13.
The Book of Fasting
١٣-
كتاب الصيام
19
Chapter: Fasting on the day of Ashura'
١٩
باب صَوْمِ يَوْمِ عَاشُورَاءَ
Sahih Muslim 1126a
Abdullah bin Umar ( رضي الله تعالیعنہ) reported that (the Arabs of) pre-Islamic days used to observe fast on the Day of Ashura and the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) observed it and the Muslims too (observed it) before fasting in Ramadan became obligatory. But when it became obligatory, the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, Ashura is one of the days of Allah, so he who wished should observe fast and he who wished otherwise should abandon it.’
ابو بکر بن ابی شیبہ ، عبداللہ بن نمیر ، ابن نمیر ، عبیداللہ ، نافع ، حضرت ابن عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ فرماتے ہیں کہ جاہلیت کے زمانے کے لوگ عاشورہ کے دن روزہ رکھتے تھے ۔ تو رسول اللہ ﷺ اورمسلمانوں نے بھی رمضان کے روزے فرض ہونے سے پہلے اس کا روزہ رکھا جب ر مضان کے روزے فرض ہوگئے تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا کہ عاشورہ اللہ کے دنوں میں سے ایک دن ہے تو جو چاہے عاشورہ کا روزہ رکھے اور جو چاہے اسے چھوڑ دے ۔
Abu Bakr bin Abi Shaybah, Abdullah bin Namir, ibn Namir, Ubaidullah, Nafi, Hazrat ibn Umar radi Allahu ta'ala anhu farmatay hain ke jahiliyat ke zamane ke log ashura ke din roza rakhtay thay. To Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) aur musalmanon ne bhi Ramadan ke roze farz hone se pahle is ka roza rakha jab Ramadan ke roze farz ho gaye to Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ke ashura Allah ke dinon mein se ek din hai to jo chahay ashura ka roza rakhe aur jo chahay isay chhor de.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ، ح وَحَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ، - وَاللَّفْظُ لَهُ - حَدَّثَنَا أَبِي، حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ، عَنْ نَافِعٍ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ، رضى الله عنهما أَنَّ أَهْلَ، الْجَاهِلِيَّةِ كَانُوا يَصُومُونَ يَوْمَ عَاشُورَاءَ وَأَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم صَامَهُ وَالْمُسْلِمُونَ قَبْلَ أَنْ يُفْتَرَضَ رَمَضَانُ فَلَمَّا افْتُرِضَ رَمَضَانُ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم " إِنَّ عَاشُورَاءَ يَوْمٌ مِنْ أَيَّامِ اللَّهِ فَمَنْ شَاءَ صَامَهُ وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ " .