جب مکہ آئے تو آپ ﷺ نے فرمایا کہ جس کے ساتھ قربانی کا جانور نہ ہو وہ اپنے حج کے احرام کو عمرہ کا احرام کر لے ( اور طواف اور سعی کر کے احرام کھول دے ) اور نبی کریم ﷺ کے ساتھ قربانی کا جانور تھا۔ پھر علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ یمن سے لوٹ کر حج کا احرام باندھ کر آئے۔ آپ ﷺ نے ان سے دریافت فرمایا کہ تم نے کس طرح احرام باندھا ہے؟ ہمارے ساتھ تمہاری زوجہ فاطمہ بھی ہیں۔ انہوں نے عرض کیا کہ میں نے اسی طرح کا احرام باندھا ہے جس طرح آپ ﷺ نے باندھا ہو۔ آپ ﷺ نے فرمایا کہ پھر اپنے احرام پر قائم رہو، کیونکہ ہمارے ساتھ قربانی کا جانور ہے۔

Hum se Musaddad bin Masrahid ne byan kiya, kaha hum se Bishr bin Mufazzal ne byan kiya, un se Hamid Taweel ne, kaha hum se Bukr bin Abdullah ne byan kiya, unhone Abdullah bin Umar (RA) se zikar kiya ke Anas (RA) ne un se byan kiya ke Nabi Kareem (SAW) ne Umrah aur Hajj dono ka ihram bandha tha aur hum ne bhi Aap ke sath Hajj hi ka ihram bandha tha. Phir hum jab Makkah aaye to Aap (SAW) ne farmaya ke jis ke sath qurbani ka janwar na ho wo apne Hajj ka ihram Umrah ka ihram kar le (aur Tawaf aur Sai kar ke ihram khol de) aur Nabi Kareem (SAW) ke sath qurbani ka janwar tha. Phir Ali bin Abi Talib (RA) Yemen se laut kar Hajj ka ihram bandh kar aaye. Aap (SAW) ne un se daryafat farmaya ke tum ne kis tarah ihram bandha hai? Hamare sath tumhari zauja Fatimah bhi hain. Unhone arz kiya ke main ne usi tarah ka ihram bandha hai jis tarah Aap (SAW) ne bandha hai. Aap (SAW) ne farmaya ke phir apne ihram par qaim raho, kyunke hamare sath qurbani ka janwar hai.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ ، حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ الْمُفَضَّلِ ، عَنْ حُمَيْدٍ الطَّوِيلِ ، حَدَّثَنَا بَكْرٌ ، أَنَّهُ ذَكَرَ لِابْنِ عُمَرَ ، أَنَّ أَنَسًا حَدَّثَهُمْ : أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ وَحَجَّةٍ ، فَقَالَ أَهَلَّ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْحَجِّ وَأَهْلَلْنَا بِهِ مَعَهُ ، فَلَمَّا قَدِمْنَا مَكَّةَ قَالَ : مَنْ لَمْ يَكُنْ مَعَهُ هَدْيٌ فَلْيَجْعَلْهَا عُمْرَةً ، وَكَانَ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَدْيٌ ، فَقَدِمَ عَلَيْنَا عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ مِنْ الْيَمَنِ حَاجًّا ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : بِمَ أَهْلَلْتَ ، فَإِنَّ مَعَنَا أَهْلَكَ ؟ قَالَ : أَهْلَلْتُ بِمَا أَهَلَّ بِهِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ : فَأَمْسِكْ ، فَإِنَّ مَعَنَا هَدْيًا .