3.
Statement of Purity
٣-
بيان الطهارة


Explanation of using miswak

بيان فضل السواك

Mishkat al-Masabih 379

Aisha (May Allah be pleased with her) reported: The Messenger of Allah (ﷺ) said, "Ten are the acts according to Fitrah (nature): clipping the mustache, growing beard, using Miswak (tooth-stick), snuffing water in the nose, clipping the nails, washing the finger joints, plucking the hair under the armpits, shaving the pubes and cleaning one's private parts with water." The narrator said: I have forgotten the tenth but it may have been rinsing the mouth. In another narration, cutting the nails has been mentioned instead of growing beard. [Muslim].


Grade: Sahih

عائشہ ؓ بیان کرتی ہیں ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ دس خصلتیں فطرت سے ہیں : موچھیں کترنا ، داڑھی بڑھانا ، مسواک کرنا ، ناک میں پانی چڑھانا ، ناخن کترنا ، انگلیوں کے جوڑ دھونا ، بغلوں کے بال اکھیڑنا ، زیر ناف بال مونڈنا اور استنجا کرنا ، راوی بیان کرتے ہیں ، دسویں خصلت میں بھول گیا ہوں ، ممکن ہے وہ کلی کرنا ہو ۔ ایک روایت میں داڑھی بڑھانے کے بجائے ختنوں کا ذکر ہے ۔ میں نے یہ روایت صحیحین میں پائی ہے نہ کتاب الحمیدی میں ، لیکن صاحب ’’الجامع‘‘ اور اسی طرح الخطابی نے ’’معالم السنن‘‘ میں اسے ذکر کیا ہے ۔ رواہ مسلم ۔

Ayesha bayan karti hain, Rasool Allah ne farmaya: '' Das khaslatain fitrat se hain: moochhain katrna, darhi barhana, miswak karna, naak mein pani charhana, nakhun katrna, ungliyon ke jor dhona, baghlon ke baal ukherna, zer e naaf baal mondna aur istinja karna, ravi bayan karte hain, daswain khaslat mein bhul gaya hun, mumkin hai wo kuli karna ho. Ek riwayat mein darhi barhane ki bajaye khaton ka zikar hai. Maine ye riwayat Sahihain mein paai hai na Kitab al-Humaidi mein, lekin sahib al-Jami aur isi tarah Khattabi ne Ma'alim al-Sunan mein ise zikar kiya hai. Riwayat Muslim.

وَعَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: قَالَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: عَشْرَ مِنَ الْفِطْرَةِ: قَصُّ الشَّارِبِ وَإِعْفَاءُ اللِّحْيَةِ وَالسِّوَاكُ وَاسْتِنْشَاقُ الْمَاءِ وَقَصُّ الْأَظْفَارِ وَغَسْلُ الْبَرَاجِمِ وَنَتْفُ الْإِبِطِ وَحَلْقُ الْعَانَةِ وَانْتِقَاصُ الْمَاءِ)\يَعْنِي الِاسْتِنْجَاءَ - قَالَ الرَّاوِي: ونسيت الْعَاشِرَة إِلَّا أَن تكون الْمَضْمَضَة. رَوَاهُ مُسلم\وَفِي رِوَايَةٍ «الْخِتَانُ» بَدَلَ «إِعْفَاءُ اللِّحْيَةِ» لَمْ أَجِدْ هَذِهِ الرِّوَايَةَ فِي «الصَّحِيحَيْنِ» وَلَا فِي كِتَابِ الْحُمَيْدِيِّ\وَلَكِنْ ذَكَرَهَا صَاحِبُ «الْجَامِعِ» وَكَذَا الْخطابِيّ فِي «معالم السّنَن» :\