32.
The Book of Jihad and Expeditions
٣٢-
كتاب الجهاد والسير
15
Chapter: Ruling on Fai' (Booty acquired without fighting)
١٥
باب حُكْمِ الْفَىْءِ
Sahih Muslim 1757a
Umar (رضئ هللا تعالی عنہ) narrated that the properties abandoned by Banu Nadir were the ones which Allah bestowed upon His Apostle (صلى هللا عليه و آله وسلم) for which no expedition was undertaken either with cavalry or camelry. These properties were particularly meant for the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم). He would meet the annual expenditure of his family from the income thereof and would spend what remained for purchasing horses and weapons as preparation for Jihad.
قتیبہ بن سعید ، محمد بن عباد ، ابوبکر بن ابی شیبہ اور اسحاق بن ابراہیم نے ہمیں حدیث بیان کی ، الفاظ ابن ابی شیبہ کے ہیں ۔ اسحاق نے کہا کہ ہمیں خبر دی ، جبکہ دوسروں نے کہا کہ ہمیں حدیث بیان کی سفیان نے عمرو سے ، انہوں نے زہری سے ، انہوں نے مالک بن اوس سے اور انہوں نے حضرت عمر رضی اللہ عنہ سے روایت کی ، انہوں نے کہا : بنونضیر کے اموال ان اموال میں سے تھے جو اللہ نے اپنے رسول کو ( بطور فے ) عطا کیے جس پر مسلمانوں نے نہ گھوڑے دوڑائے نہ اونٹ ۔ تو وہ نبی ﷺ کے لیے خاص تھے ۔ آپ ( ان میں سے ) اپنے اہل و عیال کے لیے ایک سال کا خرچ لیتے اور جو بچ جاتا اسے اللہ کی راہ میں ( جہاد کی ) تیاری کے لیے جنگی سواریوں اور اسلحے پر لگا دیتے
Qatibah bin Saeed, Muhammad bin Abad, Abu Bakr bin Abi Shaibah aur Ishaq bin Ibrahim ne hamen hadees bayan ki, alfaaz Ibn Abi Shaibah ke hain. Ishaq ne kaha ke hamen khabar di, jabke doosron ne kaha ke hamen hadees bayan ki Sufyan ne Amro se, unhon ne Zahri se, unhon ne Malik bin Aous se aur unhon ne Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki, unhon ne kaha: Banu Nadhir ke amal un amal mein se the jo Allah ne apne rasool ko (batour fae) ata kiye jis par musalmanon ne na ghore dauraye na ont. To woh Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) ke liye khas the. Aap (in mein se) apne ahl o iyal ke liye ek saal ka kharch lete aur jo bach jata usse Allah ki rah mein (jihad ki) tayyari ke liye janghi sawariyon aur silahe par laga dete
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبَّادٍ، وَأَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ وَإِسْحَاقُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ - وَاللَّفْظُ لاِبْنِ أَبِي شَيْبَةَ - قَالَ إِسْحَاقُ أَخْبَرَنَا وَقَالَ الآخَرُونَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَمْرٍو، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَوْسٍ، عَنْ عُمَرَ، قَالَ كَانَتْ أَمْوَالُ بَنِي النَّضِيرِ مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَى رَسُولِهِ مِمَّا لَمْ يُوجِفْ عَلَيْهِ الْمُسْلِمُونَ بِخَيْلٍ وَلاَ رِكَابٍ فَكَانَتْ لِلنَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم خَاصَّةً فَكَانَ يُنْفِقُ عَلَى أَهْلِهِ نَفَقَةَ سَنَةٍ وَمَا بَقِيَ يَجْعَلُهُ فِي الْكُرَاعِ وَالسِّلاَحِ عُدَّةً فِي سَبِيلِ اللَّهِ .