27.
Statement of the Conditions of Resurrection and Returning
٢٧-
بيان أحوال القيامة والبعث
Description of accountability, retaliation, and the scales (Meezan)
بيان الحساب والقصاص والميزان
Mishkat al-Masabih 5557
Hasan Basri narrates from Abu Hurairah (may Allah be pleased with him), who said, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “On the Day of Judgment, people will be presented (before Allah) three times. In the first two presentations, there will be disputes and excuses, and at the time of the third presentation, the records of deeds will fly from the hands, so someone will be able to grab them in his right hand and someone in his left.” And Imam Tirmidhi said: This hadith is not Sahih because Hasan Basri did not hear from Abu Hurairah. Its chain of narration is weak, narrated by Ahmad.
Grade: Da'if
حسن بصری ؒ ابوہریرہ ؓ سے روایت کرتے ہیں ، انہوں نے کہا ، رسول اللہ ﷺ نے فرمایا :’’ روزِ قیامت لوگ تین بار (اللہ کے حضور) پیش کیے جائیں گے ، پہلی دو مرتبہ کی پیشی میں جھگڑا اور معذرت ہو گی اور تیسری پیشی کے وقت ہاتھوں کی طرف اعمال نامے اڑیں گے ، چنانچہ کوئی انہیں اپنے دائیں ہاتھ میں پکڑنے والا ہو گا اور کوئی بائیں میں ۔‘‘ اور امام ترمذی نے فرمایا : یہ حدیث اس وجہ سے صحیح نہیں کہ حسن بصری ؒ نے ابوہریرہ ؓ سے نہیں سنا ۔ اسنادہ ضعیف ، رواہ احمد ۔
Hasan Basri Abu Huraira se riwayat karte hain, unhon ne kaha, Rasul Allah ne farmaya: ''Roz-e-Qayamat log teen baar (Allah ke huzur) pesh kiye jayenge, pehli do martaba ki peshi mein jhagda aur uzr ho gi aur teesri peshi ke waqt hathon ki taraf amal name udain ge, chunancha koi unhen apne daen hath mein pakadne wala ho ga aur koi baen mein.'' Aur Imam Tirmidhi ne farmaya: Yeh hadees is wajah se sahih nahin ke Hasan Basri ne Abu Huraira se nahin suna. Isnada zaeef, Rawah Ahmad.
وَعَن الحسنِ عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: يُعْرَضُ النَّاسُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ثَلَاثَ عَرَضَاتٍ: فَأَمَّا عَرْضَتَانِ فَجِدَالٌ وَمَعَاذِيرُ وَأَمَّا الْعَرْضَةُ الثَّالِثَةُ فَعِنْدَ ذَلِكَ تَطِيرُ الصُّحُفُ فِي الْأَيْدِي فَآخِذٌ بِيَمِينِهِ وَآخِذٌ بِشِمَالِهِ . رَوَاهُ أَحْمَدُ وَالتِّرْمِذِيُّ وَقَالَ لَا يَصِحُّ هَذَا الْحَدِيثُ مِنْ قِبَلِ أَنَّ الْحَسَنَ لَمْ يَسْمَعْ مِنْ أبي هُرَيْرَة