16.
The Book of Marriage
١٦-
كتاب النكاح


3
Chapter: Mut'ah Marriage: It was permitted then abrograted, then permitted then abrogated, and it will remain Forbidden until the day of resurrection

٣
باب نِكَاحِ الْمُتْعَةِ وَبَيَانِ أَنَّهُ أُبِيحَ ثُمَّ نُسِخَ ثُمَّ أُبِيحَ ثُمَّ نُسِخَ وَاسْتَقَرَّ تَحْرِيمُهُ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

Sahih Muslim 1406b

Rabi' bin Sabra reported that his father went on an expedition with Allah's Apostle ( صلى الله عليه وآله وسلم) during the Victory of Makka, and we stayed there for fifteen days (for thirteen full days and a day and a night), and Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) permitted us to contract temporary marriage with women. So, I and another person of my tribe went out, and I was more handsome than he, whereas he was almost ugly. Each one of us had a cloak. My cloak was worn out, whereas the cloak of my cousin was quite new. As we reached the lower or the upper side of Makka, we came across a young woman like a young smart long-necked she-camel. We said, is it possible that one of us may contract temporary marriage with you? She said, what will you give me as a dower? Each one of us spread his cloak. She began to cast a glance on both the persons. My companion also looked at her when she was casting a glance at her side and he said, this cloak of his is worn out, whereas my cloak is quite new. She, however, said twice or thrice, there is no harm in (accepting) this cloak (the old one). So, I contracted temporary marriage with her, and I did not come out (of this) until Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) declared it forbidden.

بشر بن مفضل نے ہمیں حدیث بیان کی ، کیا : ہمیں عمارہ بن غزیہ نے ربیع بن سبرہ سے حدیث بیان کی کہ ان کے والد نے رسول اللہ ﷺ کے ساتھ غزوہ فتح مکہ میں شرکت کی ، کہا : ہم نے وہاں پندرہ روز ۔ ۔ ۔ ( الگ الگ دن اور راتیں گنیں تو ) تیس شب و روز ۔ ۔ قیام کیا ۔ رسول اللہ ﷺ نے ہمیں عورتوں سے متعہ کرنے کی اجازت دے دی ، چنانچہ میں اور میری قوم کا ایک آدمی نکلے ۔ مجھے حسن میں اس پر ترجیح حاصل تھی اور وہ تقریبا بدصورت تھا ۔ ہم دونوں میں سے ہر ایک کے پاس چادر تھی ، میری چادر پرانی تھی اور میرے چچا زاد کی چادر نئی ( اور ) ملائم تھی ، حتی کہ جب ہم مکہ کے نشیبی علاقے میں یا اس کے بالائی علاقے میں پہنچے تو ہماری ملاقات لمبی گردن والی جوان اور خوبصورت اونٹنی جیسی عورت سے ہوئی ، ہم نے کہا : کیا تم چاہتی ہو کہ ہم میں سے کوئی ایک تمہارے ساتھ متعہ کرے؟ اس نے کہا : تم دونوں کیا خرچ کرو گے؟ اس پر ہم میں سے ہر ایک نے اپنی اپنی چادر ( اس کے سامنے ) پھیلا دی ، اس پر اس نے دونوں آدمیوں کو دیکھنا شروع کر دیا اور میرا ساتھی اس کو دیکھنے لگا اور اس کے پہلو پر نظریں گاڑ دیں اور کہنے لگا : اس کی چادر پرانی ہے اور میری چادر نئی اور ملائم ہے ۔ اس پر وہ کہنے لگی : اس کی چادر میں بھی کوئی خرابی نہیں ۔ تین بار یا دو بار یہ بات ہوئی ۔ پھر میں نے اس سے متعہ کر لیا اور پھر میں اس کے ہاں سے ( اس وقت تک ) نہ نکلا حتیٰ کہ رسول اللہ ﷺ نے اسے ( متعے کو ) حرام قرار دے دیا

