21.
Book of Jihad
٢١-
كِتَابُ الْجِهَادِ


Chapter on actions concerning washing the martyr

‌بَابُ الْعَمَلِ فِي غَسْلِ الشَّهِيدِ

Muwatta Imam Malik 978

Yahya related to me from Malik from Nafi from Abdullah ibn Umar that Umar ibn al-Khattab was washed and shrouded and prayed over, yet he was a martyr, may Allah have mercy on him .


Grade: Sahih

حضرت عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ بے شک حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کو غسل دیا گیا اور کفن بھی پہنایا گیا اور ان پر نماز جنازہ بھی ادا کی گئی اور وہ شہید بھی تھے ، اللہ ان پر رحمت فرمائے ۔

Hazrat Abdullah bin Umar razi Allah anhu se riwayat hai ki be shak Hazrat Umar bin Khattab razi Allah anhu ko ghusl diya gaya aur kafan bhi pehnaya gaya aur un par namaz janaza bhi ada ki gai aur wo shaheed bhi the, Allah un par rehmat farmaye.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ « غُسِّلَ وَكُفِّنَ وَصُلِّيَ عَلَيْهِ ، وَكَانَ شَهِيدًا يَرْحَمُهُ اللَّهُ »

Muwatta Imam Malik 979

Yahya related to me from Malik that he had heard the people of knowledge say that martyrs in the way of Allah were not washed, nor were any of them prayed over. They were buried in the garments in which they were slain.Malik said, "That is the sunna for someone who is killed on the battleground and is not reached until he is already dead. Someone who is carried off and lives for as long as Allah wills after it, is washed and prayed over as was Umar ibn al- Khattab."

یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے روایت کی کہ انہوں نے اہلِ علم کو یہ کہتے ہوئے سنا کہ شہید فی سبیل اللہ کو نہ غسل دیا جاتا ہے نہ ان میں سے کسی پر نماز پڑھی جاتی ہے۔ انہیں ان کے کپڑوں میں دفن کر دیا جاتا ہے جن میں وہ مارے جاتے ہیں۔ مالک نے کہا، "یہ اس شخص کے لیے سنت ہے جو میدان جنگ میں مارا جاتا ہے اور اس تک اس وقت تک نہیں پہنچا جاتا جب تک کہ وہ مر نہ چکا ہو۔ جو شخص اٹھا کر لے جایا جاتا ہے اور اللہ تعالیٰ کی چاہ جتنی دیر زندہ رہتا ہے تو اسے غسل دیا جاتا ہے اور اس پر نماز پڑھی جاتی ہے جیسا کہ حضرت عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ کے ساتھ ہوا۔

Yahya ne mujh se Maalik ki sanad se riwayat ki keh unhon ne ahle ilm ko yeh kehte hue suna keh shaheed fi sabeel Allah ko na ghusl diya jata hai na un mein se kisi par namaz parhi jati hai. Unhein un ke kapron mein dafan kar diya jata hai jin mein wo maare jate hain. Maalik ne kaha, "Yeh us shakhs ke liye sunnat hai jo maidan e jang mein mara jata hai aur us tak us waqt tak nahin pohancha jata jab tak keh wo mar na chuka ho. Jo shakhs utha kar le jaya jata hai aur Allah ta'ala ki chah jitni dair zinda rehta hai to use ghusl diya jata hai aur us par namaz parhi jati hai jaisa keh Hazrat Umar bin al-Khattab radi Allahu anhu ke sath hua.

وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ أَنَّهُ بَلَغَهُ عَنْ أَهْلِ الْعِلْمِ ، أَنَّهُمْ كَانُوا يَقُولُونَ : « الشُّهَدَاءُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لَا يُغَسَّلُونَ ، وَلَا يُصَلَّى عَلَى أَحَدٍ مِنْهُمْ ، وَإِنَّهُمْ يُدْفَنُونَ فِي الثِّيَابِ الَّتِي قُتِلُوا فِيهَا » قَالَ مَالِكٌ : " وَتِلْكَ السُّنَّةُ فِيمَنْ قُتِلَ فِي الْمُعْتَرَكِ ، فَلَمْ يُدْرَكْ حَتَّى مَاتَ . قَالَ : « وَأَمَّا مَنْ حُمِلَ مِنْهُمْ فَعَاشَ مَا شَاءَ اللَّهُ بَعْدَ ذَلِكَ ، فَإِنَّهُ يُغَسَّلُ وَيُصَلَّى عَلَيْهِ . كَمَا عُمِلَ بِعُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ »