31.
Chapters on Medicine
٣١-
كتاب الطب


15
Chapter: Treatment for wounds

١٥
باب دَوَاءِ الْجِرَاحَةِ

Sunan Ibn Majah 3465

Abdul-Muhaimin bin Abbas bin Sahl bin Sa’d As- Sa’idi narrated from his father, that his grandfather said, ‘on the day of Uhud, I recognized the one who wounded the face of the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), the one who was washing the blood from the face of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) and treating him, and the one who was bringing the water in a shield, and with what the wound was treated until the bleeding stopped. The one who was carrying the water in the shield was Ali (رضي الله تعالى عنه). The one who was treating the wound was Fatimah (رضي الله تعالى عنها). When the bleeding would not stop, she burned a piece of a worn-out mat and applied the ashes to it (the wound), then the bleeding stopped.


Grade: Sahih

سہل بن سعد ساعدی رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ مجھے معلوم ہے کہ غزوہ احد کے دن کس نے رسول اللہ ﷺ کے چہرہ مبارک کو زخمی کیا تھا؟ اور کون آپ ﷺ کے چہرہ مبارک سے زخموں کو دھو رہا تھا، اور ان کا علاج کر رہا تھا؟ کون تھا جو ڈھال میں پانی بھر کر لا رہا تھا؟ اور کس چیز کے ذریعے آپ کے زخم کا علاج کیا گیا، یہاں تک کہ خون تھما، ڈھال میں پانی بھر کر لانے والے علی رضی اللہ عنہ تھے، زخموں کا علاج کرنے والی فاطمہ رضی اللہ عنہا تھیں، جب خون نہیں رکا تو انہوں نے پرانی چٹائی کا ایک ٹکڑا جلایا، اور اس کی راکھ زخم پر لگا دی، اس طرح زخم سے خون کا بہنا بند ہوا۔

sahl bin sa'ad sa'adi (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke mujhe maloom hai ke ghazwa e ahad ke din kis ne rasool allah salla allahu alaihi wa sallam ke chehra mubarak ko zakhmi kiya tha? aur kon aap salla allahu alaihi wa sallam ke chehra mubarak se zakhmon ko dho raha tha, aur in ka ilaaj kar raha tha? kon tha jo dhaal mein pani bhar kar la raha tha? aur kis cheez ke zariye aap ke zakhm ka ilaaj kiya gaya, yahan tak ke khoon thama, dhaal mein pani bhar kar lane wale ali (رضي الله تعالى عنه) the, zakhmon ka ilaaj karne wali fatimah (رضي الله تعالى عنه)a thin, jab khoon nahi ruka to unhon ne purani chatai ka ek tukda jalaya, aur is ki rakh zakhm par laga di, is tarah zakhm se khoon ka bahna band ho gaya.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ إِبْرَاهِيمَ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي فُدَيْكٍ،‏‏‏‏ عَنْ عَبْدِ الْمُهَيْمِنِ بْنِ عَبَّاسِ بْنِ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ السَّاعِدِيِّ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنْ جَدِّهِ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ إِنِّي لَأَعْرِفُ يَوْمَ أُحُدٍ مَنْ جَرَحَ وَجْهَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ وَمَنْ كَانَ يُرْقِئُ الْكَلْمَ مِنْ وَجْهِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَيُدَاوِيهِ،‏‏‏‏ وَمَنْ يَحْمِلُ الْمَاءَ فِي الْمِجَنِّ وَبِمَا دُووِيَ بِهِ الْكَلْمُ حَتَّى رَقَأَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ أَمَّا مَنْ كَانَ يَحْمِلُ الْمَاءَ فِي الْمِجَنِّ فَعَلِيٌّ،‏‏‏‏ وَأَمَّا مَنْ كَانَ يُدَاوِي الْكَلْمَ فَفَاطِمَةُ،‏‏‏‏ أَحْرَقَتْ لَهُ حِينَ لَمْ يَرْقَأْ قِطْعَةَ حَصِيرٍ خَلَقٍ،‏‏‏‏ فَوَضَعَتْ رَمَادَهُ عَلَيْهِ فَرَقَأَ الْكَلْمُ .