43.
The Book of Virtues
٤٣-
كتاب الفضائل


24
Chapter: Description Of His Hair, Attributes And Appearance

٢٤
باب فِي سَدْلِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم شَعْرَهُ وَفَرْقِهِ ‏.‏

Sahih Muslim 2336a

Ibn Abbas (رضئ هللا ِتعالی عنہ) reported that the People of the Book used to let their hair fall (on their foreheads) and the polytheists used to part them on their heads, and Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) liked to conform his behavior to the People of the Book in matters in which he received no command (from Allah); so Allah's Apostle (صلى ِهللا عليه و آله وسلم) let fall his hair upon his forehead, and then he began to part it after this.

ابراہیم بن سعد نے ابن شہاب سے ، انھوں نے عبیداللہ بن عبداللہ سے اور انھوں نے حضرت ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت کی ، کہا : کہ اہل کتاب یعنی یہود اور نصاریٰ اپنے بالوں کو پیشانی پر لٹکتے ہوئے چھوڑ دیتے تھے ( یعنی مانگ نہیں نکالتے تھے ) اور مشرک مانگ نکالتے تھے اور رسول اللہ ﷺ اہل کتاب کے طریق پر چلنا دوست رکھتے تھے جس مسئلہ میں آپ ﷺ کو کوئی حکم نہ ہوتا ( یعنی بہ نسبت مشرکین کے اہل کتاب بہتر ہیں تو جس باب میں کوئی حکم نہ آتا آپ ﷺ اہل کتاب کی موافقت اس مسئلے میں اختیار کرتے ) تو آپ ﷺ بھی پیشانی پر بال لٹکانے لگے اس کے بعد آپ ﷺ مانگ نکالنے لگے ۔

Ibrahim bin Saad ne Ibn Shahab se , unhon ne Ubaidullah bin Abdullah se aur unhon ne Hazrat Ibn Abbas radi Allahu taala anhu se riwayat ki , kaha : ke Ahl e Kitaab yani Yahud aur Nasara apne balon ko peshani par latakte hue chhod dete the ( yani maang nahin nikalte the ) aur mushrik maang nikalte the aur Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ahl e Kitaab ke tariqe par chalna dost rakhte the jis masla mein aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ko koi hukm na hota ( yani beh nisbat mushrikin ke Ahl e Kitaab behtar hain to jis bab mein koi hukm na ata aap (صلى الله عليه وآله وسلم) Ahl e Kitaab ki muwafqat is masla mein ikhtiyar karte ) to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) bhi peshani par bal latkane lage is ke baad aap (صلى الله عليه وآله وسلم) maang nikalne lage .

حَدَّثَنَا مَنْصُورُ بْنُ أَبِي مُزَاحِمٍ، وَمُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرِ بْنِ زِيَادٍ، قَالَ مَنْصُورٌ حَدَّثَنَا وَقَالَ، ابْنُ جَعْفَرٍ أَخْبَرَنَا إِبْرَاهِيمُ، - يَعْنِيَانِ ابْنَ سَعْدٍ - عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ، اللَّهِ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ كَانَ أَهْلُ الْكِتَابِ يَسْدُلُونَ أَشْعَارَهُمْ وَكَانَ الْمُشْرِكُونَ يَفْرُقُونَ رُءُوسَهُمْ وَكَانَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يُحِبُّ مُوَافَقَةَ أَهْلِ الْكِتَابِ فِيمَا لَمْ يُؤْمَرْ بِهِ فَسَدَلَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم نَاصِيَتَهُ ثُمَّ فَرَقَ بَعْدُ ‏.‏

Sahih Muslim 2336b

This Hadith has been narrated on the authority of Ibn Shihab with the same chain of transmitters.

صالح نے ابن شہاب سے اسی سند کے ساتھ اسی کے مانندروایت کی ۔

Saalih ne Ibn Shahaab se isi sand ke saath isi ke maandaad riwayat ki.

وَحَدَّثَنِي أَبُو الطَّاهِرِ، أَخْبَرَنَا ابْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي يُونُسُ، عَنِ ابْنِ شِهَابٍ، بِهَذَا الإِسْنَادِ نَحْوَهُ ‏.‏