5.
The Book of Fasting
٥-
كِتَابُ الصِّيَامِ


1532.

1532.

Sahih Ibn Khuzaymah 2217

Aisha, may Allah be pleased with her, narrated that whenever the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, intended to observe Itikaf (seclusion in the mosque for worship), he would offer the Fajr prayer and then enter the place where he intended to stay for Itikaf. When he intended to observe Itikaf in the last ten days of Ramadan, a tent was pitched for him. Aisha, may Allah be pleased with her, also requested a tent to be pitched for her, so it was done. Hafsa, may Allah be pleased with her, also requested a tent to be pitched for her, so it was done. When Zainab, may Allah be pleased with her, saw their tents pitched, she also requested a tent to be pitched for her, so it was done. When the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, saw this, he did not observe Itikaf in Ramadan. And he, peace and blessings be upon him, observed Itikaf in Shawwal instead.


Grade: Sahih

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا بیان کرتی ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم جب اعتکاف کا ارادہ فرماتے تو صبح کی نماز ادا کرتے۔ پھر اس جگہ داخل ہو جاتے جس میں اعتکاف بیٹھنے کا آپ کا ارادہ ہوتا جب آپ کا ارادہ رمضان المبارک کے آخری عشرے میں اعتکاف کرنے کا ہوتا، تو آپ کے لئے خیمہ لگا دیا جاتا اور سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا نے بھی حُکم دیا تو اُن کے لئے بھی خیمہ لگا دیا گیا اور سیدہ حفصہ رضی اللہ عنہا نے حُکم دیا تو اُن کے لئے بھی خیمہ لگا دیا گیا۔ پھر جب سیدہ زینب رضی اللہ عنہا نے اُن کا خمیہ لگا دیکھا تو اُنہوں نے بھی خیمہ لگانے کا حُکم دے دیا، تو اُن کے لئے بھی خیمہ لگا دیا گیا پھر جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے یہ منظر دیکھا تو رمضان المبارک میں اعتکاف نہ کیا۔ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے شوال میں اعتکاف کیا۔

Sayyidah Ayesha Radi Allahu Anha bayan karti hain keh Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam jab aitekaf ka irada farmate to subah ki namaz ada karte phir us jagah dakhil ho jate jis mein aitekaf baithne ka aap ka irada hota jab aap ka irada Ramzan ul Mubarak ke aakhri ashray mein aitekaf karne ka hota to aap ke liye khaima laga diya jata aur Sayyidah Ayesha Radi Allahu Anha ne bhi hukm diya to un ke liye bhi khaima laga diya gaya aur Sayyidah Hafsa Radi Allahu Anha ne hukm diya to un ke liye bhi khaima laga diya gaya phir jab Sayyidah Zainab Radi Allahu Anha ne un ka khaima laga dekha to unhon ne bhi khaima lagane ka hukm de diya to un ke liye bhi khaima laga diya gaya phir jab Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne yeh manzar dekha to Ramzan ul Mubarak mein aitekaf na kiya aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne Shawwal mein aitekaf kiya

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْوَلِيدِ ، حَدَّثَنَا يَعْلَى بْنُ عُبَيْدٍ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، عَنْ عَمْرَةَ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ:" كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا أَرَادَ أَنْ يَعْتَكِفَ صَلَّى الصُّبْحَ، ثُمَّ دَخَلَ الْمَكَانَ الَّذِي يُرِيدُ أَنْ يَعْتَكِفَ فِيهِ. فَإِذَا أَرَادَ أَنْ يَعْتَكِفَ الْعَشْرَ الأَوَاخِرَ مِنْ رَمَضَانَ فَضُرِبَ لَهُ خِبَاءٌ"، وَأَمَرَتْ عَائِشَةُ، فَضُرِبَ لَهَا خِبَاءٌ، وَأَمَرَتْ حَفْصَةُ، فَضُرِبَ لَهَا خِبَاءٌ، فَلَمَّا رَأَتْ زَيْنَبُ خِبَاءَهَا أَمَرَتْ بِخِبَاءٍ، فَضُرِبَ لَهَا، فَلَمَّا رَأَى ذَلِكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، لَمْ يَعْتَكِفْ فِي رَمَضَانَ، فَاعْتَكَفَ فِي شَوَّالٍ