Bishr bin Mufaddal ne hamen hadees bayan ki, kya: hamen Amara bin Ghazia ne Rabi' bin Sabra se hadees bayan ki ke un ke walid ne Rasool Allah Sallallahu alaihi wassalam ke sath ghazwa-e-fatah Makkah mein shirkath ki, kaha: hum ne wahan pandrah roz ... ( alag alag din aur raat ginain to ) tees shab o roz ... qiyam kiya. Rasool Allah Sallallahu alaihi wassalam ne hamen auraton se muta' karne ki ijazat de di, chananche mein aur meri qoum ka ek aadmi nikle. Mujhe hasan mein is per tarjeeh hasil thi aur woh takreeban badsurat tha. Hum dono mein se har ek ke pass chadar thi, meri chadar purani thi aur mere chacha zaad ki chadar nayi ( aur ) mlayam thi, hatti ke jab hum Makkah ke nishibi ilaqe mein ya is ke balaai ilaqe mein pahunche to humari mulaqat lambi gardan wali jawan aur khubsurat oonthni jaisi aurat se hui, hum ne kaha: kya tum chahti ho ke hum mein se koi ek tumhare sath muta' kare? Us ne kaha: tum dono kya kharch karoge? Is per hum mein se har ek ne apni apni chadar ( is ke samne ) phela di, is per us ne dono aadmiyon ko dekhna shuru kar diya aur mera saathi is ko dekhne laga aur is ke pahloo per nazrein gar diya aur kehne laga: is ki chadar purani hai aur meri chadar nayi aur mlayam hai. Is per woh kehne lagi: is ki chadar mein bhi koi kharabi nahi. Teen baar ya do baar yeh baat hui. Phir mein ne is se muta' kar liya aur phir mein is ke han se ( is waqt tak ) nah nikla hatta ke Rasool Allah Sallallahu alaihi wassalam ne isse ( muta' ko ) haram qarar de diya

حَدَّثَنَا أَبُو كَامِلٍ، فُضَيْلُ بْنُ حُسَيْنٍ الْجَحْدَرِيُّ حَدَّثَنَا بِشْرٌ، - يَعْنِي ابْنَ مُفَضَّلٍ - حَدَّثَنَا عُمَارَةُ بْنُ غَزِيَّةَ، عَنِ الرَّبِيعِ بْنِ سَبْرَةَ، أَنَّ أَبَاهُ، غَزَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فَتْحَ مَكَّةَ قَالَ فَأَقَمْنَا بِهَا خَمْسَ عَشْرَةَ - ثَلاَثِينَ بَيْنَ لَيْلَةٍ وَيَوْمٍ - فَأَذِنَ لَنَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم فِي مُتْعَةِ النِّسَاءِ فَخَرَجْتُ أَنَا وَرَجُلٌ مِنْ قَوْمِي وَلِي عَلَيْهِ فَضْلٌ فِي الْجَمَالِ وَهُوَ قَرِيبٌ مِنَ الدَّمَامَةِ مَعَ كُلِّ وَاحِدٍ مِنَّا بُرْدٌ فَبُرْدِي خَلَقٌ وَأَمَّا بُرْدُ ابْنِ عَمِّي فَبُرْدٌ جَدِيدٌ غَضٌّ حَتَّى إِذَا كُنَّا بِأَسْفَلِ مَكَّةَ أَوْ بِأَعْلاَهَا فَتَلَقَّتْنَا فَتَاةٌ مِثْلُ الْبَكْرَةِ الْعَنَطْنَطَةِ فَقُلْنَا هَلْ لَكِ أَنْ يَسْتَمْتِعَ مِنْكِ أَحَدُنَا قَالَتْ وَمَاذَا تَبْذُلاَنِ فَنَشَرَ كُلُّ وَاحِدٍ مِنَّا بُرْدَهُ فَجَعَلَتْ تَنْظُرُ إِلَى الرَّجُلَيْنِ وَيَرَاهَا صَاحِبِي تَنْظُرُ إِلَى عِطْفِهَا فَقَالَ إِنَّ بُرْدَ هَذَا خَلَقٌ وَبُرْدِي جَدِيدٌ غَضٌّ ‏.‏ فَتَقُولُ بُرْدُ هَذَا لاَ بَأْسَ بِهِ ‏.‏ ثَلاَثَ مِرَارٍ أَوْ مَرَّتَيْنِ ثُمَّ اسْتَمْتَعْتُ مِنْهَا فَلَمْ أَخْرُجْ حَتَّى حَرَّمَهَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏.‏