'Abd Khayr said: "I saw 'Ali (may Allah be pleased with him) performing ablution and wiping over both his shoes." He then said: "If I had not seen the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) doing as you have just shown me (i.e., wiping), I would have thought that it is more appropriate to wipe over the top of the feet." Imam Darimi Abu Muhammad (may Allah have mercy on him) said: "This hadith is abrogated by the verse: {…and wipe over your heads and your feet up to the ankles} [Al-Ma'idah 5:6]. Because the words {and your feet up to the ankles} are a command to wash the feet. Therefore, it is not permissible to wipe over the feet during ablution, as the Shi'a do not wash their feet in ablution but rather wipe over them. This is wrong."
Grade: Sahih
عبد خیر نے کہا: میں نے سیدنا علی رضی اللہ عنہ کو وضو کرتے اور دونوں جوتوں پر مسح کرتے دیکھا، پھر فرمایا: اگر میں رسول الله ﷺ کو ایسا کرتے نہ دیکھتا جیسا تم نے مجھے (مسح) کرتے دیکھا ہے تو میرے خیال میں تلوؤں کا مسح اوپری قدم سے مقدم ہوتا۔ امام دارمی ابومحمد رحمہ اللہ نے فرمایا: یہ حدیث «﴿وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ﴾» [المائده: 6/5] سے منسوخ ہے، کیونکہ: «﴿وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ﴾» میں قدم دھونے کا حکم ہے۔ لہٰذا وضو کرتے وقت پیروں پر مسح کرنا درست نہیں ہے۔ جیسا کہ شیعہ حضرات وضو میں قدم دھوتے نہیں ہیں بلکہ ان پر مسح کرتے ہیں، یہ غلط ہے۔
Abd Khair ne kaha: maine Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) ko wazu karte aur donon joton par masah karte dekha, phir farmaya: agar main Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko aisa karte na dekhta jaisa tumne mujhe (masah) karte dekha hai to mere khayal mein talwon ka masah upri qadam se muqaddam hota. Imam Darami Abu Muhammad Rahmatullah Alaih ne farmaya: yeh hadees «﴿وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ﴾» [almaeda: 6/5] se mansukh hai, kyunki: «﴿وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ﴾» mein qadam dhone ka hukum hai. Lihaza wazu karte waqt pairon par masah karna durust nahin hai. Jaisa ki Shia hazrat wazu mein qadam dhote nahin hain balki un par masah karte hain, yeh ghalat hai.
أَخْبَرَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، حَدَّثَنَا يُونُسُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ عَبْدِ خَيْرٍ، قَالَ: رَأَيْتُ عَلِيًّا"تَوَضَّأَ وَمَسَحَ عَلَى النَّعْلَيْنِ فَوَسَّعَ"، ثُمَّ قَالَ:"لَوْلَا أَنِّي رَأَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَعَلَ كَمَا رَأَيْتُمُونِي فَعَلْتُ، لَرَأَيْتُ أَنَّ بَاطِنَ الْقَدَمَيْنِ أَحَقُّ بِالْمَسْحِ مِنْ ظَاهِرِهِمَا"، قَالَ أَبُو مُحَمَّد: هَذَا الْحَدِيثُ مَنْسُوخٌ بِقَوْلِهِ تَعَالَى: وَامْسَحُوا بِرُءُوسِكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ إِلَى الْكَعْبَيْنِ سورة المائدة آية 6.