31.
Chapters on Medicine
٣١-
كتاب الطب


9
Chapter: Senna and the fennel

٩
باب السَّنَا وَالسَّنُّوتِ

Sunan Ibn Majah 3457

Ibrahim bin Abu Ablah narrated that he heard Abu Ubayy bin Umm Haram ( رضي الله تعالى عنه), who had prayed with the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) facing both the Qiblah, say that he heard the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) say:, ‘you should use senna and the Sannut, for in them there is healing for every disease, except the Sam.’ It was said, ‘O Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), what is the Sam?’ He replied, ‘Death.’ (One of the narrators) Amr (رضي الله تعالى عنه) said, ‘Ibn Abu Ablah said, ‘the Sannut is dill.’ Others said, ‘rather, it is honey that is kept in a skin (receptacle) used for ghee.’


Grade: Sahih

ابو ابی بن ام حرام رضی اللہ عنہا (وہ رسول اللہ ﷺ کے ساتھ دونوں قبلوں کی طرف نماز پڑھ چکے ہیں) کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: «تمسنا» اور «سنوت» ۱؎ کا استعمال لازم کر لو، اس لیے کہ «سام» کے سوا ان میں ہر مرض کے لیے شفاء ہے عرض کیا گیا: اللہ کے رسول! «سام» کیا ہے؟ آپ ﷺ نے فرمایا: موت ۔ عمرو کہتے ہیں کہ ابن ابی عبلہ نے کہا: «سنوت»: «سویے» کو کہتے ہیں، بعض دوسرے لوگوں نے کہا ہے کہ وہ شہد ہے جو گھی کی مشکوں میں ہوتا ہے، شاعر کا یہ شعر اسی معنی میں وارد ہے۔ «هم السمن بالسنوت لا ألس فيهم وهم يمنعون جارهم أن يقردا» وہ لوگ ملے ہوئے گھی اور شہد کی طرح ہیں ان میں خیانت نہیں، اور وہ لوگ تو اپنے پڑوسی کو بھی دھوکا دینے سے منع کرتے ہیں۔

Abu Abi bin Um Harram ( (رضي الله تعالى عنه) ا) (woh Rasool Allah Sali Allahu Alaihi Wasallam ke sath dono Qiblon ki taraf namaz padh chukay hain) kahtay hain ke mein nay Rasool Allah Sali Allahu Alaihi Wasallam ko farmatay suna: «Tamasna» aur «Sunot» 1؎ ka istemal lazmi kar lo, is liye ke «Sam» ke siwa in mein har marz ke liye shifa hai Arz kiya gaya: Allah ke Rasool! «Sam» kya hai? Aap Sali Allahu Alaihi Wasallam ne farmaya: Maut . Amru kahtay hain ke Ibn Abi Abla ne kaha: «Sunot»: «Suwaye» ko kahtay hain, baaz doosray logoon ne kaha hai ke woh shahad hai jo ghee ki mushkon mein hota hai, shayar ka yeh sher isi mani mein ward hai. «Hum al-saman bil-sunut la al-as fihim wa hum yaminun jaarhum an yaqarda» woh log mile huway ghee aur shahad ki tarah hain in mein khiyanat nahi, aur woh log to apnay pardusi ko bhi dhoka denay se mana karte hain.

حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يُوسُفَ بْنِ سَرْحٍ الْفِرْيَابِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ بَكْرٍ السَّكْسَكِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي عَبْلَةَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ أَبَا أُبَيِّ بْنَ أُمِّ حَرَامٍ،‏‏‏‏ وَكَانَ قَدْ صَلَّى مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْقِبْلَتَيْنِ،‏‏‏‏ يَقُولُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ يَقُولُ:‏‏‏‏ عَلَيْكُمْ بِالسَّنَى وَالسَّنُّوتِ،‏‏‏‏ فَإِنَّ فِيهِمَا شِفَاءً مِنْ كُلِّ دَاءٍ،‏‏‏‏ إِلَّا السَّامَ ،‏‏‏‏ قِيلَ يَا رَسُولَ اللَّهِ:‏‏‏‏ وَمَا السَّامُ؟ قَالَ:‏‏‏‏ الْمَوْتُ ،‏‏‏‏ قَالَ عَمْرٌو:‏‏‏‏ قَالَ ابْنُ أَبِي عَبْلَةَ:‏‏‏‏ السَّنُّوتُ:‏‏‏‏ الشِّبِتُّ،‏‏‏‏ وقَالَ آخَرُونَ:‏‏‏‏ بَلْ هُوَ الْعَسَلُ الَّذِي يَكُونُ فِي زِقَاقِ السَّمْنِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ الشَّاعِرِ:‏‏‏‏ هُمُ السَّمْنُ بِالسَّنُّوتِ لَا أَلْسَ فِيهِمْ وَهُمْ يَمْنَعُونَ جَارَهُمْ أَنْ يُقَرَّدَا.