25.
Chapters on Hajj Rituals
٢٥-
كتاب المناسك
43
Chapter: Sa`y between Safa and Marwah
٤٣
باب السَّعْىِ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
li‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abī | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
abū usāmah | Hammad ibn Usamah al-Qurashi | Trustworthy, Firm |
abū bakr bn abī shaybah | Ibn Abi Shaybah al-Absi | Trustworthy Hadith Scholar, Author |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
لِعَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِي | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
أَبُو أُسَامَةَ | حماد بن أسامة القرشي | ثقة ثبت |
أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ | ابن أبي شيبة العبسي | ثقة حافظ صاحب تصانيف |
Sunan Ibn Majah 2986
Hisham bin Urwah narrated that his father told him that he said to Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), ‘I do not think there is any sin on me if I do not perform Tawaf between Safa and Marwah.’ She said, ‘Allah (جَلَّ ذُو) says, [Indeed, as-Safa and al-Marwah are among the symbols of Allah. So, whoever makes Hajj to the House or performs Umrah, there is no blame upon him for walking between them. And whoever volunteers well, then indeed, Allah is appreciative and knowing.] (Al-Baqara – 158). If the matter were as you say, then it would have said, ‘it is not a sin on him to not perform the Sa’ee between them.’ Rather this was revealed concerning some people among the Ansar who previously, when they stated the Talbiyah, they used to recite it for Manat, and it was not lawful for them to perform Sa’ee between Safa and Marwah. When they arrived with the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) for Hajj, they mentioned that to him, and Allah revealed this Verse. By Allah, Allah will not accept the Hajj as complete if one does not perform Sa’ee between Safa and Marwah’.’
Grade: Sahih
عروہ کہتے ہیں کہ میں نے ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا سے کہا: صفا اور مروہ کے درمیان سعی نہ کرنے میں اپنے اوپر میں کوئی حرج محسوس نہیں کرتا، آپ نے کہا: اللہ تعالیٰ تو فرماتا ہے: «إن الصفا والمروة من شعائر الله فمن حج البيت أو اعتمر فلا جناح عليه أن يطوف بهما» صفا اور مروہ اللہ کے شعائر میں سے ہیں، اور جو حج کرے یا عمرہ کرے تو اس پر گناہ نہیں، ان دونوں کی سعی کرنے میں اگر بات ویسی ہوتی جو تم کہتے ہو تو اللہ تعالیٰ یوں فرماتا: «فلا جناح عليه أن يطوف بهما» اگر سعی نہ کرے تو ( اس پر گناہ نہیں ہے ) بات یہ ہے کہ یہ آیت انصار کے کچھ لوگوں کے بارے میں اتری ہے، وہ جب لبیک پکارتے تو منات ( جو عربوں کا مشہور بت تھا ) کے نام سے پکارتے، ان ( کے اپنے اعتقاد کے مطابق ان کے ) کے لیے صفا اور مروہ کے درمیان سعی کرنا حلال نہ تھا تو جب وہ رسول اللہ ﷺ کے ساتھ حج کے لیے آئے تو انہوں نے آپ سے اس کا ذکر کیا، تب اللہ تعالیٰ نے یہ آیت اتاری: «إن الصفا والمروة» صفا اور مروہ دونوں اللہ تعالیٰ کی نشانیاں ہیں، ان کے درمیان سعی کرنا گناہ نہیں ( جیسا کہ تم اسلام سے پہلے سمجھتے تھے ) اور قسم ہے کہ جس نے صفا اور مروہ کے درمیان سعی نہ کی، اللہ تعالیٰ نے اس کا حج پورا نہیں کیا ۔
Arooh kehte hain ke main ne Umme-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se kaha: Safa aur Marwa ke darmiyan sa'i nah karne mein apne upar mein koi harj mahsus nahin karta, aap ne kaha: Allah Ta'ala to farmata hai: «In al-Safa wa al-Marwa min sha'air Allah fa-man hajja al-baita aw atamara fa-la jinaha alayhi an yatufa bihima» Safa aur Marwa Allah ke sha'air mein se hain, aur jo haj kare ya umra kare to us par gunaah nahin, in dono ki sa'i karne mein agar baat waisi hoti jo tum kehte ho to Allah Ta'ala yun farmata: «Fa-la jinaha alayhi an yatufa bihima» agar sa'i nah kare to ( us par gunaah nahin hai ) baat yeh hai ke yeh ayat Ansar ke kuchh logoon ke bare mein utri hai, woh jab labbayk pukarte to Manat ( jo Arabon ka mashhoor but tha ) ke naam se pukarte, un ( ke apne a'tiqad ke mutaabik un ke ) ke liye Safa aur Marwa ke darmiyan sa'i karna halal nah tha to jab woh Rasoolullah salla Allahu alayhi wa sallam ke sath haj ke liye aaye to unhon ne aap se is ka zakr kiya, tab Allah Ta'ala ne yeh ayat utari: «In al-Safa wa al-Marwa» Safa aur Marwa dono Allah Ta'ala ki nishaniyan hain, un ke darmiyan sa'i karna gunaah nahin ( jaisa ke tum Islam se pehle samjhte the ) aur qasam hai ke jis ne Safa aur Marwa ke darmiyan sa'i nah ki, Allah Ta'ala ne us ka haj poora nahin kiya 1؎.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، قَالَ: أَخْبَرَنِي أَبِي، قَالَ: قُلْتُ لِعَائِشَةَ مَا أَرَى عَلَيَّ جُنَاحًا أَنْ لَا أَطَّوَّفَ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ؟، قَالَتْ: إِنَّ اللَّهَ يَقُولُ: إِنَّ الصَّفَا وَالْمَرْوَةَ مِنْ شَعَائِرِ اللَّهِ فَمَنْ حَجَّ الْبَيْتَ أَوِ اعْتَمَرَ فَلا جُنَاحَ عَلَيْهِ أَنْ يَطَّوَّفَ بِهِمَا سورة البقرة آية 158، وَلَوْ كَانَ كَمَا تَقُولُ، لَكَانَ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِ أَنْ لَا يَطَّوَّفَ بِهِمَا، إِنَّمَا أُنْزِلَ هَذَا فِي نَاسٍ مِنْ الْأَنْصَارِ، كَانُوا إِذَا أَهَلُّوا أَهَلُّوا لِمَنَاةَ، فَلَا يَحِلُّ لَهُمْ أَنْ يَطَّوَّفُوا بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ، فَلَمَّا قَدِمُوا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي الْحَجِّ ذَكَرُوا ذَلِكَ لَهُ، فَأَنْزَلَهَا اللَّهُ فَلَعَمْرِي مَا أَتَمَّ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ حَجَّ، مَنْ لَمْ يَطُفْ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ .