17.
The Book of Suckling
١٧-
كتاب الرضاع
10
Chapter: The child is for the bed and suspicion must be avoided
١٠
باب الْوَلَدِ لِلْفِرَاشِ وَتَوَقِّي الشُّبُهَاتِ
Sahih Muslim 1457b
A Hadith like this is narrated on the authority of Ibn 'Uyaiyna and Ma'mar (and the words are), the child is attributed to him on whose bed he is born; but they did not mention this, ‘for a fornicator there is stoning.’
سفیان بن عیینہ اور معمر نے زہری سے اسی سند کے ساتھ اسی کے ہم معنی حدیث بیان کی ۔ لیکن معمر اور ابن عیینہ کی حدیث میں ہے : " بچہ صاحب فراش کا ہے " اور ان دونوں نے " زانی کے لیے پتھر ہے " کے الفاظ ذکر نہیں کیے
Sufiyan bin A'ina aur Ma'mar ne Zahri se isi sand ke sath isi ke hum ma'ni hadees bayan ki. Lekin Ma'mar aur ibn A'ina ki hadees mein hai: "Bachcha sahib farash ka hai" aur in dono ne "Zani ke liye patthar hai" ke alfaz zikr nahin kiye
حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ مَنْصُورٍ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ وَعَمْرٌو النَّاقِدُ قَالُوا حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، بْنُ عُيَيْنَةَ ح وَحَدَّثَنَا عَبْدُ بْنُ حُمَيْدٍ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ، كِلاَهُمَا عَنِ الزُّهْرِيِّ، بِهَذَا الإِسْنَادِ نَحْوَهُ . غَيْرَ أَنَّ مَعْمَرًا وَابْنَ عُيَيْنَةَ فِي حَدِيثِهِمَا " الْوَلَدُ لِلْفِرَاشِ " . وَلَمْ يَذْكُرَا " وَلِلْعَاهِرِ الْحَجَرُ " .