20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ


Chapter on the standing of a person who is impure and his standing on his mount

‌بَابُ وُقُوفِ الرَّجُلِ وَهُوَ غَيْرُ طَاهِرٍ، وَوُقُوفِهِ عَلَى دَابَّتِهِ ١٦٨ - سُئِلَ مَالِكٌ: هَلْ يَقِفُ الرَّجُلُ بِعَرَفَةَ، أَوْ بِالْمُزْدَلِفَةِ، أَوْ يَرْمِي الْجِمَارَ، أَوْ يَسْعَى بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ، وَهُوَ غَيْرُ طَاهِرٍ؟ فَقَال

Muwatta Imam Malik 856

Malik was asked about whether a man could stand at Arafa, or at Muzdalifa, or stone the Jamras, or do say between Safa and Marwa if he was not in wudu, and he said, "Every practice in the hajj that a menstruating woman can take part in can be taken part in by a man who is not in wudu and there is nothing due from him for that. However, it is better for him to be in wudu for all those things, and he should not make a general practice of it."

مالک سے پوچھا گیا کہ کیا کوئی آدمی عرفات میں، یا مزدلفہ میں کھڑا ہو سکتا ہے، یا جمرات کو کنکریاں مار سکتا ہے، یا صفا اور مروہ کے درمیان سعی کر سکتا ہے اگر وہ وضو کی حالت میں نہ ہو، تو انہوں نے کہا، "حج کے وہ تمام کام جن میں ایک حیض والی عورت حصہ لے سکتی ہے، ان میں ایک بغیر وضو والا آدمی بھی حصہ لے سکتا ہے اور اس پر اس کا کوئی گناہ نہیں ہے۔ البتہ، بہتر یہ ہے کہ وہ ان تمام کاموں کے لیے وضو کی حالت میں ہو، اور اسے اسے اپنی عادت نہ بنائے۔"

Maalik se poocha gaya keh kya koi aadmi Arafaat mein, ya Muzdalifah mein khara ho sakta hai, ya Jamarat ko kankriyan maar sakta hai, ya Safa aur Marwah ke darmiyaan saee kar sakta hai agar woh wuzu ki halat mein na ho, toh unhon ne kaha, "Hajj ke woh tamam kaam jin mein ek haiz wali aurat hissa le sakti hai, un mein ek baghair wuzu wala aadmi bhi hissa le sakta hai aur us par us ka koi gunah nahi hai. Albatta, behtar yeh hai ke woh in tamam kaamon ke liye wuzu ki halat mein ho, aur usey usey apni aadat na banaye."

سُئِلَ مَالِكٌ : هَلْ يَقِفُ الرَّجُلُ بِعَرَفَةَ ، أَوْ بِالْمُزْدَلِفَةِ ، أَوْ يَرْمِي الْجِمَارَ ، أَوْ يَسْعَى بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ ، وَهُوَ غَيْرُ طَاهِرٍ ؟ فَقَالَ : « كُلُّ أَمْرٍ تَصْنَعُهُ الْحَائِضُ مِنْ أَمْرِ الْحَجِّ ، فَالرَّجُلُ يَصْنَعُهُ وَهُوَ غَيْرُ طَاهِرٍ ، ثُمَّ لَا يَكُونُ عَلَيْهِ شَيْءٌ فِي ذَلِكَ