The Book of the Sunnah
كتاب المقدمة
16
Chapter: The virtue of one who learns the Qur'an and teaches it
١٦
باب فَضْلِ مَنْ تَعَلَّمَ الْقُرْآنَ وَعَلَّمَهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
nāfi‘ bn ‘abd al-ḥārith | Nafi' ibn 'Abd al-Harith al-Khuza'i | Companion |
‘āmir bn wāthilah abī al-ṭufayl | Amir ibn Wathilah al-Laythi | He reached the age of understanding (during the Prophet's time) |
ibn shihābin | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
ibrāhīm bn sa‘din | Ibrahim ibn Sa'd al-Zuhri | Trustworthy Hadith Scholar |
abū marwān muḥammad bn ‘uthmān al-‘uthmānī | Muhammad ibn Uthman al-Qurashi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرُ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
نَافِعَ بْنَ عَبْدِ الْحَارِثِ | نافع بن عبد الحارث الخزاعي | صحابي |
عَامِرِ بْنِ وَاثِلَةَ أَبِي الطُّفَيْلِ | عامر بن واثلة الليثي | له إدراك |
ابْنِ شِهَابٍ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ | إبراهيم بن سعد الزهري | ثقة حجة |
أَبُو مَرْوَانَ مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ الْعُثْمَانِيُّ | محمد بن عثمان القرشي | صدوق حسن الحديث |
Sunan Ibn Majah 218
It was narrated that Nafi' bin 'Abdul-Harith (رضي الله تعالى عنه) met Hadhrat Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) in 'Usfan, when 'Umar (رضي الله تعالى عنه) had appointed him as his Governer in Makkah. 'Umar (رضي الله تعالى عنه) asked: "Whom have you appointed as your deputy over the people of the valley?" He said : "I have appointed Ibn Abza ( رضئہللا تعالی عنہ) over them." 'Umar (رضي الله تعالى عنه) said: "Who is Ibn Abza (رضي الله تعالى عنه)?" Nafi (رضي الله تعالى عنه)' said: "One of our freed slaves." 'Umar ( رضئہللا تعالی عنہ) said: "Have you appointed a freed slave over them?" Nafi (رضي الله تعالی عنہ)' said : "He has great knowledge of the Book of Allah (جَلَّ ذُو), is well versed in the rules of inheritance (Fara'id) and is a (good) judge." 'Umar (رضي الله تعالی عنہ) said: "Did not your Prophet ( صلىہللا عليه و آله وسلم) say: 'Allah raises some people (in status) because of this book and brings others low because of it?'"
Grade: Sahih
عامر بن واثلہ ابوالطفیل رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ نافع بن عبدالحارث کی ملاقات عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ سے مقام عسفان میں ہوئی، عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ نے ان کو مکہ کا عامل بنا رکھا تھا، عمر رضی اللہ عنہ نے پوچھا: تم کس کو اہل وادی ( مکہ ) پر اپنا نائب بنا کر آئے ہو؟ نافع نے کہا: میں نے ان پر اپنا نائب ابن ابزیٰ کو مقرر کیا ہے، عمر رضی اللہ عنہ نے پوچھا: ابن ابزیٰ کون ہے؟ نافع نے کہا: ہمارے غلاموں میں سے ایک ہیں ۱؎، عمر رضی اللہ عنہ نے کہا: تم نے ان پہ ایک غلام کو اپنا نائب مقرر کر دیا؟ نافع نے عرض کیا: ابن ابزیٰ کتاب اللہ ( قرآن ) کا قاری، مسائل میراث کا عالم اور قاضی ہے، عمر رضی اللہ عنہ نے کہا: اگر بات یوں ہے تو تمہارے نبی کریم ﷺ نے فرمایا ہے: اللہ تعالیٰ اس کتاب ( قرآن ) کے ذریعہ بہت سی قوموں کو سربلند، اور بہت سی قوموں کو پست کرتا ہے ۔
Aamir bin Wathil Abu al-Tufayl (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Naafi bin Abd al-Harith ki mulaqat Umar bin al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) se maqam Asfan mein hui, Umar bin al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) ne un ko Makkah ka amal bana rakha tha, Umar (رضي الله تعالى عنه) ne poocha: Tum kis ko Ahl wadi (Makkah) par apna naib bana kar aaye ho? Naafi ne kaha: Main ne un par apna naib Ibn Abi zaa ko muqarrar kiya hai, Umar (رضي الله تعالى عنه) ne poocha: Ibn Abi zaa kon hai? Naafi ne kaha: Hamare ghulamon mein se ek hain 1, Umar (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Tum ne in pe ek ghulam ko apna naib muqarrar kar diya? Naafi ne arz kiya: Ibn Abi zaa Kitaab Allah (Quran) ka qari, masaail miras ka aalim aur qazi hai, Umar (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Agar baat yun hai to tumhare Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya hai: Allah Ta'ala is kitab (Quran) ke zariye bahut si qaumon ko sarbuland, aur bahut si qaumon ko past karta hai.
حَدَّثَنَا أَبُو مَرْوَانَ مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ الْعُثْمَانِيُّ، حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عَامِرِ بْنِ وَاثِلَةَ أَبِي الطُّفَيْلِ، أَنَّ نَافِعَ بْنَ عَبْدِ الْحَارِثِ، لَقِيَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ بِعُسْفَانَ، وَكَانَ عُمَرُ اسْتَعْمَلَهُ عَلَى مَكَّةَ، فَقَالَ عُمَرُ: مَنِ اسْتَخْلَفْتَ عَلَى أَهْلِ الْوَادِي؟ قَالَ: اسْتَخْلَفْتُ عَلَيْهِمُ ابْنَ أَبْزَى، قَالَ: وَمَنْ ابْنُ أَبْزَى؟ قَالَ: رَجُلٌ مِنْ مَوَالِينَا، قَالَ عُمَرُ: فَاسْتَخْلَفْتَ عَلَيْهِمْ مَوْلًى، قَالَ: إِنَّهُ قَارِئٌ لِكِتَابِ اللَّهِ تَعَالَى، عَالِمٌ بِالْفَرَائِضِ، قَاضٍ، قَالَ عُمَرُ: أَمَا إِنَّ نَبِيَّكُمْ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَال: إِنَّ اللَّهَ يَرْفَعُ بِهَذَا الْكِتَابِ أَقْوَامًا وَيَضَعُ بِهِ آخَرِينَ .