24.
Statement of Etiquette
٢٤-
بيان الآداب


Description of guarding the tongue, backbiting, and cursing

بيان حفظ اللسان والغيبة والسب

Mishkat al-Masabih 4858

Jundub narrated that a Bedouin came, dismounted his camel, tied it up, and entered the mosque. He prayed behind the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him. When the Prophet finished the prayer, the Bedouin went to his camel, untied it, mounted it, and said in a loud voice, “O Allah, have mercy upon me and Muhammad, and do not include anyone else in Your mercy.” The Messenger of Allah said, “What an ignorant thing to say! Is he more ignorant or his camel? Did you not hear what he said?” They said, “Yes, we heard him.” This narration is weak. It is narrated by Abu Dawud. And in the narration of Abu Huraira, may Allah be pleased with him, “It is enough falsehood for a man...” It is stated in the first chapter of the Book of Holding Fast to the Book and the Sunnah.


Grade: Da'if

جندب ؓ بیان کرتے ہیں ، ایک اعرابی آیا ، اس نے اپنا اونٹ بٹھایا پھر اسے باندھا اور مسجد میں آیا ، اس نے رسول اللہ ﷺ کے پیچھے نماز پڑھی ، جب آپ نے سلام پھیرا تو وہ اپنی سواری کے پاس آیا ، اسے کھولا اور اس پر سوار ہو کر بلند آواز سے کہا : اے اللہ ! مجھ پر اور محمد ﷺ پر رحم فرما اور ہماری رحمت میں کسی اور کو شریک نہ کرنا ۔ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ کیا تم گمان کرتے ہو وہ زیادہ نادان ہے یا اس کا اونٹ ؟ کیا تم نے اس کی بات نہیں سنی ؟‘‘ صحابہ کرام ؓ نے عرض کیا ، کیوں نہیں ، سنی ہے ۔ اسنادہ ضعیف ، رواہ ابوداؤد ۔\n اور ابوہریرہ ؓ سے مروی حدیث :’’ بندے کے جھوٹا ہونے کے لیے کافی ہے ۔‘‘ باب الاعتصام کی فصل اول میں بیان ہو چکی ہے ۔\n

Jundab bayan karte hain, ek arabi aaya, usne apna unt bithaya phir use bandha aur masjid mein aaya, usne Rasul Allah ke peeche namaz parha, jab aap ne salam phera to wo apni sawari ke paas aaya, use khola aur us par sawar ho kar buland aawaz se kaha: Aye Allah! mujh par aur Muhammad par reham farma aur hamari rehamt mein kisi aur ko sharik na karna. Rasul Allah ne farmaya: ''Kya tum ghuman karte ho wo ziada nadan hai ya uska unt? kya tumne uski baat nahi suni?'' Sahaba Karam ne arz kiya, kyun nahi, suni hai. Isnadah zaeef, Rawah Abu Dawood. Aur Abu Hurairah se marwi hadees: ''Bande ke jhoota hone ke liye kafi hai.'' Bab ul aitasam ki fasal awwal mein bayan ho chuki hai.

وَعَن جُنْدُبٍ\قَالَ: جَاءَ أَعْرَابِيٌّ فَأَنَاخَ رَاحِلَتَهُ ثُمَّ عَقَلَهَا ثُمَّ دَخَلَ الْمَسْجِدَ فَصَلَّى خَلْفَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَلَمَّا سَلَّمَ أَتَى رَاحِلَتَهُ فَأَطْلَقَهَا ثُمَّ رَكِبَ ثُمَّ نَادَى: اللَّهُمَّ ارْحَمْنِي وَمُحَمَّدًا وَلَا تُشْرِكْ فِي رَحْمَتِنَا أَحَدًا. فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَتَقُولُونَ هُوَ أَضَلُّ أَمْ بَعِيرُهُ؟ أَلَمْ تَسْمَعُوا إِلَى مَا قَالَ؟» قَالُوا: بَلَى؟ . رَوَاهُ أَبُو دَاوُد\وَذَكَرَ حَدِيثَ أَبِي هُرَيْرَةَ: «كَفَى بِالْمَرْءِ كَذِبًا» فِي «بَاب الِاعْتِصَام» فِي الْفَصْل الأول\