37.
The Book of Clothes and Adornment
٣٧-
كتاب اللباس والزينة


2
Chapter: The Prohibition Of Using Vessels Of Gold And Silver For Men And Women, And Gold Rings And Silk For Men, But They Are Permissible For Women. Permissibility Of Silken Borders On Garments For Men, But It Should Not Be More Than Four Fingers Wide

٢
باب تَحْرِيمِ اسْتِعْمَالِ إِنَاءِ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ عَلَى الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَخَاتَمِ الذَّهَبِ وَالْحَرِيرِ عَلَى الرَّجُلِ وَإِبَاحَتِهِ لِلنِّسَاءِ وَإِبَاحَةِ الْعَلَمِ وَنَحْوِهِ لِلرَّجُلِ مَا لَمْ يَزِدْ عَلَى أَرْبَعِ أَصَابِعَ

Sahih Muslim 2069c

Asim al-Ahwal reported on the authority Abu Uthman saying, Umar (رضي الله تعالى عنه) wrote to us when we were in Adharba'ijan saying, 'Utba bin Farqad, this wealth is neither the result of your own labor nor the result of the labor of your father, nor the result of the labor of your mother, so feed Muslims at their own places as you feed (members of your family and yourselves at your own residence), and beware of the life of pleasure, and the dress of the polytheists and wearing of silk garments, for Allah's Apostle (صلى هللا عليه و ِآله وسلم) forbade the wearing of silk garments, but only this much, and Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) raised his forefinger and middle finger and he joined them (to indicate that only this much silk can be allowed in the dress of a man). Asim also said, this is what is recorded in the letter, (sent to us), and Zuhair raised his two fingers (to give an idea of the extent to which silk may be used).

احمد بن عبداللہ بن یونس نے ہمیں حدیث بیان کی ، کہا : ہمیں زہیر نے حدیث بیان کی ، کہا : ہمیں عاصم احول نے ابوعثمان سے حدیث بیان کی ، کہا : جب ہم آذربائیجان میں تھے تو حضرت عمر رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے ہماری طرف ( خط میں ) لکھ بھیجا : عتبہ بن فرقد!تمھارے پاس جو مال ہے وہ نہ تمھاری کمائی سے ہے ، نہ تمھارے ماں باپ کی کمائی سے ، مسلمانوں کو ان کی رہائش گاہوں میں وہی کھانا پیٹ بھرکے کھلاؤ جس سے اپنی رہائش گاہ میں تم خود پیٹ بھرتے ہو اور تم لوگ عیش وعشرت سے مشرکین کے لباس اور ریشم کے پہناؤوں سے دور رہنا ، کیونکہ رسول اللہ ﷺ نے ریشم کے پہناوے سے منع فرمایا ہے ، مگر اتنا ( جائز ہے ) ، ( یہ فرما کر ) رسول اللہ ﷺ نے اپنی دو انگلیاں ، درمیانی انگلی اورانگشت شہادت ملائیں اورانھیں ہمارے سامنے بلند فرمایا ۔ زہیر نے کہا : عاصم نے کہا : یہ اس خط میں ہے ، ( ابن یونس نے ) کہا : اور زہیر نے ( بھی ) اپنی دو انگیاں اٹھائیں ۔

Ahmad bin Abdullah bin Younus ne hamain Hadith bayan ki, kaha: hamain Zahir ne Hadith bayan ki, kaha: hamain Aasim Ahwal ne Abu Usmaan se Hadith bayan ki, kaha: jab hum Azarbaijan mein thay to Hazrat Umar Radi Allahu Ta'ala Anhu ne humari taraf (khat mein) likh bheja: Utba bin Farqad! tumhare pass jo maal hai woh na tumhari kamai se hai, na tumhare maan baap ki kamai se, musalmanon ko un ki rahaish gahon mein wahi khana peet bhar ke khalao jis se apni rahaish gah mein tum khud peet bharte ho aur tum log aish o ashrat se mushrikon ke libas aur resham ke pehnaoon se door rehna, kyunke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne resham ke pehnawe se mana farmaya hai, magar itna (jaiz hai), (yeh farma kar) Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne apni do angliyan, darmiyani angli aur angshth shahadat milai aur unhein hamare samne buland farmaya. Zahir ne kaha: Aasim ne kaha: yeh is khat mein hai, (Ibn Younus ne) kaha: aur Zahir ne (bhi) apni do angliyan uthai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ يُونُسَ، حَدَّثَنَا زُهَيْرٌ، حَدَّثَنَا عَاصِمٌ الأَحْوَلُ، عَنْ أَبِي، عُثْمَانَ قَالَ كَتَبَ إِلَيْنَا عُمَرُ وَنَحْنُ بِأَذْرَبِيجَانَ يَا عُتْبَةَ بْنَ فَرْقَدٍ إِنَّهُ لَيْسَ مِنْ كَدِّكَ وَلاَ مِنْ كَدِّ أَبِيكَ وَلاَ مِنْ كَدِّ أُمِّكَ فَأَشْبِعِ الْمُسْلِمِينَ فِي رِحَالِهِمْ مِمَّا تَشْبَعُ مِنْهُ فِي رَحْلِكَ وَإِيَّاكُمْ وَالتَّنَعُّمَ وَزِيَّ أَهْلِ الشِّرْكِ وَلَبُوسَ الْحَرِيرِ فَإِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم نَهَى عَنْ لَبُوسِ الْحَرِيرِ ‏.‏ قَالَ ‏ "‏ إِلاَّ هَكَذَا ‏"‏ ‏.‏ وَرَفَعَ لَنَا رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم إِصْبَعَيْهِ الْوُسْطَى وَالسَّبَّابَةَ وَضَمَّهُمَا قَالَ زُهَيْرٌ قَالَ عَاصِمٌ هَذَا فِي الْكِتَابِ ‏.‏ قَالَ وَرَفَعَ زُهَيْرٌ إِصْبَعَيْهِ ‏.‏