13.
The Chapters on Rulings
١٣-
كتاب الأحكام


27
Chapter: To Give Testimony When One Has Not been Asked To Do Is Disliked

٢٧
باب كَرَاهِيَةِ الشَّهَادَةِ لِمَنْ لَمْ يُسْتَشْهَدْ

Sunan Ibn Majah 2363

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) narrated that Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) had addressed them at Jabiyah and said, ‘the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) stood up among us as I stand among you, and say, ‘honor my Companions for my sake, then those who come after them, then those who come after them. Then lying will prevail until a man will give testimony without being asked to do so, and he will swear an oath without being asked to do so’.’


Grade: Sahih

جابر بن سمرہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے مقام جابیہ میں خطبہ دیا، اس خطبہ میں انہوں نے کہا: رسول اللہ ﷺ ہمارے بیچ کھڑے ہوئے جیسے میں تمہارے بیچ کھڑا ہوں، آپ ﷺ نے فرمایا: میرے صحابہ کی شان کے سلسلے میں میرا خیال رکھو پھر ان لوگوں کی شان کے سلسلے میں جو ان کے بعد ہوں، پھر جو ان کے بعد ہوں، پھر جھوٹ عام ہو جائے گا یہاں تک کہ ایک شخص گواہی دے گا اور کوئی اس سے گواہی نہ چاہے گا، اور قسم کھائے گا اور کوئی اس سے قسم نہ چاہے گا ۔

Jabir bin Samurah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Umar bin Khatab (رضي الله تعالى عنه) ne maqam Jabiyah mein khutbah diya, is khutbah mein unhon ne kaha: Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) hamare bich khade huye jaise mein tumhare bich khada hun, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Mere sahaba ki shan ke silsile mein mera khyal rakhho phir un logoon ki shan ke silsile mein jo un ke baad hon, phir jo un ke baad hon, phir jhoot aam ho jayega yaha tak ke ek shakhs gawahi dega aur koi us se gawahi nah chahega, aur qasam khayega aur koi us se qasam nah chahega 1؎.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بنُ الْجَرَّاحِ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ خَطَبَنَا عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ بِالْجَابِيَةِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَامَ فِينَا مِثْلَ مُقَامِي فِيكُمْ فَقَالَ:‏‏‏‏ احْفَظُونِي فِي أَصْحَابِي، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ الَّذِينَ يَلُونَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ يَفْشُو الْكَذِبُ حَتَّى يَشْهَدَ الرَّجُلُ وَمَا يُسْتَشْهَدُ وَيَحْلِفَ وَمَا يُسْتَحْلَفُ .