79.
Asking Permission
٧٩-
كتاب الاستئذان


42
Chapter: Sitting in any convenient position

٤٢
باب الْجُلُوسِ كَيْفَمَا تَيَسَّرَ

NameFameRank
abī sa‘īdin al-khudrī Abu Sa'id al-Khudri Companion
‘aṭā’ bn yazīd al-laythī Ata' ibn Yazid al-Jundi Trustworthy
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
wa‘abd al-lah bn budaylin Abdullah bin Badeel Al-Khuza'i Acceptable
al-zuhrī Muhammad ibn Shihab al-Zuhri The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery
sufyān Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali Trustworthy Hadith Scholar
wamuḥammad bn abī ḥafṣah Muhammad ibn Abi Hafsa al-Basri Saduq (truthful) but makes mistakes
‘alī bn ‘abd al-lah Ali ibn al-Madini Trustworthy, Imam, most knowledgeable of his time in Hadith and its sciences
ma‘marun Muammar ibn Abi Amr al-Azdi Trustworthy, Upright, Excellent

Sahih al-Bukhari 6284

Narrated Abu Sa`id Al-Khudri: The Prophet forbade two kinds of dresses and two kinds of bargains; Ishtimal As-Samma and Al- Ihtiba in one garment with no part of it covering one's private parts. (The two kinds of bargains were:) Al-Mulamasa and Al-Munabadha.

ہم سے علی بن عبداللہ مدینی نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے سفیان ثوری نے بیان کیا، ان سے زہری نے بیان کیا، ان سے عطاء بن یزید لیثی نے اور ان سے ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ نبی کریم ﷺ نے دو طرح کے پہناوے سے اور دو طرح کی خرید و فروخت سے منع فرمایا تھا۔ اشتمال صماء اور ایک کپڑے میں اس طرح احتباء کرنے سے کہ انسان کی شرمگاہ پر کوئی چیز نہ ہو اور ملامست اور منابذت سے۔ اس روایت کی متابعت معمر، محمد بن ابی حفصہ اور عبداللہ بن بدیل نے زہری سے کی ہے۔

hum se ali bin abdullaah madini ne bayan kiya, unhon ne kaha hum se sufiyan thauri ne bayan kiya, un se zahri ne bayan kiya, un se ataa bin yazid laithi ne aur un se abu saeed khudri radhiallahu anhu ne bayan kiya ke nabi kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne do tarah ke pehnawe se aur do tarah ki kharid o farokht se mana farmaya tha. ishtimaal samaa aur aik kapre mein is tarah ihtibaa karne se ke insaan ki sharmgaah par koi cheez nah ho aur mlammast aur manabadat se. is riwayat ki mutaabat muammar, muhammad bin abi hafsa aur abdullaah bin badil ne zahri se ki hai.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَزِيدَ اللَّيْثِيِّ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ : نَهَى النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ لِبْسَتَيْنِ ، وَعَنْ بَيْعَتَيْنِ : اشْتِمَالِ الصَّمَّاءِ ، وَالِاحْتِبَاءِ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ لَيْسَ عَلَى فَرْجِ الْإِنْسَانِ مِنْهُ شَيْءٌ ، وَالْمُلَامَسَةِ ، وَالْمُنَابَذَةِ ، تَابَعَهُ مَعْمَرٌ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ أَبِي حَفْصَةَ ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُدَيْلٍ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ .