5.
Establishing the Prayer and the Sunnah Regarding Them
٥-
كتاب إقامة الصلاة والسنة فيها


193
Chapter: What was narrated saying that Prayer is an expiation

١٩٣
باب مَا جَاءَ فِي أَنَّ الصَّلاَةَ كَفَّارَةٌ

Sunan Ibn Majah 1398

It was narrated from ‘Abdullah bin Mas’ud (رضي الله تعالى عنه) that a man did something with a woman that was less than adultery; I do not know how far it went, but it was less than adultery. He went to the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم) and told him about that. Then Allah (ع ز و ج ل) revealed the words: “And perform the prayer, at the two ends of the day and in some hours of the night. Verily, the good deeds remove the evil deeds. That is a reminder for the mindful.” (Hood – 114) He said: “O Apostle of Allah (صلى الله عليه و آله وسلم), is this only for me?” He said: “It is for everyone who acts upon it.”


Grade: Sahih

عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ ایک شخص نے ایک عورت سے زنا سے کم کچھ بدتہذیبی کر لی، میں نہیں جانتا کہ وہ اس معاملہ میں کہاں تک پہنچا، بہرحال معاملہ زناکاری تک نہیں پہنچا تھا، وہ نبی اکرم ﷺ کے پاس آیا، اور آپ سے اس کا ذکر کیا، تو اللہ تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرمائی: «أقم الصلاة طرفي النهار وزلفا من الليل إن الحسنات يذهبن السيئات ذلك ذكرى للذاكرين» دن کے دونوں حصوں ( صبح و شام ) میں اور رات کے کچھ حصہ میں نماز قائم کرو، بیشک نیکیاں برائیوں کو ختم کر دیتی ہیں، اور یہ یاد کرنے والوں کے لیے نصیحت ہے ( سورة هود: ۱۱۴ ) ، پھر اس شخص نے عرض کیا: کیا یہ حکم میرے لیے خاص ہے؟ آپ ﷺ نے فرمایا: ہر اس شخص کے لیے جو اس پر عمل کرے ۔

Abdul-Allah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke aik shakhs ne aik aurat se zina se kam kuchh badtahzeebi kar li, main nahin jaanta ke woh is maamle mein kahan tak pahuncha, ba har hal maamla zinakari tak nahin pahuncha tha, woh Nabi-e-Akram Sallal-lahu alayhi wa sallam ke pass aaya, aur aap se is ka zikr kiya, to Allah Ta'ala ne yeh ayat naazil farmaai: «Aqm al-salat tarfi al-nahar wa zulfa min al-lail in al-hasanat yadhibna al-sayyat dhalik dhikra lil-dza-kirin» din ke dono hisson ( subh o sham ) mein aur raat ke kuchh hisse mein namaz qaim karo, beshak nekiyain buraiyon ko khatam kar deti hain, aur yeh yaad karne walon ke liye naseehat hai ( Surah Hood: 114 ) , phir us shakhs ne arz kiya: kya yeh hukm mere liye khas hai? Aap Sallal-lahu alayhi wa sallam ne farmaya: har us shakhs ke liye jo is par amal kare 1؎.

حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ وَكِيعٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي عُثْمَانَ النَّهْدِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ:‏‏‏‏ أَنَّ رَجُلًا أَصَابَ مِنَ امْرَأَةٍ يَعْنِي:‏‏‏‏ مَا دُونَ الْفَاحِشَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَلَا أَدْرِي مَا بَلَغَ غَيْرَ أَنَّهُ دُونَ الزِّنَا، ‏‏‏‏‏‏فَأَتَى النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرَ ذَلِكَ لَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَأَنْزَلَ اللَّهُ سُبْحَانَهُ:‏‏‏‏ وَأَقِمِ الصَّلاةَ طَرَفَيِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِنَ اللَّيْلِ إِنَّ الْحَسَنَاتِ يُذْهِبْنَ السَّيِّئَاتِ ذَلِكَ ذِكْرَى لِلذَّاكِرِينَ سورة هود آية 114، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏أَلِي هَذِهِ؟، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ لِمَنْ أَخَذَ بِهَا .