5.
Establishing the Prayer and the Sunnah Regarding Them
٥-
كتاب إقامة الصلاة والسنة فيها
178
Chapter: How much (time) is recommended regarding the completion of the Qur’an
١٧٨
باب مَا جَاءَ فِي كَمْ يُسْتَحَبُّ يُخْتَمُ الْقُرْآنُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
aws bn ḥudhayfah | Aws ibn Abi Aws al-Thaqafi | Companion |
‘uthmān bn ‘abd al-lah bn awsin | Uthman ibn Abdullah al-Thaqafi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
‘abd al-lah bn ‘abd al-raḥman bn ya‘lá al-ṭā’ifī | Abdullah bin Abdur Rahman At-Ta'ifi | Saduq (truthful) makes mistakes and is forgetful |
abū khālidin al-ḥmar | Sulayman ibn Hayyan al-Ja'fari | Saduq Hasan al-Hadith |
abū bakr bn abī shaybah | Ibn Abi Shaybah al-Absi | Trustworthy Hadith Scholar, Author |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَوْسِ بْنِ حُذَيْفَةَ | أوس بن أبي أوس الثقفي | صحابي |
عُثْمَانَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَوْسٍ | عثمان بن عبد الله الثقفي | صدوق حسن الحديث |
عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْلَى الطَّائِفِيِّ | عبد الله بن عبد الرحمن الطائفي | صدوق يخطئ ويهم |
أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ | سليمان بن حيان الجعفري | صدوق حسن الحديث |
أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ | ابن أبي شيبة العبسي | ثقة حافظ صاحب تصانيف |
Sunan Ibn Majah 1345
It was narrated from ‘Uthman bin ‘Abdullah bin Aws that his grandfather Aws bin Hudhaifah (رضي الله تعالى عنه) said: “We came to the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) in the delegation of Thaqif. The allies of Quraish stayed at the house of Mughirah bin Shu’bah, and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) camped Bani Malik (رضي الله تعالى عنه) in a tent belonging to him. He used to come to us every night after the ‘Isha’ and 203 speak to us standing on his two feet, until he started to shift his weight from one foot to the other. Most of what he told us was what he had suffered from his people, the Quraish. He said: ‘(The two sides) were not equal. We were weak and oppressed and humiliated, and when we went out to Al-Madinah, the outcome of the battles between us varied; sometimes we would defeat them and sometimes they would defeat us.’ One night he was later than he usually was, and I said: ‘O Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), you have come to us late tonight.’ He said: ‘It occurred to me that I had not read my daily portion of Qur’an and I did not want to come out until I had completed it.’” Aws ( رضي الله تعالى عنه) said: “I asked the Companions of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم): ‘How did you used to divide up the Qur’an?’ They said: ‘A third, a fifth, a seventh, a ninth, an eleventh, a thirteenth, and Hizbul-Mufassal.’”
Grade: Sahih
اوس بن حذیفہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ ہم رسول اللہ ﷺ کے پاس ثقیف کے ایک وفد میں آئے، تو لوگوں نے قریش کے حلیفوں کو مغیرہ بن شعبہ رضی اللہ عنہ کے پاس اتارا، اور رسول اللہ ﷺ نے بنو مالک کو اپنے ایک خیمہ میں اتارا، چنانچہ آپ ﷺ ہر رات عشاء کے بعد ہمارے پاس تشریف لاتے، اور کھڑے کھڑے باتیں کرتے یہاں تک کہ ایک پاؤں سے دوسرے پاؤں پر بدل بدل کر کھڑے رہتے، اور اکثر وہ حالات بیان کرتے جو اپنے خاندان قریش سے آپ کو پیش آئے تھے، اور فرماتے: ہم اور وہ برابر نہ تھے، ہم کمزور اور بے حیثیت تھے، لیکن جب ہم مدینہ آئے تو لڑائی کا ڈول ہمارے اور ان کے درمیان رہا، ہم ان کے اوپر ڈول نکالتے اور وہ ہمارے اوپر ڈول نکالتے ۱؎ ایک رات آپ ﷺ نے اپنے وقت مقررہ پر آنے میں تاخیر کی؟ تو میں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! آپ نے آج رات تاخیر کی؟ تو آپ ﷺ نے فرمایا: میرا قرآن کا وظیفہ پڑھنے سے رہ گیا تھا، میں نے مناسب نہیں سمجھا کہ اس کو پورا کئے بغیر نکلوں ۔ اوس کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کے اصحاب سے پوچھا: آپ لوگ قرآن کے وظیفے کیسے مقرر کرتے تھے؟ انہوں نے کہا: پہلا حزب تین سورتوں کا ( بقرہ، آل عمران اور نساء ) دوسرا حزب پانچ سورتوں کا ( مائدہ، انعام، اعراف، انفال اور براءۃ ) ، تیسرا حزب سات سورتوں کا ( یونس، ہود، یوسف، رعد، ابراہیم، حجر اور نمل ) ، چوتھا حزب نو سورتوں کا ( بنی اسرائیل، کہف، مریم، طہٰ، انبیاء، حج، مومنون، نور اور فرقان ) ، پانچواں حزب گیارہ سورتوں کا ( شعراء، نحل، قصص، عنکبوت، روم، لقمان، سجدہ، احزاب، سبا، فاطر اور یٰسین ) ، اور چھٹا حزب تیرہ سورتوں کا ( صافات، ص، زمر، ساتوں حوامیم، محمد، فتح اور حجرات ) ، اور ساتواں حزب مفصل کا ( سورۃ ق سے آخر قرآن تک ) ۔
