Yahya related to me from Malik, from Nafi, that Abdullah ibn Umar used to say, "A menstruating woman who wants to go into ihram to do either hajj or umra can do so if she so wishes, but she cannot do tawaf of the House, nor the say between Safa and Marwa. She can participate in all the rituals along with everybody else, except that she cannot do tawaf of the House, nor the say between Safa and Marwa, nor can she come near the mosque until she is pure."
Grade: Sahih
نافع رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ بے شک حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ فرمایا کرتے تھے : وہ حیض والی عورت جو حج یا عمرے کا احرام باندھ لیتی ہے ، وہ جب چاہے اپنے حج یا عمرے کا تلبیہ پڑھ سکتی ہے ( کیونکہ تلبیہ اللہ کو یاد کرنے کی شکل ہے اور حائض اور جنبی اللہ کو یاد کر سکتے ہیں ) لیکن وہ بیت اللہ کا طواف اور صفا مروہ کے درمیان سعی نہیں کر سکتی ، اور وہ لوگوں کے ہمراہ حج کے تمام مناسک ( ارکان ادا کرنے کی جگہوں ) پر حاضر ہو گی ، سوائے اس کے کہ بلاشبہ وہ نہ بیت اللہ کا طواف کر سکتی ہے ، نہ صفا مروہ کے درمیان چکر لگا سکتی ہے اور نہ مسجد کے قریب آ سکتی ہے یہاں تک کہ حیض سے پاک ہو جائے ۔
Nafi rehmatullah alaih se riwayat hai ki be shak Hazrat Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) farmaya karte the: Woh haiz wali aurat jo Hajj ya Umrah ka ahram bandh leti hai, woh jab chahe apne Hajj ya Umrah ka talbiyah padh sakti hai (kyunki talbiyah Allah ko yaad karne ki shakal hai aur haiz aur junubi Allah ko yaad kar sakte hain) lekin woh Baitullah ka tawaf aur Safa Marwah ke darmiyan sai nahin kar sakti, aur woh logon ke hamrah Hajj ke tamam manasik (arkan ada karne ki jagahon) par hazir ho gi, siwaye iske ki beshak woh na Baitullah ka tawaf kar sakti hai, na Safa Marwah ke darmiyan chakkar laga sakti hai aur na masjid ke qareeb aa sakti hai yahan tak ki haiz se pak ho jaye.
حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ عَنْ نَافِعٍ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ كَانَ يَقُولُ : « الْمَرْأَةُ الْحَائِضُ الَّتِي تُهِلُّ بِالْحَجِّ أَوِ الْعُمْرَةِ ، إِنَّهَا تُهِلُّ بِحَجِّهَا أَوْ عُمْرَتِهَا إِذَا أَرَادَتْ . وَلَكِنْ لَا تَطُوفُ بِالْبَيْتِ ، وَلَا بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ ، وَهِيَ تَشْهَدُ الْمَنَاسِكَ كُلَّهَا مَعَ النَّاسِ . غَيْرَ أَنَّهَا لَا تَطُوفُ بِالْبَيْتِ ، وَلَا بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ وَلَا تَقْرَبُ الْمَسْجِدَ حَتَّى تَطْهُرَ »