5.
The Book of Mosques and Places of Prayer
٥-
كتاب الْمَسَاجِدِ وَمَوَاضِعِ الصَّلاَةِ
53
Chapter: Who is more entitled to lead the prayer
٥٣
باب مَنْ أَحَقُّ بِالإِمَامَةِ
Sahih Muslim 673a
Abu Mas'ud al-Ansari (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah said, ‘the one who is most versed in Allah's Book should act as Imam for the people, but if they are equally versed in reciting it, then the one who has most knowledge regarding Sunnah. If they are equal regarding the Sunnah, then the earliest one who emigrated. If they emigrated at the same time, then the earliest one to embrace Islam. No man must lead another in prayer where (the latter) has authority or sit in his place of honor in his house without his permission. Ashajj in his narration used the word, ‘age’ in place of ‘Islam’.
ابوبکر بن ابی شیبہ اور ابوسعید اشج نے ابو خالد احمر سے ، انھوں نے اوس بن ضمعج سے اور انھوں نے حضرت ابو مسعود انصاری رضی اللہ عنہ سے روایت کی ، کہا : رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : ‘ ‘ لوگوں کی امامت وہ کرائے جو ان میں سے کتاب اللہ کو زیادہ پڑھنے والا ہو ، اگر پڑھنے میں برابر ہو ں تو وہ جو ان میں سے سنت کا زیادہ عالم ہو ، اگر وہ سنت ( کے علم ) میں بھی برابر ہوں تو وہ جس نے ان سب کی نسبت پہلے ہجرت کی ہو ، اگر وہ ہجرت میں برابر ہوں تو وہ جو اسلام قبول کرنے میں سبقت رکھتا ہو ۔ کوئی انسان وہاں دوسرے انسان کی امامت نہ کرے جہاں اس ( دوسرے ) کا اختیار ہو اور اس کے گھر میں اس کی قابل احترام نشست پر اس کی اجازت کے بغیر کوئی نہ بیٹھے ۔ ’’ ( ابوسعید ) اشج نے اپنی روایت میں ’’اسلام قبول کرنے میں’’ ( سبقت ) کے بجائے ’’عمر میں’’ ( سبقت ) رکھتا ہے
Abu Bakr bin Abi Shaibah aur Abu Saeed Ashja ne Abu Khalid Ahmar se, unhon ne Aws bin Dhumaj se aur unhon ne Hazrat Abu Masood Ansari (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki, kaha: Rasul Allah Sallallahu Alaihe Wasallam ne farmaya: 'Logon ki imamat woh kraaye jo un mein se Kitabullah ko zyada padhne wala ho, agar padhne mein barabar hon to woh jo un mein se Sunnat ka zyada aalim ho, agar woh Sunnat (ke ilm) mein bhi barabar hon to woh jisne un sab ki nisbat pehle hijrat ki ho, agar woh hijrat mein barabar hon to woh jo Islam qabool karne mein sabqat rakhta ho. Koi insan wahaan dusre insan ki imamat na kare jahan us (dusre) ka ikhtiyar ho aur uske ghar mein uski قابل احترام nishat par uski ijazat ke baghair koi na baithe.' (Abu Saeed) Ashja ne apni riwayat mein 'Islam qabool karne mein' (sabqat) ke bajaye 'umr mein' (sabqat) rakhta hai
وَحَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، وَأَبُو سَعِيدٍ الأَشَجُّ كِلاَهُمَا عَنْ أَبِي خَالِدٍ، - قَالَ أَبُو بَكْرٍ حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الأَحْمَرُ، - عَنِ الأَعْمَشِ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ بْنِ رَجَاءٍ، عَنْ أَوْسِ بْنِ ضَمْعَجٍ، عَنْ أَبِي مَسْعُودٍ الأَنْصَارِيِّ، قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم " يَؤُمُّ الْقَوْمَ أَقْرَؤُهُمْ لِكِتَابِ اللَّهِ فَإِنْ كَانُوا فِي الْقِرَاءَةِ سَوَاءً فَأَعْلَمُهُمْ بِالسُّنَّةِ فَإِنْ كَانُوا فِي السُّنَّةِ سَوَاءً فَأَقْدَمُهُمْ هِجْرَةً فَإِنْ كَانُوا فِي الْهِجْرَةِ سَوَاءً فَأَقْدَمُهُمْ سِلْمًا وَلاَ يَؤُمَّنَّ الرَّجُلُ الرَّجُلَ فِي سُلْطَانِهِ وَلاَ يَقْعُدْ فِي بَيْتِهِ عَلَى تَكْرِمَتِهِ إِلاَّ بِإِذْنِهِ " . قَالَ الأَشَجُّ فِي رِوَايَتِهِ مَكَانَ سِلْمًا سِنًّا .