5.
Establishing the Prayer and the Sunnah Regarding Them
٥-
كتاب إقامة الصلاة والسنة فيها


199
Chapter: What was narrated concerning the beginning of the construction of the pulpit

١٩٩
باب مَا جَاءَ فِي بَدْءِ شَأْنِ الْمِنْبَرِ

Sunan Ibn Majah 1416

It was narrated that Abu Hazim (رضي الله تعالى عنه) said: “The people differed concerning the pulpit of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) and what it was made of. So, they came to Sahl bin Sa’d and asked him. He said: ‘There is no one left who knows more about that than I. It is made of tamarisk (a type of tree) from Ghabah. It was made by so-and-so, the freed slave of so- and-so (a woman), (who was) a carpenter. He brought it and he (the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم)) stood on it when it was put in position. He faced the Qiblah and the people stood behind him. He recited Qur’an, then bowed and raised his head, then he moved backwards until he prostrated on the ground, then he went back to the pulpit and recited Qur’an, then bowed and raised his head, then he moved backwards until he prostrated on the ground.”


Grade: Sahih

ابوحازم کہتے ہیں کہ لوگوں نے رسول اللہ ﷺ کے منبر کے بارے میں اختلاف کیا کہ وہ کس چیز کا بنا ہوا تھا، تو لوگ سہل بن سعد رضی اللہ عنہ کے پاس آئے، اور ان سے پوچھا؟ انہوں نے کہا: اب لوگوں میں کوئی ایسا باقی نہیں رہا جو اس منبر کا حال مجھ سے زیادہ جانتا ہو، وہ غابہ ۱؎ کے جھاؤ کا تھا، جس کو فلاں بڑھئی نے بنایا تھا، جو فلاں عورت کا غلام تھا، بہرحال وہ غلام منبر لے کر آیا، جب وہ رکھا گیا تو آپ اس پر کھڑے ہوئے، اور قبلہ کی طرف رخ کیا، اور لوگ آپ کے پیچھے کھڑے ہوئے، آپ نے قراءت کی پھر رکوع کیا، اور رکوع سے اپنا سر اٹھایا، اور الٹے پاؤں پیچھے ہٹے، اور زمین پہ سجدہ کیا، پھر منبر کی طرف لوٹ گئے، اور قراءت کی، پھر رکوع کیا پھر رکوع سے اٹھ کر سیدھے کھڑے ہوئے، پھر الٹے پاؤں پیچھے لوٹے، ( اور منبر سے اتر کر ) زمین پر سجدہ کیا۔

Abu Hazim kehte hain ke logon ne Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke minbar ke bare mein ikhtilaf kiya ke woh kis cheez ka bana hua tha, to log Suhail bin Saad (رضي الله تعالى عنه) ke pass aaye, aur un se poocha? Unhon ne kaha: Ab logon mein koi aisa baqi nahin raha jo is minbar ka haal mujh se zyada janta ho, woh ghaba 1؎ ke jhao ka tha, jis ko flan badhai ne banaya tha, jo flan aurat ka ghulam tha, baharhal woh ghulam minbar le kar aaya, jab woh rakha gaya to aap is per khare hue, aur qibla ki taraf rukh kiya, aur log aap ke peeche khare hue, aap ne qirat ki phir rukoo kiya, aur rukoo se apna sir uthaya, aur ulte paon peeche hate, aur zamin pe sajdah kiya, phir minbar ki taraf laut gaye, aur qirat ki, phir rukoo kiya phir rukoo se uth kar seedhe khare hue, phir ulte paon peeche lote, ( aur minbar se utar kar ) zamin per sajdah kiya.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ ثَابِتٍ الْجَحْدَرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي حَازِمٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ اخْتَلَفَ النَّاسُ فِي مِنْبَرِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏مِنْ أَيِّ شَيْءٍ هُوَ؟ فَأَتَوْا سَهْلَ بْنَ سَعْدٍ فَسَأَلُوهُ:‏‏‏‏ فَقَالَ:‏‏‏‏ مَا بَقِيَ أَحَدٌ مِنَ النَّاسِ أَعْلَمُ بِهِ مِنِّي، ‏‏‏‏‏‏ هُوَ مِنْ أَثْلِ الغَابَةِ، ‏‏‏‏‏‏عَمِلَهُ فُلَانٌ مَوْلَى فُلَانَةَ نَجَّارٌ، ‏‏‏‏‏‏فَجَاءَ بِهِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَامَ عَلَيْهِ حِينَمَا وُضِعَ فَاسْتَقْبَلَ الْقِبْلَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَامَ النَّاسُ خَلْفَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَرَأَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ رَكَعَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ رَفَعَ رَأْسَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَرَجَعَ الْقَهْقَرَى حَتَّى سَجَدَ بِالْأَرْضِ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ عَادَ إِلَى الْمِنْبَرِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَرَأَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ رَكَعَ فَقَامَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ رَجَعَ الْقَهْقَرَى حَتَّى سَجَدَ بِالْأَرْضِ .