5.
The Book of Fasting
٥-
كِتَابُ الصِّيَامِ


1374.

1374.

NameFameRank
abī hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
الأسمالشهرةالرتبة
أَبِي هُرَيْرَةَ أبو هريرة الدوسي صحابي

Sahih Ibn Khuzaymah 2012

It is narrated on the authority of Qabisah bin Dhu'aib that he mentioned the following verdict of Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) to Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with him). He [Abu Hurairah] said, “Whoever experiences a seminal discharge during the night of Ramadan and dawn breaks while he is still in that state (without performing Ghusl) then his fast is not valid and it is obligatory upon him to make up for it.” Hearing this, Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with him) said, “Indeed, Allah has ordained fasting upon us just as He has ordained prayer. So, if dawn breaks upon someone while they are sleeping, would they then abandon their prayer?” Qabisah added, “I then asked Zaid (may Allah be pleased with him), ‘So will such a person fast that day and also observe another fast (as a makeup)?’” Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with him) replied, “Will he fast two days for one?!” (Meaning, no, he will only fast that one day).


Grade: Hasan

جناب قبیصہ بن ذؤیب سے روایت ہے کہ اس نے سیدنا زید بن ثابت رضی اللہ عنہ کو سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ کا یہ فتویٰ بتایا، وہ فرماتے ہیں کہ جس شخص کو رمضان المبارک میں جنابت کی حالت میں صبح ہوگئی اور اُس نے غسل نہ کیا ہو تو وہ روزہ نہیں رکھے گا اور اس پر قضا دینا لازم ہے۔ تو سیدنا زید بن ثابت رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ بیشک اللہ تعالیٰ نے ہم پر روزے فرض کیے ہیں جس طرح ہم پر نماز فرض کی ہے۔ تو اگر کسی شخص پر سورج طلوع ہو جائے جبکہ وہ سویا ہوا تو کیا وہ نماز چھوڑ دے گا؟ کہتے ہیں کہ میں نے سیدنا زید رضی اللہ عنہ سے عرض کی، تو کیا ایسا شخص روزہ رکھ لے گا اور ایک اور روزہ (اس کی قضا کے لئے) رکھے گا؟ تو سیدنا زید رضی اللہ عنہ نے فرمایا کہ کیا ایک روزے کے بدلے میں دو روزے رکھے گا؟ (بلکہ صرف اسی دن کا روزہ رکھے گا۔)

Janab Qabeesa bin Zuaib se riwayat hai ke usne Sayyiduna Zaid bin Sabit Radi Allahu Anhu ko Sayyiduna Abu Hurairah Radi Allahu Anhu ka ye fatwa bataya, woh farmate hain ke jis shakhs ko Ramzan ul Mubarak mein janabat ki halat mein subah hogayi aur usne ghusl nah kia ho to woh roza nahin rakhega aur us par qaza dena lazim hai. To Sayyiduna Zaid bin Sabit Radi Allahu Anhu ne farmaya ke beshak Allah Ta'ala ne hum par rozey farz kie hain jis tarah hum par namaz farz ki hai. To agar kisi shakhs par suraj talu ho jaye jabke woh soya hua to kia woh namaz chhor dega? Kehte hain ke maine Sayyiduna Zaid Radi Allahu Anhu se arz ki, to kia aisa shakhs roza rakh lega aur ek aur roza (is ki qaza ke liye) rakhega? To Sayyiduna Zaid Radi Allahu Anhu ne farmaya ke kia ek rozey ke badle mein do rozey rakhega? (balke sirf usi din ka roza rakhega.)

حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ سَهْلٍ الرَّمْلِيُّ، حَدَّثَنَا الْوَلِيدُ يَعْنِي ابْنَ مُسْلِمٍ، قَالَ: سَمِعْتُ ابْنَ ثَوْبَانَ وَهُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ ثَابِتِ بْنِ ثَوْبَانَ , عَنْ أَبِيهِ، عَنْ مَكْحُولٍ، عَنْ قَبِيصَةَ بْنِ ذُؤَيْبٍ، أَنَّهُ أَخْبَرَ زَيْدَ بْنَ ثَابِتٍ، عَنْ قَوْلِ أَبِي هُرَيْرَةَ ، أَنَّهُ قَالَ: " مَنِ اطَّلَعَ عَلَيْهِ الْفَجْرُ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ وَهُوَ جُنُبٌ لَمْ يَغْتَسِلْ، أَفْطَرَ وَعَلَيْهِ الْقَضَاءُ . فَقَالَ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ: إِنَّ اللَّهَ كَتَبَ عَلَيْنَا الصِّيَامَ , كَمَا كَتَبَ عَلَيْنَا الصَّلاةَ , فَلَوْ أَنَّ رَجُلا طَلَعَتْ عَلَيْهِ الشَّمْسُ وَهُوَ نَائِمٌ كَانَ يَتْرُكُ الصَّلاةَ؟ قَالَ: قُلْتُ لِزَيْدٍ: فَيَصُومُ , وَيَصُومُ يَوْمًا آخَرَ؟ فَقَالَ زَيْدٌ: يَوْمَيْنِ بِيَوْمٍ"