Oos bin Hazifa (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hum rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas Saqif ke ek wafd mein aaye, to logon ne Quraish ke hilifon ko Mughira bin Sha'bah (رضي الله تعالى عنه) ke paas utara, aur rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Banu Malik ko apne ek khimma mein utara, chananchh aap (صلى الله عليه وآله وسلم) har raat isha ke baad hamare paas tashreef late, aur khade khade baatein karte yehan tak ke ek paon se doosre paon par badal badal kar khade rahte, aur aksar woh halat bayan karte jo apne khandan Quraish se aap ko pesh aaye the, aur farmate: hum aur woh barabar nah the, hum kamzor aur be hayseat the, lekin jab hum Madina aaye to larai ka dol hamare aur un ke darmiyan raha, hum un ke oopar dol nikalte aur woh hamare oopar dol nikalte 1 ek raat aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne apne waqt muqarrar per aane mein takhir ki? to maine arz kiya: Allah ke rasool! aap ne aaj raat takhir ki? to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: mera Quran ka wazifa padhne se reh gaya tha, maine munaasib nahin samjha ke is ko poora kiye baghair niklun. Oos kehte hain ke maine rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke ashab se poochha: aap log Quran ke wazife kaise muqarrar karte the? unhon ne kaha: pehla Hizb teen suraton ka ( Baqarah, Aal Imran aur Nisa) doosra Hizb panch suraton ka ( Maida, An'am, A'raf, Anfal aur Bara'ah), teesra Hizb sat suraton ka ( Yunus, Hud, Yusuf, Rad, Ibrahim, Hajr aur Naml), chautha Hizb nau suraton ka ( Bani Isra'il, Kahf, Maryam, Taha, Anbiya, Hajj, Mominun, Noor aur Furqan), panchwa Hizb gyarah suraton ka ( Shu'ara, Nahl, Qasas, Ankabut, Rum, Luqman, Sajda, Ahzab, Saba, Fatir aur Ya Sin), aur chhatha Hizb terah suraton ka ( Saffat, Sa, Zamar, saton Hawaameem, Muhammad, Fath aur Hujurat), aur satwa Hizb mufassil ka ( Surat Q se akhir Quran tak).
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ يَعْلَى الطَّائِفِيِّ، عَنْعُثْمَانَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَوْسٍ، عَنْ جَدِّهِ أَوْسِ بْنِ حُذَيْفَةَ، قَالَ: قَدِمْنَا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي وَفْدِ ثَقِيفٍ، فَنَزَّلُوا الْأَحْلَافَ عَلَى الْمُغِيرَةِ بْنِ شُعْبَةَ، وَأَنْزَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَنِي مَالِكٍ فِي قُبَّةٍ لَهُ، فَكَانَ يَأْتِينَا كُلَّ لَيْلَةٍ بَعْدَ الْعِشَاءِ، فَيُحَدِّثُنَا قَائِمًا عَلَى رِجْلَيْهِ حَتَّى يُرَاوِحَ بَيْنَ رِجْلَيْهِ، وَأَكْثَرُ مَا يُحَدِّثُنَا مَا لَقِيَ مِنْ قَوْمِهِ مِنْ قُرَيْشٍ، وَيَقُولُ: وَلَا سَوَاءَ كُنَّا مُسْتَضْعَفِينَ مُسْتَذَلِّينَ، فَلَمَّا خَرَجْنَا إِلَى الْمَدِينَةِ كَانَتْ سِجَالُ الْحَرْبِ بَيْنَنَا وَبَيْنَهُمْ، نُدَالُ عَلَيْهِمْ وَيُدَالُونَ عَلَيْنَا ، فَلَمَّا كَانَ ذَاتَ لَيْلَةٍ أَبْطَأَ عَنِ الْوَقْتِ الَّذِي كَانَ يَأْتِينَا فِيهِ، فَقُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، لَقَدْ أَبْطَأْتَ عَلَيْنَا اللَّيْلَةَ، قَالَ: إِنَّهُ طَرَأَ عَلَيَّ حِزْبِي مِنَ الْقُرْآنِ، فَكَرِهْتُ أَنْ أَخْرُجَ حَتَّى أُتِمَّهُ ، قَالَ أَوْسٌ: فَسَأَلْتُ أَصْحَابَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: كَيْفَ تُحَزِّبُونَ الْقُرْآنَ؟، قَالُوا: ثَلَاثٌ، وَخَمْسٌ، وَسَبْعٌ، وَتِسْعٌ، وَإِحْدَى عَشْرَةَ، وَثَلَاثَ عَشْرَةَ، وَحِزْبُ الْمُفَصَّلِ .