32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم


Mention of Hazrat Awaim bin Sa'dah (RA)

ذكر حضرت عويم بن ساعدة رضي الله عنه

Mustadrak Al Hakim 6655

Ibn Ishaq narrates that among the participants of the Battle of Badr and the Pledge of Aqabah from the Ansar tribe of Banu 'Amiya bin Zayd was "Uwaym bin Sa'idah bin 'A'ish bin Qays bin Nu'man bin Zayd bin 'Amiya bin Zayd bin Malik." It is said that he was an ally of the Banu 'Amr bin 'Awf, and some historians say that he belonged to the same tribe.

ابن اسحاق بیان کرتے ہیں کہ انصار کے قبیلہ بنی امیہ بن زید کی جانب سے غزوہ بدر اور بیعت عقبہ میں شرکت کرنے والوں میں ’’ عویم بن ساعدہ بن عائش بن قیس بن نعمان بن زید بن امیہ بن زید بن مالک ‘‘ بھی ہیں ۔ کہا جاتا ہے کہ وہ بنی عمرو بن عوف کے حلیف تھے ، اور بعض مؤرخین کا کہنا ہے کہ وہ اسی قبیلے سے تھے ۔

Ibn Ishaq bayan karte hain ke Ansar ke qabila Bani Umayyah bin Zaid ki jaanib se Ghazwa Badr aur Ba'ait Aqabah mein shirkat karne walon mein ''Awim bin Sa'idah bin A'ish bin Qais bin Noman bin Zaid bin Umayyah bin Zaid bin Malik'' bhi hain. Kaha jata hai ke woh Bani Amr bin Awf ke halif thay, aur baaz mu'arrikhin ka kehna hai ke woh isi qabila se thay.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثَنَا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنِ ابْنِ إِسْحَاقَ، قَالَ: «فِي ذِكْرِ مَنْ شَهِدَ بَدْرًا وَالْعَقَبَةَ عُوَيْمُ بْنُ سَاعِدَةَ بْنِ عَائِشِ بْنِ قَيْسِ بْنِ النُّعْمَانِ بْنِ زَيْدِ بْنِ أُمَيَّةَ بْنِ زَيْدِ بْنِ مَالِكٍ مِنَ الْأَنْصَارِ، ثُمَّ مِنْ بَنِي أُمَيَّةَ بْنِ زَيْدٍ يُقَالُ إِنَّهُ حَلِيفٌ لِبَنِي عَمْرِو بْنِ عَوْفٍ، وَقِيلَ إِنَّهُ مِنْ أَنْفُسِهِمْ»

Mustadrak Al Hakim 6656

Uwais bin Sa'idah Radi Allahu Anhu narrates that the Messenger of Allah ﷺ said: Verily, Allah Almighty chose me and chose for me the Companions, and made them my ministers, my helpers, and my relatives. Whoever abuses these relatives of mine, upon him be the curse of Allah, the angels, and all mankind. On the Day of Judgment, neither his deeds will be accepted nor any intercession will be accepted for him. ** This Hadith is Sahih al-Isnad, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.

" حضرت عویم بن ساعدہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : بے شک اللہ تعالیٰ نے میرا انتخاب فرمایا اور میرے لئے صحابہ کرام کو چنا اور ان میں سے میرے وزیر بنائے ، میرے مددگار بنائے ، میرے رشتہ دار بنائے ، جس نے میرے ان تعلق داروں کو گالی دی ، اس پر اللہ تعالیٰ کی ، فرشتوں کی اور تمام انسانوں کی لعنت ہے ۔ قیامت کے دن اس کا نہ کوئی عمل قبول ہو گا نہ اس کے حق میں سفارش قبول کی جائے گی ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Owais bin Saida Radi Allaho Anho farmate hain ke Rasool Allah SAW ne irshad farmaya: Be shak Allah ta'ala ne mera intekhaab farmaya aur mere liye Sahaba kiram ko chuna aur un me se mere wazir banaye, mere madadgar banaye, mere rishtedar banaye, jisne mere in taluq daron ko gaali di, us par Allah ta'ala ki, farishton ki aur tamam insano ki laanat hai. Qayamat ke din uska na koi amal qabool ho ga na uske haq me sifarish qabool ki jaye gi. ** Ye hadees sahih al-asnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne isko naqal nahi kiya.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذٍ الْعَدْلُ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ مُوسَى، ثَنَا الْحُمَيْدِيُّ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ طَلْحَةَ التَّيْمِيُّ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ سَالِمِ بْنِ عُتْبَةَ بْنِ عُوَيْمِ بْنِ سَاعِدَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَدِّهِ، عَنْ عُوَيْمِ بْنِ سَاعِدَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: «إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى اخْتَارَنِي وَاخْتَارَ بِي أَصْحَابًا فَجَعَلَ لِي مِنْهُمْ وُزَرَاءَ وَأَنْصَارًا وَأَصْهَارًا، فَمَنْ سَبَّهُمْ فَعَلَيْهِ لَعْنَةُ اللَّهِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ لَا يُقْبَلُ مِنْهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ صَرْفٌ وَلَا عَدْلٌ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 6656 - صحيح