7.
Statement of Witr Prayers
٧-
بیان الوتر


Mustadrak Al Hakim 1134

Bakr bin Wa'il also narrated this statement of the Messenger of Allah ﷺ, on the authority of Abu Ayyub, with the same chain of narration: Witr is a right. Then he narrated a hadith similar to the previous one. ** Imam Hakim, may Allah have mercy on him, says: I have no doubt that the two Sheikhs, may Allah have mercy on them, have abandoned this hadith only because a student of Zuhri narrated it in the suspended form. However, due to the nature of its difference, this type of hadith cannot be considered weak (and Allah knows best).

" حضرت بکر بن وائل نے بھی اسی سند کے ہمراہ حضرت ابوایوب کے حوالے سے رسول اللہ ﷺ کا یہ فرمان نقل کیا ہے : وتر حق ہیں ۔ پھر اس کے آگے سابقہ حدیث جیسی حدیث بیان کی ہے ۔ ٭٭ امام حاکم رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں : مجھے اس بارے میں شک نہیں ہے کہ شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس حدیث کو صرف اس لیے ترک کیا ہے کہ اس کی سند کو زہری کے ایک شاگرد نے موقوفاً بیان کیا ہے حالانکہ اس کی نوعیت کے اختلاف کی وجہ سے اس طرح کی حدیث کو معلل قرار نہیں دیا جا سکتا ( واللہ اعلم )"

Hazrat Bakr bin Wael ne bhi isi sanad ke hamrah Hazrat Abu Ayyub ke hawale se Rasul Allah SAW ka ye farman naqal kiya hai: Witr haq hain. Phir uske aage sabaq hadees jaisi hadees bayaan ki hai. ** Imam Hakim rehmatullah alaih kehte hain: Mujhe is bare mein shak nahin hai ki Sheikhain rehmatullah alaihema ne is hadees ko sirf isliye tark kiya hai ki uski sanad ko Zahri ke ek shagird ne moqofan bayaan kiya hai halanki uski noiyat ke ikhtilaf ki wajah se is tarah ki hadees ko mu'alil qarar nahin diya ja sakta (wallahu a'lam).

فَحَدَّثَنَاهُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ، ثنا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْمُبَارَكِ، ثنا قُرَيْشُ بْنُ حَيَّانَ، عَنْ بَكْرِ بْنِ وَائِلٍ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ أَبِي أَيُّوبَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «الْوِتْرُ حَقٌّ» ، فَذَكَرَهُ بِنَحْوِهِ قَالَ الْحَاكِمُ: «لَسْتُ أَشُكُّ أَنَّ الشَّيْخَيْنِ تَرَكَا هَذَا الْحَدِيثَ لَتَوْقِيفِ بَعْضِ أَصْحَابِ الزُّهْرِيِّ إِيَّاهُ، هَذَا مِمَّا لَا يُعَلِّلُ مِثْلَ هَذَا الْحَدِيثِ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ»