Yahya related to me from Malik that Ibn Shihab used to say, "Some one who catches a raka of the jumua prayer should pray another one with it." Ibn Shihab said, "That is the sunna."Malik said, "I saw the people of knowledge in our city doing that. That is because the Messenger of Allah, may Allah bless him and grant him peace, said, 'Whoever catches a raka of the prayer has caught the prayer.' "Malik said, concerning some one who was in a crowd on the day of jumua and did the ruku but was not able to go into sajda until the imam had risen or finished his prayer, "If he is able to do the sajda and has already done the ruku then he should do the sajda when the people stand up. If he is unable to do thesajda until after the imam has finished the prayer, then I prefer that he begins the prayeragain and does the four rakas of dhuhr."
یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے روایت کی کہ ابن شہاب کہتے تھے کہ ”جو شخص جمعہ کی ایک رکعت پالے تو اس کے ساتھ ایک اور رکعت پڑھے“ ابن شہاب نے کہا کہ ”یہی سنت ہے“۔ مالک نے کہا کہ ”میں نے اپنے شہر کے اہل علم کو ایسا کرتے ہوئے دیکھا ہے۔ کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”جس نے نماز کی ایک رکعت پالی اس نے نماز پالی۔“ مالک نے جمعہ کے دن کسی ایسے شخص کے بارے میں کہا جو مجمع میں تھا اور رکوع تو کرلی لیکن امام کے کھڑے ہونے یا نماز ختم کرنے تک سجدہ میں نہ جاسکا، کہا کہ ”اگر وہ سجدہ کرنے کے قابل ہو اور رکوع کرچکا ہو تو اسے چاہیے کہ جب لوگ کھڑے ہوں تو وہ سجدہ کرے۔ اگر وہ امام کے نماز ختم کرنے کے بعد تک سجدہ نہ کرسکے تو میں پسند کرتا ہوں کہ وہ دوبارہ نماز شروع کرے اور ظہر کی چار رکعات پڑھے“۔
Yahya ne mujh se Malik ki sanad se riwayat ki keh Ibn Shihab kehte thay keh "Jo shakhs Jumma ki aik rakat pa le to us ke sath aik aur rakat parhe" Ibn Shihab ne kaha keh "Yahi sunnat hai" Malik ne kaha keh "Maine apne shehar ke ahl-e-ilm ko aisa karte huye dekha hai kyunki Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya "Jis ne namaz ki aik rakat pa li us ne namaz pa li" Malik ne Jumma ke din kisi aise shakhs ke bare mein kaha jo majme mein tha aur ruku to karli lekin Imam ke khara hone ya namaz khatam karne tak sijde mein na ja saka, kaha keh "Agar woh sijda karne ke qabil ho aur ruku kar chuka ho to usay chahiye keh jab log kharay hon to woh sijda kare Agar woh Imam ke namaz khatam karne ke baad tak sijda na kar sake to main pasand karta hun keh woh dobara namaz shuru kare aur Zuhr ki chaar rak'aat parhe"
حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ عَنْ ابْنَ شِهَابٍ أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ : « مَنْ أَدْرَكَ مِنْ صَلَاةِ الْجُمُعَةِ رَكْعَةً فَلْيُصَلِّ إِلَيْهَا أُخْرَى »، قَالَ ابْنُ شِهَابٍ : وَهِيَ السُّنَّةُ قَالَ مَالِكٌ : وَعَلَى ذَلِكَ أَدْرَكْتُ أَهْلَ الْعِلْمِ بِبَلَدِنَا ، وَذَلِكَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَالَ : « مَنْ أَدْرَكَ مِنَ الصَّلَاةِ رَكْعَةً فَقَدْ أَدْرَكَ الصَّلَاةَ » قَالَ مَالِكٌ : « فِي الَّذِي يُصِيبُهُ زِحَامٌ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ، فَيَرْكَعُ وَلَا يَقْدِرُ عَلَى أَنْ يَسْجُدَ حَتَّى يَقُومَ الْإِمَامُ ، أَوْ يَفْرُغَ الْإِمَامُ مِنْ صَلَاتِهِ ، أَنَّهُ ، إِنْ قَدَرَ عَلَى أَنْ يَسْجُدَ ، إِنْ كَانَ قَدْ رَكَعَ ، فَلْيَسْجُدْ إِذَا قَامَ النَّاسُ . وَإِنْ لَمْ يَقْدِرْ عَلَى أَنْ يَسْجُدَ حَتَّى يَفْرُغَ الْإِمَامُ مِنْ صَلَاتِهِ ، فَإِنَّهُ أَحَبُّ إِلَيَّ أَنْ يَبْتَدِئَ صَلَاتَهُ ظُهْرًا أَرْبَعًا »