6.
Statement of Eid Prayers
٦-
بیان صلاة العیدين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn al-zubayr | Abdullah ibn al-Zubayr al-Asadi | Sahabi |
wahb bn kaysān | Wahb ibn Kaysan al-Qurashi | Trustworthy |
‘abd al-ḥamīd bn ja‘farin al-anṣārī | Abd al-Hamid ibn Ja'far al-Ansari | Trustworthy |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Qattan | Trustworthy, Pious, حافظ (Preserver of Hadith), Imam, Exemplary |
‘abd al-lah bn aḥmad bn ḥanbalin | Abdullah ibn Ahmad ash-Shaybani | Trustworthy, Hadith Master |
aḥmad bn ja‘farin al-qaṭī‘ī | Ahmad ibn Ja'far al-Qutay'i | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
musaddadun | Musaad ibn Musarhad al-Asadi | Trustworthy Haafiz |
abū al-muthanná | Mu'adh ibn al-Muthanna al-'Anbari | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنَ الزُّبَيْرِ | عبد الله بن الزبير الأسدي | صحابي |
وَهْبُ بْنُ كَيْسَانَ | وهب بن كيسان القرشي | ثقة |
عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ جَعْفَرٍ الأَنْصَارِيُّ | عبد الحميد بن جعفر الأنصاري | ثقة |
يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ | يحيى بن سعيد القطان | ثقة متقن حافظ إمام قدوة |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ | عبد الله بن أحمد الشيباني | ثقة حجة |
أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ | أحمد بن جعفر القطيعي | صدوق حسن الحديث |
مُسَدَّدٌ | مسدد بن مسرهد الأسدي | ثقة حافظ |
أَبُو الْمُثَنَّى | معاذ بن المثنى العنبري | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 1097
Wahb bin Kaysan reported: I went to Ibn Zubair (may Allah be pleased with them both) in Makkah, when he was the Ameer-ul-Momineen (leader of the believers). It so happened that Eid-ul-Fitr or (perhaps he said) Eid-ul-Adha fell on Friday. He (Ibn Zubair) delayed going to the place of Eid prayer until the sun was high, then he went out and ascended the pulpit and delivered a long sermon. Then he prayed two rak'ahs (units of prayer) and did not pray Jumu'ah. Some people from the Banu Umayya bin 'Abd Shams expressed their displeasure at this. This matter reached Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with them both), so he said, "The action of Ibn Zubair (may Allah be pleased with them both) is exactly according to the Sunnah." This information reached Ibn Zubair (may Allah be pleased with them both), so he said, "I saw 'Umar bin al-Khattab (may Allah be pleased with him) do the same whenever the two Eids coincided." **This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both), but neither of them narrated it.**
" حضرت وہب بن کیسان فرماتے ہیں : میں ابن زبیر رضی اللہ عنہما کے پاس مکہ میں گیا ، ان دنوں وہ امیرالمومنین تھے اتفاق سے جمعہ کے دن عیدالفطر یا ( شاید یہ فرمایا ) عیدالاضحی ہوئی تو انہوں نے عید گاہ کی طرف جانا موخر کیا یہاں تک کہ سورج بلند ہو گیا پھر آپ نکلے اور منبر پر چڑھ کر طویل خطبہ دیا پھر دو رکعتیں پڑھیں اور جمعہ نہیں پڑھا ، اس پر بنو امیہ بن عبدالشمس کے کچھ لوگوں نے ناراضگی کا اظہار کیا ، یہ بات ابن عباس رضی اللہ عنہما تک پہنچی تو انہوں نے فرمایا : ابن زبیر رضی اللہ عنہما کا عمل عین سنت کے مطابق ہے ، اس بات کی اطلاع ابن زبیر رضی اللہ عنہما تک پہنچی تو انہوں نے فرمایا : میں نے حضرت ابن خطاب رضی اللہ عنہ کو دیکھا ہے کہ جب کبھی دو عیدیں جمع ہوتیں تو وہ ایسے ہی کرتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہما دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Wahab bin Kaisan farmate hain : mein Ibn Zubair radi Allaho anhuma ke paas Makkah mein gaya, un dinon woh Amirul Momineen thay ittefaq se Jumma ke din Eid-ul-Fitr ya ( shayad yeh farmaya ) Eid-ul-Adha hui to unhon ne Eid Gah ki taraf jana moakhir kya yahan tak ke sooraj buland ho gaya phir aap nikle aur mimbar par chad kar tawil khutba diya phir do rakat namaz parhi aur Jumma nahin parhi, iss par Banu Umayyah bin Abdul Shams ke kuch logon ne narazgi ka izhar kya, yeh baat Ibn Abbas radi Allaho anhuma tak pahunchi to unhon ne farmaya : Ibn Zubair radi Allaho anhuma ka amal ain sunnat ke mutabiq hai, iss baat ki ittila Ibn Zubair radi Allaho anhuma tak pahunchi to unhon ne farmaya : mein ne Hazrat Ibn Khattab radi Allaho anhu ko dekha hai ke jab kabhi do eidein jama hoti thin to woh aise hi karte thay. ** Yeh hadees Imam Bukhari wa Imam Muslim rehmatullah alaihima donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahin kya.
أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، أَنْبَأَ أَبُو الْمُثَنَّى، ثنا مُسَدَّدٌ، وَأَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي قَالَا: ثنا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، ثنا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ جَعْفَرٍ الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنِي وَهْبُ بْنُ كَيْسَانَ، قَالَ: شَهِدْتُ ابْنَ الزُّبَيْرِ بِمَكَّةَ وَهُوَ أَمِيرٌ فَوَافَقَ يَوْمَ فِطْرٍ، أَوْ أَضْحًى يَوْمَ الْجُمُعَةِ، «فَأَخَّرَ الْخُرُوجَ حَتَّى ارْتَفَعَ النَّهَارُ، فَخَرَجَ وَصَعِدَ الْمِنْبَرَ فَخَطَبَ وَأَطَالَ، ثُمَّ صَلَّى رَكْعَتَيْنِ وَلَمْ يُصَلِّ الْجُمُعَةَ» ، فَعَاتَبَهُ عَلَيْهِ نَاسٌ مِنْ بَنِي أُمَيَّةَ بْنِ عَبْدِ شَمْسِ فَبَلَغَ ذَلِكَ ابْنَ عَبَّاسٍ، فَقَالَ: أَصَابَ ابْنُ الزُّبَيْرِ السُّنَّةَ، فَبَلَغَ ابْنَ الزُّبَيْرِ، فَقَالَ: «رَأَيْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ إِذَا اجْتَمَعَ عِيدَانِ صَنَعَ مِثْلَ هَذَا» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 1097 - على شرطهما