Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that his father would never do two sets of seven tawafs together without praying between them. After every seven tawafs he would pray two rakas, sometimes at the maqam of Ibrahim, and sometimes elsewhere.Malik was asked whether a man doing voluntary tawaf could, to make it easier on himself, join two or more sets of seven circuits and then pray whatever he owed for those sets of seven, and he said, "He should not do that. The sunna is that he does two rakasafter every seven circuits."Malik said, about someone who began doing tawaf and then forgot how many he had done and did eightor nine circuits, "He should stop when he knows that he has done more than the right number and then pray two rakas,and he should not count the ones that he has done in excess. Neither should he build on the nine that he has done and then pray the rakas for the two sets of seven circuits together, because the sunna is that you pray two rakas after every seven circuits."Malik said that someone who was in doubt about his tawaf after he had prayed the two rakas of tawaf should go back and complete his tawaf until he was certain of how much he had done. He should then repeat the two rakas, because prayer when doing tawaf was only valid after completing seven circuits."If some one breaks his wudu either while he is doing tawaf, or when he has finished tawaf but before he has prayed the two rakas of tawaf, he should do wudu and begin the tawaf and the two rakas afresh. Breaking wudu does not interrupt say between Safa and Marwa, but a person should not begin say unless he is pure by being in wudu."
یحییٰ نے مجھ سے، مالک سے، ہشام بن عروہ سے روایت کی، کہ ان کے والد کبھی بھی دو چکر (سات، سات طواف کے) بغیر نماز پڑھے ہوئے، اکٹھے نہیں کرتے تھے۔ ہر سات طواف کے بعد دو رکعتیں پڑھتے، کبھی مقام ابراہیم پر اور کبھی کہیں اور۔ مالک سے پوچھا گیا کہ کیا ایک آدمی جو نفلی طواف کر رہا ہو، کیا وہ اپنے اوپر آسانی کرنے کے لیے، دو یا دو سے زیادہ چکر (سات، سات کے) ملا سکتا ہے اور پھر ان تمام چکروں کی نماز ایک ساتھ ادا کر سکتا ہے؟ تو انہوں نے کہا، "اسے ایسا نہیں کرنا چاہیے۔ سنت یہ ہے کہ وہ ہر سات چکر کے بعد دو رکعتیں ادا کرے۔" مالک نے کہا کہ، جو شخص طواف شروع کرے اور پھر بھول جائے کہ اس نے کتنے چکر لگائے ہیں اور وہ آٹھ یا نو چکر لگا لے تو "جب اسے پتہ چلے کہ اس نے مقررہ تعداد سے زیادہ چکر لگا لیے ہیں تو اسے رک جانا چاہیے اور پھر دو رکعتیں پڑھنی چاہییں، اور اسے ان چکروں کو شمار نہیں کرنا چاہیے جو اس نے زیادہ کر لیے ہیں۔ نہ ہی اسے ان نو چکروں پر مزید چکر لگانے چاہییں اور پھر دو طوافوں کی نمازیں اکٹھی ادا کرنی چاہییں، کیونکہ سنت یہ ہے کہ ہر سات چکروں کے بعد دو رکعتیں پڑھی جائیں۔" مالک نے کہا کہ جسے اپنے طواف کے بارے میں شک ہو کہ اس نے طواف کی دو رکعتیں ادا کرنے کے بعد، اسے واپس جانا چاہیے اور اپنا طواف مکمل کرنا چاہیے یہاں تک کہ اسے یقین ہو جائے کہ اس نے کتنا طواف کیا ہے۔ پھر اسے دو رکعتیں دوبارہ ادا کرنی چاہییں، کیونکہ طواف کی نماز صرف سات چکر مکمل کرنے کے بعد ہی درست ہوتی ہے۔" اگر کوئی شخص طواف کرتے ہوئے یا طواف ختم کرنے کے بعد لیکن طواف کی دو رکعتیں پڑھنے سے پہلے اپنا وضو توڑ لے تو اسے وضو کرنا چاہیے اور طواف اور دو رکعتیں دوبارہ شروع کرنی چاہییں۔ وضو ٹوٹنے سے صفا اور مروہ کے درمیان سعی میں خلل نہیں پڑتا، لیکن آدمی کو سعی شروع نہیں کرنی چاہیے جب تک کہ وہ وضو کی حالت میں پاک نہ ہو۔"
Yahiya ne mujh se, Malik se, Hisham bin Urwah se riwayat ki, keh un ke walid kabhi bhi do chakkar (saat, saat tawaf ke) baghair namaz parhe hue, ikatthe nahin karte the. Har saat tawaf ke baad do rakatein parhte, kabhi Maqaam Ibrahim par aur kabhi kahin aur. Malik se poocha gaya keh kya ek aadmi jo nafli tawaf kar raha ho, kya woh apne upar asani karne ke liye, do ya do se ziada chakkar (saat, saat ke) mila sakta hai aur phir un tamam chakkaron ki namaz ek saath ada kar sakta hai? To unhon ne kaha, "Ise aisa nahin karna chahiye. Sunnat yeh hai keh woh har saat chakkar ke baad do rakatein ada kare." Malik ne kaha keh, jo shakhs tawaf shuru kare aur phir bhool jaye keh usne kitne chakkar lagaye hain aur woh aath ya nau chakkar laga le to "Jab use pata chale keh usne muqarrah tadaad se ziada chakkar laga liye hain to use ruk jana chahiye aur phir do rakatein parhni chahiyen, aur use un chakkaron ko shumar nahin karna chahiye jo usne ziada kar liye hain. Na hi use un nau chakkaron par mazeed chakkar lagane chahiyen aur phir do tawafon ki namazen ikatthi ada karni chahiyen, kyunki sunnat yeh hai keh har saat chakkaron ke baad do rakatein parhi jayen." Malik ne kaha keh jise apne tawaf ke bare mein shak ho keh usne tawaf ki do rakatein ada karne ke baad, use wapas jana chahiye aur apna tawaf mukammal karna chahiye yahan tak keh use yaqeen ho jaye keh usne kitna tawaf kiya hai. Phir use do rakatein dobara ada karni chahiyen, kyunki tawaf ki namaz sirf saat chakkar mukammal karne ke baad hi durust hoti hai." Agar koi shakhs tawaf karte hue ya tawaf khatam karne ke baad lekin tawaf ki do rakatein parhne se pehle apna wazu tod le to use wazu karna chahiye aur tawaf aur do rakatein dobara shuru karni chahiyen. Wazu tutne se safa aur marwah ke darmiyan sa'ee mein khalal nahin parta, lekin aadmi ko sa'ee shuru nahin karni chahiye jab tak keh woh wazu ki halat mein pak na ho."
حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ ، أَنَّهُ كَانَ « لَا يَجْمَعُ بَيْنَ السُّبْعَيْنِ لَا يُصَلِّي بَيْنَهُمَا ، وَلَكِنَّهُ كَانَ يُصَلِّي بَعْدَ كُلِّ سُبْعٍ رَكْعَتَيْنِ فَرُبَّمَا صَلَّى عِنْدَ الْمَقَامِ أَوْ عِنْدَ غَيْرِهِ » وَسُئِلَ مَالِكٌ عَنِ الطَّوَافِ ، إِنْ كَانَ أَخَفَّ عَلَى الرَّجُلِ أَنْ يَتَطَوَّعَ بِهِ ، فَيَقْرُنَ بَيْنَ الْأُسْبُوعَيْنِ أَوْ أَكْثَرَ ، ثُمَّ يَرْكَعُ مَا عَلَيْهِ مِنْ رُكُوعِ تِلْكَ السُّبُوعِ ؟ قَالَ : « لَا يَنْبَغِي ذَلِكَ . وَإِنَّمَا السُّنَّةُ أَنْ يُتْبِعَ كُلَّ سُبْعٍ رَكْعَتَيْنِ » ⦗ص:٣٦٨⦘ قَالَ مَالِكٌ : فِي الرَّجُلِ يَدْخُلُ فِي الطَّوَافِ فَيَسْهُو حَتَّى يَطُوفَ ثَمَانِيَةَ أَوْ تِسْعَةَ أَطْوَافٍ . قَالَ : « يَقْطَعُ ، إِذَا عَلِمَ أَنَّهُ قَدْ زَادَ . ثُمَّ يُصَلِّي رَكْعَتَيْنِ . وَلَا يَعْتَدُّ بِالَّذِي كَانَ زَادَ . وَلَا يَنْبَغِي لَهُ أَنْ يَبْنِيَ عَلَى التِّسْعَةِ ، حَتَّى يُصَلِّيَ سُبْعَيْنِ جَمِيعًا . لِأَنَّ السُّنَّةَ فِي الطَّوَافِ ، أَنْ يُتْبِعَ كُلَّ سُبْعٍ رَكْعَتَيْنِ » قَالَ مَالِكٌ : « وَمَنْ شَكَّ فِي طَوَافِهِ ، بَعْدَمَا يَرْكَعُ رَكْعَتَيِ الطَّوَافِ ، فَلْيَعُدْ . فَلْيُتَمِّمْ . طَوَافَهُ عَلَى الْيَقِينِ . ثُمَّ لِيُعِدِ الرَّكْعَتَيْنِ لِأَنَّهُ لَا صَلَاةَ بِالطَّوَافِ ، إِلَّا بَعْدَ إِكْمَالِ السُّبْعِ . وَمَنْ أَصَابَهُ شَيْءٌ يَنْقُضُ وُضُوئَهُ وَهُوَ يَطُوفُ بِالْبَيْتِ ، أَوْ يَسْعَى بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ أَوْ بَيْنَ ذَلِكَ . فَإِنَّهُ مَنْ أَصَابَهُ ذَلِكَ ، وَقَدْ طَافَ بَعْضَ الطَّوَافِ ، أَوْ كُلَّهُ . وَلَمْ يَرْكَعْ رَكْعَتَيِ الطَّوَافِ ، فَإِنَّهُ يَتَوَضَّأُ . وَيَسْتَأْنِفُ الطَّوَافَ وَالرَّكْعَتَيْنِ . وَأَمَّا السَّعْيُ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ . فَإِنَّهُ لَا يَقْطَعُ ذَلِكَ عَلَيْهِ ، مَا أَصَابَهُ مِنِ انْتِقَاضِ وُضُوئِهِ . وَلَا يَدْخُلُ السَّعْيَ ، إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ بِوُضُوءٍ »