1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة
Chapter on someone who approaches his wife from behind
باب من أتى امرأته في دبرها
Sunan al-Darimi 1170
Mujaahid (may Allah have mercy on him) said: Whoever has intercourse with his wife in her anus, then it is like having intercourse with a man (i.e., homosexuality). He recited the verse as evidence: "And they ask you about menstruation. Say: 'It is harm, so keep away from wives during menstruation. And do not approach them until they are pure. And when they have purified themselves, then come to them from where Allah has ordained for you." [al-Baqarah 222/2] This clarifies that you should stay away from women during menstruation, meaning from the vagina. Then he recited this verse from Surah al-Baqarah: "Your wives are a place of sowing of seed for you, so come to your tilth, however you wish." Meaning, he explained, standing, sitting, lying down, or upside down (on her stomach), however you wish, but only in the vagina (the private part from where menstruation comes).
Grade: Sahih
مجاہد رحمہ اللہ نے کہا: جو آدمی اپنی بیوی کے دبر میں جماع کرے تو یہ مرد سے جماع کے مترادف (یعنی اغلام) ہے، استشہاد میں آیت پڑھی: ”اور وہ آپ سے حیض کے بارے میں سوال کرتے ہیں، کہہ دیجئے کہ وہ گندگی ہے، سو حالتِ حیض میں (اپنی) عورتوں سے الگ رہو اور جب تک وہ پاک نہ ہو جائیں ان کے قریب نہ جاؤ، ہاں جب وہ پاک ہو جائیں تو ان کے پاس جاؤ، یعنی جماع کرو جہاں سے اللہ تعالیٰ نے تمہیں جماع کرنے کی اجازت دی ہے۔“ [البقره 222/2] اس میں وضاحت ہے کہ حالت حیض میں عورتوں سے یعنی فرج سے دور رہو، پھر انہوں نے سورہ بقرہ کی یہ آیت پڑھی: ”تمہاری عورتیں تمہاری کھیتیاں ہیں اور جہاں سے چاہو اپنی کھیتیوں میں آؤ“ مطلب بتایا کہ کھڑے سے بیٹھے سے چت لٹا کر یا اوندھی (پیٹ کے بل لٹا کر)، جس طرح چاہو صرف فرج میں (شرم گاہ جہاں سے حیض آتا ہے صرف وہیں) جماع کرو۔
Mujaahid Rahmatullah Alaih ne kaha: Jo aadmi apni biwi ke dubar mein jima karay to yeh mard se jima ke mutradif (yani ighlam) hai, isteshad mein ayat padhi: “Aur wo aapse haiz ke baare mein sawal karte hain, keh dijiye ke wo gandagi hai, so halat e haiz mein (apni) auraton se alag raho aur jab tak wo pak na ho jayen unke qareeb na jao, haan jab wo pak ho jayen to unke pass jao, yani jima karo jahan se Allah Ta'ala ne tumhein jima karne ki ijazat di hai.” [Al-Baqarah 222/2] Is mein wazahat hai ke halat e haiz mein auraton se yani farj se door raho, phir unhon ne Surah Baqarah ki yeh ayat padhi: “Tumhari auraten tumhari khetiyan hain aur jahan se chaho apni khetiyon mein aao” matlab bataya ke kharay se baithe se chat leta kar ya uldhi (pet ke bal leta kar), jis tarah chaho sirf farj mein (sharam gah jahan se haiz aata hai sirf wahin) jima karo.
(حديث مقطوع) حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ الْأَسْوَدِ، عَنْ مُجَاهِدٍ، قَالَ: "مَنْ أَتَى امْرَأَتَهُ فِي دُبُرِهَا فَهُوَ مِنْ الْمَرْأَةِ مِثْلُهُ مِنْ الرَّجُلِ، ثُمَّ تَلَا: وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ الْمَحِيضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُوا النِّسَاءَ فِي الْمَحِيضِ وَلا تَقْرَبُوهُنَّ حَتَّى يَطْهُرْنَ فَإِذَا تَطَهَّرْنَ فَأْتُوهُنَّ مِنْ حَيْثُ أَمَرَكُمُ اللَّهُ سورة البقرة آية 222، أَنْ تَعْتَزِلُوهُنَّ فِي الْمَحِيضِ: الْفَرْجَ، ثُمَّ تَلَا: نِسَاؤُكُمْ حَرْثٌ لَكُمْ فَأْتُوا حَرْثَكُمْ أَنَّى شِئْتُمْ سورة البقرة آية 223 قَائِمَةً، وَقَاعِدَةً، وَمُقْبِلَةً، وَمُدْبِرَةً فِي الْفَرْجِ".