37.
The Book of Clothes and Adornment
٣٧-
كتاب اللباس والزينة


2
Chapter: The Prohibition Of Using Vessels Of Gold And Silver For Men And Women, And Gold Rings And Silk For Men, But They Are Permissible For Women. Permissibility Of Silken Borders On Garments For Men, But It Should Not Be More Than Four Fingers Wide

٢
باب تَحْرِيمِ اسْتِعْمَالِ إِنَاءِ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ عَلَى الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَخَاتَمِ الذَّهَبِ وَالْحَرِيرِ عَلَى الرَّجُلِ وَإِبَاحَتِهِ لِلنِّسَاءِ وَإِبَاحَةِ الْعَلَمِ وَنَحْوِهِ لِلرَّجُلِ مَا لَمْ يَزِدْ عَلَى أَرْبَعِ أَصَابِعَ

Sahih Muslim 2069a

Abdullah, the freed slave of Asma (رضي الله تعالى عنها), the daughter of Abu Bakr (رضئ ِالله تعالی عنہ), the maternal uncle of the son of Ata, reported, Asma (ِرضي الله تعالى عنها) sent me to Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) saying, the news has reached me that you prohibit the use of three things, the striped robe. saddle cloth made of red silk and the fasting in the holy month of Rajab. Abdullah (رضي الله تعالى عنه) said to me, so far as what you say about fasting in the month of Rajab, how about one who observes continuous fasting? And so far as what you say about the striped garment, I heard Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) say that he had heard from Allah's Apostle (صلى هللا عليه ِو آله وسلم), he who wears silk garment has no share for him (in the Hereafter), and I am afraid it may not be that striped garment; and so far as the red saddle cloth is concerned that is the saddle cloth of Abdullah (رضي الله تعالى عنه) and it is red. I went back to Asma (رضي الله تعالى عنها) and informed her, and she said, here is the cloak of Allah's Apostle (صلى هللا ِعليه و آله وسلم), and she brought out to me that cloak made of Persian cloth with a hem of brocade, and its sleeves bordered with brocade and said, this was Allah's Apostle's (صلى الله عليه وآله وسلم) cloak with Ummul Momineen A'isha (رضي الله تعالى عنها) until she died, and when she died. I got possession of it. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) used to wear that, and we used it for the sick and sought cure thereby.

حضرت اسماء بنت ابو بکر صدیق رضی اللہ تعالیٰ عنہ کے آزاد کردہ غلام عبداللہ ( کیسان ) سے روایت ہے ، جو کہ اسماء بنت ابی بکر رضی اللہ عنہما کا مولیٰ اور عطاء کے لڑکے کا ماموں تھا نے کہا کہ مجھے اسماء رضی اللہ عنہا نے سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما کے پاس بھیجا اور کہلایا کہ میں نے سنا ہے کہ تم تین چیزوں کو حرام کہتے ہو ، ایک تو کپڑے کو جس میں ریشمی نقش ہوں ، دوسرے ارجوان ( یعنی سرخ ڈھڈھاتا ) زین پوش کو اور تیسرے تمام رجب کے مہینے میں روزے رکھنے کو ، تو سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے کہا کہ رجب کے مہینے کے روزوں کو کون حرام کہے گا؟ جو شخص ہمیشہ روزہ رکھے گا ( سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما ہمیشہ روزہ علاوہ عیدین اور ایام تشریق کے رکھتے تھے اور ان کا مذہب یہی ہے کہ صوم دہر مکروہ نہیں ہے ) ۔ اور کپڑے کے ریشمی نقوش کا تو نے ذکر کیا ہے تو میں نے سیدنا عمر رضی اللہ عنہ سے سنا وہ کہتے تھے کہ میں نے رسول اللہ ﷺ سے سنا آپ ﷺ فرماتے تھے کہ حریر ( ریشم ) وہ پہنے گا جس کا آخرت میں کوئی حصہ نہیں ، تو مجھے ڈر ہوا کہ کہیں نقشی کپڑا بھی حریر ( ریشم ) نہ ہو اور ارجوانی زین پوش ، تو خود عبداللہ کا زین پوش ارجوانی ہے ۔ یہ سب میں نے جا کر سیدہ اسماء رضی اللہ عنہا سے کہا تو انہوں نے کہا کہ رسول اللہ ﷺ کا یہ جبہ موجود ہے ، پھر انہوں نے طیالسی کسروانی جبہ ( جو ایران کے بادشاہ کسریٰ کی طرف منسوب تھا ) نکالا جس کے گریبان پر ریشم لگا ہوا تھا اور دامن بھی ریشمی تھے ۔ سیدہ اسماء رضی اللہ عنہا نے کہا کہ یہ جبہ ام المؤمنین عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا کی وفات تک ان کے پاس تھا ۔ جب وہ فوت ہو گئیں تو یہ جبہ میں نے لے لیا اور رسول اللہ ﷺ اس کو پہنا کرتے تھے اب ہم اس کو دھو کر اس کا پانی بیماروں کو شفاء کے لئے پلاتے ہیں ۔

