21.
The Book of Transactions
٢١-
كتاب البيوع
14
Chapter: The prohibition of selling fresh dates in exchange for dry dates except in the case of 'Araya
١٤
باب تَحْرِيمِ بَيْعِ الرُّطَبِ بِالتَّمْرِ إِلاَّ فِي الْعَرَايَا
Sahih Muslim 1542g
Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) forbade Mazabana, and it implies that one should sell the fresh fruits of his orchard (for dry fruits) or, if it is fresh dates, for dry dates with a measure, or if it is grapes for raisins or if it is corn in the field for dry corn with a measure. The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in fact forbade all such transactions. Qutaiba has narrated it with a slight variation of words.
قتیبہ بن سعید اور محمد بن رُمح نے لیث سے حدیث بیان کی ، انہوں نے نافع سے ، انہوں نے حضرت عبداللہ رضی اللہ عنہ سے روایت کی ، انہوں نے کہا : رسول اللہ ﷺ نے مزابنہ سے منع فرمایا ( مزابنہ یہ ہے ) کہ کوئی آدمی اپنے باغ کا پھل اگر کھجور ہو تو خشک کھجور کے مقررہ ماپ کے عوض فروخت کرے اور اگر انگور ہو تو منقیٰ کے مقررہ ماپ کے عوض فروخت کرے اور اگر کھیتی ہو تو غلے کے مقررہ ماپ کے عوض اسے فروخت کرے ۔ آپ ﷺ نے ان سب ( سودوں ) سے منع فرمایا ۔ قتیبہ کی روایت میں ( وان كان زرعا "" اور اگر کھیتی ہو "" کے بجائے ) "" یا کھیتی ہو "" کے الفاظ ہیں ۔
Qatibah bin Saeed aur Muhammad bin Rumh ne Laith se hadeeth bayan ki, unhon ne Nafi' se, unhon ne Hazrat Abdullah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki, unhon ne kaha: Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne mazabnah se mana farmaya (mazabnah yeh hai) ke koi aadmi apne bagh ka phal agar khajoor ho to khushk khajoor ke muqarrar maap ke badal farokht kare aur agar angoor ho to manqee ke muqarrar maap ke badal farokht kare aur agar kheti ho to ghalay ke muqarrar maap ke badal usay farokht kare. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne in sab (soudon) se mana farmaya. Qatibah ki riwayat mein (wan kan zar'a '' aur agar kheti ho '' ke bajaay) '' ya kheti ho '' ke alfaaz hain.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا لَيْثٌ، ح وَحَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ رُمْحٍ، أَخْبَرَنَا اللَّيْثُ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم عَنِ الْمُزَابَنَةِ أَنْ يَبِيعَ ثَمَرَ حَائِطِهِ إِنْ كَانَتْ نَخْلاً بِتَمْرٍ كَيْلاً وَإِنْ كَانَ كَرْمًا أَنْ يَبِيعَهُ بِزَبِيبٍ كَيْلاً وَإِنْ كَانَ زَرْعًا أَنْ يَبِيعَهُ بِكَيْلِ طَعَامٍ . نَهَى عَنْ ذَلِكَ كُلِّهِ . وَفِي رِوَايَةِ قُتَيْبَةَ أَوْ كَانَ زَرْعًا.