20.
Book of Hajj
٢٠-
كِتَابُ الْحَجِّ
Chapter on praying after Fajr and Asr prayers during Tawaf
بَابُ الصَّلَاةِ بَعْدَ الصُّبْحِ وَالْعَصْرِ فِي الطَّوَافِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī al-zubayr al-makkī | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي الزُّبَيْرِ الْمَكِّيِّ | محمد بن مسلم القرشي | صدوق إلا أنه يدلس |
Muwatta Imam Malik 807
Yahya related to me from Malik that Abu'z-Zubayr al-Makki said, "I saw the House deserted both after subh and asr, with no-one doing tawaf."Malik said, "If someone does some of his circuits and then the subh or asr prayer is begun, he should pray with the imam and then complete the rest of his circuits but should not pray at all until the sun has either risen or set "He added, "There is no harm in delaying the two rakas until after he has prayed maghrib."Malik said, "There is no harm in someone doing a single tawaf after subh or after asr, not to do more than one group of seven circuits, and then as long as he delays the two rakas until after the sun has risen, as Umar ibn al-Khattab did, or he delays them until after the sun has set if it is after asr. Then when the sun has set he can pray them if he wants, or, if he wants, he can delay them until after he has prayed maghrib. There is no harm in that."
یحییٰ نے مجھے مالک سے روایت کی ، کہ ابوزبیر مکی نے کہا کہ "میں نے دیکھا کہ بیت اللہ صبح اور عصر کی نماز کے بعد ویران پڑا ہے ، کوئی طواف کرنے والا نہیں ہے۔" مالک نے کہا ، "اگر کوئی اپنے چند چکر لگاتا ہے اور پھر صبح یا عصر کی نماز شروع ہو جاتی ہے تو اسے چاہیے کہ وہ امام کے ساتھ نماز پڑھے اور پھر اپنے باقی چکر مکمل کرے لیکن سورج کے طلوع یا غروب ہونے تک بالکل بھی نماز نہ پڑھے۔" انہوں نے مزید کہا ، "مغرب کی نماز پڑھنے تک دونوں نمازوں میں تاخیر کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔" مالک نے کہا ، "صبح یا عصر کے بعد کسی کے لیے ایک طواف کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے ، سات چکر سے زیادہ کا ایک گروپ نہ کرے ، اور پھر جب تک وہ سورج کے طلوع ہونے تک دونوں نمازوں میں تاخیر کرے جیسا کہ عمر بن خطاب کیا کرتے تھے ، یا اگر عصر کے بعد ہے تو سورج غروب ہونے تک تاخیر کرے۔ پھر جب سورج غروب ہو جائے تو وہ چاہے تو نماز پڑھ سکتا ہے ، یا اگر چاہے تو مغرب کی نماز پڑھنے تک تاخیر کر سکتا ہے۔ اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔"
Yahya ne mujhe Malik se riwayat ki, keh Abu Zubair Makki ne kaha keh "Maine dekha keh Baitullah subah aur asr ki namaz ke baad veeran para hai, koi tawaf karne wala nahi hai." Malik ne kaha, "Agar koi apne chand chakkar lagata hai aur phir subah ya asr ki namaz shuru ho jati hai to use chahiye keh woh Imam ke saath namaz parhe aur phir apne baqi chakkar mukammal kar le lekin sooraj ke tulue ya ghuroob hone tak bilkul bhi namaz na parhe." Unhon ne mazeed kaha, "Maghrib ki namaz parhne tak dono namaazon mein takheer karne mein koi harj nahi hai." Malik ne kaha, "Subah ya asr ke baad kisi ke liye ek tawaf karne mein koi harj nahi hai, saat chakkar se zyada ka ek group na kare, aur phir jab tak woh sooraj ke tulue hone tak dono namaazon mein takheer kare jaisa keh Umar bin Khattab karte thay, ya agar asr ke baad hai to sooraj ghuroob hone tak takheer kare. Phir jab sooraj ghuroob ho jaye to woh chahe to namaz parh sakta hai, ya agar chahe to Maghrib ki namaz parhne tak takheer kar sakta hai. Is mein koi harj nahi hai."
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ الْمَكِّيِّ أَنَّهُ قَالَ : « لَقَدْ رَأَيْتُ الْبَيْتَ يَخْلُو بَعْدَ صَلَاةِ الصُّبْحِ ، وَبَعْدَ صَلَاةِ الْعَصْرِ . مَا يَطُوفُ بِهِ أَحَدٌ » قَالَ مَالِكٌ : " وَمَنْ طَافَ بِالْبَيْتِ بَعْضَ أُسْبُوعِهِ . ثُمَّ أُقِيمَتْ صَلَاةُ الصُّبْحِ ، أَوْ صَلَاةُ الْعَصْرِ . فَإِنَّهُ يُصَلِّي مَعَ الْإِمَامِ . ثُمَّ يَبْنِي عَلَى مَا طَافَ ، حَتَّى يُكْمِلَ سُبْعًا . ثُمَّ لَا يُصَلِّي حَتَّى تَطْلُعَ الشَّمْسُ ، أَوْ تَغْرُبَ . قَالَ : وَإِنْ أَخَّرَهُمَا حَتَّى يُصَلِّيَ الْمَغْرِبَ ، فَلَا بَأْسَ بِذَلِكَ " قَالَ مَالِكٌ : « وَلَا بَأْسَ أَنْ يَطُوفَ الرَّجُلُ طَوَافًا وَاحِدًا ، بَعْدَ الصُّبْحِ وَبَعْدَ الْعَصْرِ ، لَا يَزِيدُ عَلَى سُبْعٍ وَاحِدٍ . وَيُؤَخِّرُ الرَّكْعَتَيْنِ حَتَّى تَطْلُعَ الشَّمْسُ . كَمَا صَنَعَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ . وَيُؤَخِّرُهُمَا بَعْدَ الْعَصْرِ ، حَتَّى تَغْرُبَ الشَّمْسُ ، فَإِذَا غَرَبَتِ الشَّمْسُ صَلَّاهُمَا إِنْ شَاءَ . وَإِنْ شَاءَ أَخَّرَهُمَا ، حَتَّى يُصَلِّيَ الْمَغْرِبَ . لَا بَأْسَ بِذَلِكَ »