Hazrat Asma bint Abi Bakr Siddiq radi Allahu ta'ala anhu ke azad karde hue ghulam Abdullah ( Kaysan ) se riwayat hai, jo ke Asma bint Abi Bakr ( (رضي الله تعالى عنه) a ka Maula aur Ata ke larke ka mamu tha ne kaha ke mujhe Asma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne Sayyidna Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ke pass bheja aur kahllaya ke main ne suna hai ke tum teen cheezon ko haram kahte ho, ek to kapre ko jis mein reshmi nish ho, dosre arjuwan ( yani surkh dhadhdhata ) zin posh ko aur teesre tamam Rajab ke mahine mein roze rakhne ko, to Sayyidna Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha ke Rajab ke mahine ke rozon ko kon haram kahega? Jo shakhs hamesha roza rakhega ( Sayyidna Abdullah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) a hamesha roza alawa Eidain aur Aiyam Tashriq ke rakhte the aur unka mazhab yahi hai ke som dahr makruh nahin hai) . Aur kapre ke reshmi nish ka to ne zikr kiya hai to main ne Sayyidna Umar (رضي الله تعالى عنه) se suna woh kahte the ke main ne Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) se suna aap (صلى الله عليه وآله وسلم) farmate the ke hariir ( reshm ) woh pahne ga jis ka akhirat mein koi hissa nahin, to mujhe dar hua ke kahanin nishqi kapra bhi hariir ( reshm ) na ho aur arjuani zin posh, to khud Abdullah ka zin posh arjuani hai. Ye sab main ne ja kar Sayyida Asma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se kaha to unhon ne kaha ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka yeh jubba maujud hai, phir unhon ne tiyalsi kasrawani jubba ( jo Iran ke badshah Kasra ki taraf mansub tha ) nikala jis ke greiban per reshm laga hua tha aur daman bhi reshmi the. Sayyida Asma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ne kaha ke yeh jubba Ummul Momineen Aisha Siddiqa ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki wafat tak un ke pass tha. Jab woh fout ho gayin to yeh jubba main ne le liya aur Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) is ko pehna karte the ab hum is ko dho kar is ka pani bimaron ko shifa ke liye pilate hain.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، أَخْبَرَنَا خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ، مَوْلَى أَسْمَاءَ بِنْتِ أَبِي بَكْرٍ وَكَانَ خَالَ وَلَدِ عَطَاءٍ قَالَ أَرْسَلَتْنِي أَسْمَاءُ إِلَى عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ فَقَالَتْ بَلَغَنِي أَنَّكَ تُحَرِّمُ أَشْيَاءَ ثَلاَثَةً الْعَلَمَ فِي الثَّوْبِ وَمِيثَرَةَ الأُرْجُوَانِ وَصَوْمَ رَجَبٍ كُلِّهِ ‏.‏ فَقَالَ لِي عَبْدُ اللَّهِ أَمَّا مَا ذَكَرْتَ مِنْ رَجَبٍ فَكَيْفَ بِمَنْ يَصُومُ الأَبَدَ وَأَمَّا مَا ذَكَرْتَ مِنَ الْعَلَمِ فِي الثَّوْبِ فَإِنِّي سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ يَقُولُ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم يَقُولُ ‏ "‏ إِنَّمَا يَلْبَسُ الْحَرِيرَ مَنْ لاَ خَلاَقَ لَهُ ‏"‏ ‏.‏ فَخِفْتُ أَنْ يَكُونَ الْعَلَمُ مِنْهُ وَأَمَّا مِيثَرَةُ الأُرْجُوَانِ فَهَذِهِ مِيثَرَةُ عَبْدِ اللَّهِ فَإِذَا هِيَ أُرْجُوَانٌ ‏.‏ فَرَجَعْتُ إِلَى أَسْمَاءَ فَخَبَّرْتُهَا فَقَالَتْ هَذِهِ جُبَّةُ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏.‏ فَأَخْرَجَتْ إِلَىَّ جُبَّةَ طَيَالَسَةٍ كِسْرَوَانِيَّةً لَهَا لِبْنَةُ دِيبَاجٍ وَفَرْجَيْهَا مَكْفُوفَيْنِ بِالدِّيبَاجِ فَقَالَتْ هَذِهِ كَانَتْ عِنْدَ عَائِشَةَ حَتَّى قُبِضَتْ فَلَمَّا قُبِضَتْ قَبَضْتُهَا وَكَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم يَلْبَسُهَا فَنَحْنُ نَغْسِلُهَا لِلْمَرْضَى يُسْتَشْفَى بِهَا ‏.‏