37.
The Book of Clothes and Adornment
٣٧-
كتاب اللباس والزينة
33
Chapter: The Prohibition Adding Hair Extensions, Having Them Added, Tattooing, Being Tattooed, An-Namisah, Al-Mutanamisah, Separating Teeth, And Changing The Creation Of Allah
٣٣
بَاب تَحْرِيمِ فِعْلِ الْوَاصِلَةِ وَالْمُسْتَوْصِلَةِ وَالْوَاشِمَةِ وَالْمُسْتَوْشِمَةِ وَالنَّامِصَةِ وَالْمُتَنَمِّصَةِ وَالْمُتَفَلِّجَاتِ وَالْمُغَيِّرَاتِ خَلْقِ اللَّهِ
Sahih Muslim 2123b, c
Ummul Momineen A'isha (رضي الله تعالى عنها) reported that a woman from the Ansar married her daughter who had lost her hair because of illness. She came to Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) and said, her husband wants that false hair should be added to her head. Thereupon Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, the woman who adds false hair has been cursed. This Hadith has been narrated on the authority of Nafi' with the same chain of transmitters but with a slight variation of wording.
زید بن حباب نے ابراہیم بن نافع سے روایت کی ، کہا : مجھے حسن بن مسلم بن یناق نے صفیہ بنت شیبہ سے خبر دی ، انھوں نے حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کی کہ انصار کی ایک عورت نے ا پنی بیٹی کی شادی کی ، وہ بیمار ہوگئی تو اس کے بال جھڑ گئے ، وہ نبی کریم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوئی اورعرض کی کہ اس کا خاوند اس کی رخصتی چاہتاہے ، کیا میں اس کے بالوں میں جوڑ لگادوں؟ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : " جوڑنے والیوں پر لعنت کی گئی ہے ۔ " عبدالرحمان بن مہدی نے ابراہیم بن نافع سے اسی سند کے ساتھ حدیث بیان کی اور کہا : " جوڑ لگانے والیوں پر لعنت کی گئی ہے ۔ "
Zaid bin Habaab ne Ibraheem bin Nafe'a se riwayat ki, kaha: Mujhe Hasan bin Muslim bin Yanaq ne Safiyyah bint Shaibah se khabar di, unhon ne Hazrat A'ishah radiyallahu ta'ala 'anha se riwayat ki ke Ansaar ki ek aurat ne apni beti ki shaadi ki, woh beemar hogayi to uske baal jhad gaye, woh Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ki khidmat mein haazir hui aur arz ki ke iska khuwand is ki rukhsati chahta hai, kya mein is ke baalon mein joor laga doon? Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Joor lagne walon par la'nat ki gayi hai."" "Abdul Rahman bin Mahdi ne Ibraheem bin Nafe'a se isi sanad ke saath hadeeth bayan ki aur kaha: "Joor lagaane walon par la'nat ki gayi hai."
حَدَّثَنِي زُهَيْرُ بْنُ حَرْبٍ، حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ نَافِعٍ، أَخْبَرَنِي الْحَسَنُ بْنُ مُسْلِمِ بْنِ يَنَّاقَ، عَنْ صَفِيَّةَ بِنْتِ شَيْبَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّ امْرَأَةً، مِنَ الأَنْصَارِ زَوَّجَتِ ابْنَةً لَهَا فَاشْتَكَتْ فَتَسَاقَطَ شَعْرُهَا فَأَتَتِ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم فَقَالَتْ إِنَّ زَوْجَهَا يُرِيدُهَا أَفَأَصِلُ شَعَرَهَا فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم " لُعِنَ الْوَاصِلاَتُ " . وَحَدَّثَنِيهِ مُحَمَّدُ بْنُ حَاتِمٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ نَافِعٍ، بِهَذَا الإِسْنَادِ وَقَالَ " لُعِنَ الْمُوصِلاَتُ " .