6.
Statement of Eid Prayers
٦-
بیان صلاة العیدين
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
wa‘ammārin | Ammar ibn Yasir al-Ansari | Sahabi |
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
abī al-ṭufaylin | Amir ibn Wathilah al-Laythi | He reached the age of understanding (during the Prophet's time) |
fiṭr bn khalīfah | Fathr ibn Khalifah al-Makhzumi | Truthful, accused of Shiism |
‘abd al-raḥman bn sa‘īdin al-mu’adhdhin | Abdul Rahman bin Saeed Al-Muadhin | Weak in Hadith |
sa‘īd bn ‘uthmān al-kharrāz | Sa'id ibn Uthman | Unknown |
ibrāhīm bn abī al-‘anbas al-qāḍī | Ibrahim ibn Ishaq al-Zuhri | Trustworthy |
abū al-ḥasan ‘alī bn muḥammad bn ‘qbt al-shaybānī | Ali ibn Muhammad al-Shaybani | Imam, Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 1111
Ali and Ammar (may Allah be pleased with them) narrated: The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite Bismillah Hir Rahman nir Raheem aloud in the obligatory prayers, and he (peace and blessings of Allah be upon him) used to recite Qunut in Fajr prayer. He (peace and blessings of Allah be upon him) used to start Takbeer Tashreeq from the Fajr prayer on the day of Arafah and end it in the Asr prayer on the last day of the days of Tashreeq. ** This hadith is Sahih Al-Isnad and I do not know that any of its narrators has been accused of Jarh. On this subject, a narration has also been reported from Jabir bin Abdullah (may Allah be pleased with him) and other companions. It has been proven from the practice of Umar, Ali, Abdullah bin Abbas and Abdullah bin Saeed (may Allah be pleased with them all) that they used to recite Takbeer from Fajr of Arafah to the last day of the days of Tashreeq. Narration of Umar (may Allah be pleased with him):
" حضرت علی رضی اللہ عنہ اور عمار رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں : نبی اکرم ﷺ فرض نمازوں میں بسم اللہ الرحمن الرحیم بلند آواز سے پڑھا کرتے تھے اور آپ ﷺ فجر کی نماز میں دعائے قنوت پڑھتے اور عرفہ کے دن فجر کی نماز سے تکبیرات تشریق شروع کرتے اور ایام تشریق کے آخری دن عصر کی نماز میں ختم کر دیتے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے اور میں نہیں جانتا کہ اس کے راویوں میں کسی کسی کو بھی جرح کی طرف منسوب کیا گیا ہو اور اس موضوع پر جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما اور دیگر اصحاب سے بھی روایت منقول ہے اور حضرت عمر ، علی ، عبداللہ بن عباس اور عبداللہ بن سعید ( رضی اللہ عنہم ) کا یہ عمل صحیح طور پر ثابت تھا کہ عرفہ کی فجر سے ایام تشریق کے آخری دن تک تکبیر کہتے تھے ۔ حضرت عمر رضی اللہ عنہ کی روایت :"
Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) aur Ammar (رضي الله تعالى عنه) riwayat karte hain : Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) farz namaazon mein Bismillah hir Rahman nir Raheem buland aawaz se parha karte the aur Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) Fajar ki namaz mein Dua e Qunoot parhte aur Arafah ke din Fajar ki namaz se takbiraat tashreeq shuru karte aur ayyam tashreeq ke aakhri din Asr ki namaz mein khatam kar dete . ** Yeh hadees sahih ul asnad hai aur mein nahin janta ke iske raaviyon mein kisi kisi ko bhi jarah ki taraf mansoob kiya gaya ho aur is mauzu par Jabir bin Abdullah ( (رضي الله تعالى عنه) a aur digar ashaab se bhi riwayat manqool hai aur Hazrat Umar, Ali, Abdullah bin Abbas aur Abdullah bin Saeed ( (رضي الله تعالى عنه) ka yeh amal sahih tor par sabit tha ke Arafah ki Fajar se ayyam tashreeq ke aakhri din tak takbeer kahte the . Hazrat Umar (رضي الله تعالى عنه) ki riwayat :
أَخْبَرَنَا أَبُو الْحَسَنِ عَلِيُّ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عُقْبَةَ الشَّيْبَانِيُّ بِالْكُوفَةِ، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي الْعَنْبَسِ الْقَاضِي، ثنا سَعِيدُ بْنُ عُثْمَانَ الْخَرَّازُ، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ سَعِيدٍ الْمُؤَذِّنُ، ثنا فِطْرُ بْنُ خَلِيفَةَ، عَنْ أَبِي الطُّفَيْلٍ، عَنْ عَلِيٍّ، وَعَمَّارٍ، «أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَجْهَرُ فِي الْمَكْتُوبَاتِ بِبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، وَكَانَ يَقْنُتُ فِي صَلَاةِ الْفَجْرِ، وَكَانَ يُكَبِّرُ مِنْ يَوْمِ عَرَفَةَ صَلَاةَ الْغَدَاةِ، وَيَقْطَعُهَا صَلَاةَ الْعَصْرِ آخِرَ أَيَّامِ التَّشْرِيقِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَا أَعْلَمُ فِي رُوَاتِهِ مَنْسُوبًا إِلَى الْجَرْحِ «وَقَدْ رُوِيَ فِي الْبَابِ عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ وَغَيْرِهِ،» فَأَمَّا مِنْ فِعْلِ عُمَرَ وَعَلِيٍّ وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبَّاسٍ وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَعِيدٍ فَصَحِيحٌ عَنْهُمُ التَّكْبِيرُ مِنْ غَدَاةِ عَرَفَةَ إِلَى آخِرِ أَيَّامِ التَّشْرِيقِ، فَأَمَّا الرِّوَايَةُ فِيهِ عَنْ عُمَرَ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 1111 - بل خبر واه كأنه موضوع