3.
Statement of Purity
٣-
بيان الطهارة


Explanation of the methods of performing ablution

بيان أحكام الوضوء

Mishkat al-Masabih 426

Muhammad b. Yahya b. Hibban said that he asked ‘Ubaidallah b. ‘Abdallah b. ‘Umar from whom ‘Abdallah b. ‘Umar got the practice of performing ablution for every prayer whether he was in a state of purity or not, and he replied that Asma’ daughter of Zaid b. al-Khattab told him that ‘Abdallah b. Hanzala b. Abu ‘Amir al-Ghasil told her that God’s messenger was commanded to perform ablution for every prayer whether in a state of purity or not; but when that became a burden to God’s messenger he was commanded to use the tooth-stick before every time of prayer, and the performance of ablution was remitted to him unless his state of purity had been broken. He said that ‘Abdallah considered that he had power to do that, so he did it up to the time of his death. Ahmad transmitted it.


Grade: Sahih

محمد بن یحی ٰ بن حبان ؒ بیان کرتے ہیں ، میں نے عبیداللہ بن عبداللہ بن عمر سے کہا : تم نے عبداللہ بن عمر ؓ کو ہر نماز کے لیے وضو کرتے ہوئے دیکھا ہے ؟ قطع نظر اس کے کہ وہ پہلے ہی باوضو تھے یا بے وضو نیز انہوں نے یہ مسئلہ کہاں سے لیا ہے ؟ انہوں نے کہا : اسماء بنت زید بن خطاب نے انہیں حدیث بیان کی کہ عبداللہ بن حنظلہ بن ابی عامر الغسیل نے انہیں حدیث بیان کی کہ رسول اللہ ﷺ کو وضو ہونے یا وضو نہ ہونے ہر دو صورتوں میں ہر نماز کے لیے وضو کرنے کا حکم دیا گیا ، چنانچہ جب رسول اللہ ﷺ پر یہ گراں گزرا تو آپ کو ہر نماز کے وقت مسواک کرنے کا حکم دیا گیا اور وضو کا حکم ختم کر دیا گیا البتہ وضو نہ ہونے کی صورت میں وضو کرنے کا حکم باقی رہا ، راوی بیان کرتے ہیں ، عبداللہ ؓ سمجھتے تھے کہ انہیں ہر نماز کے لیے نیا وضو کرنے کی استطاعت حاصل ہے لہذا وہ مرتے دم تک اس پر عمل پیرا رہے ۔ اسنادہ حسن ، رواہ احمد ۔

Muhammad bin Yahiya bin Habban bayan karte hain, maine Obaidullah bin Abdullah bin Umar se kaha: tum ne Abdullah bin Umar ko har namaz ke liye wuzu karte huye dekha hai? Qata nazar is ke ke wo pehle hi ba-wuzu thay ya be-wuzu neez unhon ne ye masla kahan se liya hai? Unhon ne kaha: Asma bint Zaid bin Khattab ne unhen hadees bayan ki ke Abdullah bin Hanzala bin Abi Aamir al-Ghasil ne unhen hadees bayan ki ke Rasul Allah ko wuzu hone ya wuzu na hone har do suraton mein har namaz ke liye wuzu karne ka hukum diya gaya, chunancha jab Rasul Allah par ye giran guzra to aap ko har namaz ke waqt muswak karne ka hukum diya gaya aur wuzu ka hukum khatam kar diya gaya albatta wuzu na hone ki surat mein wuzu karne ka hukum baqi raha, rawi bayan karte hain, Abdullah samajhte thay ke unhen har namaz ke liye naya wuzu karne ki istataat hasil hai lihaza wo marte dum tak is par amal paira rahe. Isnadahu hasan, riwayat Ahmad.

وَعَن مُحَمَّد بن يحيى بن حبَان الْأنْصَارِيّ ثمَّ الْمَازِني مَازِن بني النجار عَن عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ قَالَ قلت لَهُ أَرَأَيْتَ وُضُوءَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ لِكُلِّ صَلَاةٍ طَاهِرًا كَانَ أَوْ غَيْرَ طَاهِرٍ عَمَّنْ أَخَذَهُ؟ فَقَالَ: حَدَّثَتْهُ أَسْمَاءُ بِنْتُ زَيْدِ بْنِ الْخَطَّابِ أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ حَنْظَلَةَ بْنِ أبي عَامر ابْن الْغَسِيلِ حَدَّثَهَا أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ أُمِرَ بِالْوُضُوءِ لِكُلِّ صَلَاةٍ طَاهِرًا كَانَ أَوْ غَيْرَ طَاهِرٍ فَلَمَّا شَقَّ ذَلِكَ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أُمِرَ بِالسِّوَاكِ عِنْدَ كُلِّ صَلَاةٍ وَوُضِعَ عَنْهُ الْوُضُوءُ إِلَّا مِنْ حَدَثٍ قَالَ فَكَانَ عَبْدُ اللَّهِ يَرَى أَنَّ بِهِ قُوَّةً عَلَى ذَلِكَ كَانَ يَفْعَله حَتَّى مَاتَ. رَوَاهُ أَحْمد