14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


Mustadrak Al Hakim 1487

Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrated: When this verse was revealed: "And those who hoard gold and silver..." the Muslims were very worried. 'Umar (may Allah be pleased with him) said, "I will seek relief for you today." Then he went to the Holy Prophet (peace be upon him) and said, "O Messenger of Allah! This verse has become very heavy on your Companions (may Allah be pleased with them)." The Messenger of Allah (peace be upon him) said, "Allah has only made Zakah obligatory on what remains of your wealth after your expenditures. Allah has made inheritance obligatory and mentioned a word that is for those who come after you." Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) narrated: 'Umar (may Allah be pleased with him) said, "Allahu Akbar!" Then the Messenger of Allah (peace be upon him) said, "Shall I not tell you about the real earnings of a righteous woman? (1) When her husband looks at her, she pleases him. (2) When he orders her to do something, she obeys him. (3) And in the absence of her husband, she protects his (trust). ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but neither of them narrated it.

" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : جب یہ آیت : ( والذین یکنزون الذھب والفضۃ ) نازل ہوئی تو مسلمان بہت پریشان ہو گئے ، حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا : میں آج تمہارے لیے کشادگی کروا لوں گا ، پھر وہ رسول پاک ﷺ کی طرف چل دئیے ، آپ ﷺ کے پاس آ کر انہوں نے عرض کی : یا نبی اللہ ﷺ ! آپ کے اصحاب رضی اللہ تعالیٰ عنہم پر یہ آیت بہت بھاری پڑی ہے ۔ تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : اللہ تعالیٰ نے تو تمہارے مال کے باقی ماندہ سے زکوۃ فرض کی ہے ۔ اللہ تعالیٰ نے تو وراثت فرض کی ہے اور ایک ایسا کلمہ ذکر کیا جو تم سے بعد والے لوگوں کے لیے ہے ۔ ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : حضرت عمر رضی اللہ عنہ نے ’’ اللہ اکبر ‘‘ کہا : پھر رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : کیا میں تمہیں اس بات کی خبر نہ دوں کہ ایک نیک خاتون کی اصل کمائی کیا ہوتی ہے ۔ ( 1 ) جب اس کا شوہر اس کی طرف دیکھے تو وہ اس کو خوش کرے ۔ ( 2 ) جب اس کو کسی کام کا حکم دے تو اس کی اطاعت کرے ۔ ( 3 ) اور شوہر کی غیر موجودگی میں اس ( کی امانت ) کی حفاظت کرے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Ibn Abbas raziallahu anhuma farmate hain : Jab yeh ayat : ( Wal lazeena yaknizoona zzahaba wal fiddah ) nazil hui to musalman bahut pareshan ho gaye , Hazrat Umar raziallahu anhu ne farmaya : Main aaj tumhare liye kushadgi karwa lun ga , phir woh Rasul Pak ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki taraf chal diye , Aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke pass aa kar unhon ne arz ki : Ya Nabi Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ! Aap ke ashaab raziallahu tala anhum par yeh ayat bahut bhari padi hai . To Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Allah tala ne to tumhare maal ke baqi mandah se zakat farz ki hai . Allah tala ne to wirasat farz ki hai aur ek aisa kalimat zikr kya jo tum se baad wale logon ke liye hai . Ibn Abbas raziallahu anhuma farmate hain : Hazrat Umar raziallahu anhu ne '' Allah Akbar '' kaha : Phir Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ne farmaya : Kya main tumhen is baat ki khabar na dun ke ek nek khatoon ki asal kamai kya hoti hai . ( 1 ) Jab uska shohar uski taraf dekhe to woh usko khush kare . ( 2 ) Jab usko kisi kaam ka hukm de to uski ita'at kare . ( 3 ) Aur shohar ki ghair maujoodgi mein us ( ki amanat ) ki hifazat kare . ** Yeh hadees Imam Bukhari rehmatullah alaih wa Imam Muslim rehmatullah alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahin kiya .

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ سَلَمَةَ الْعَنَزِيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمَدِينِيِّ، ثنا يَحْيَى بْنُ يَعْلَى الْمُحَارِبِيُّ، ثنا أَبِي، ثنا غَيْلَانُ بْنُ جَامِعٍ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ إِيَاسٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: لَمَّا نَزَلَتْ هَذِهِ الْآيَةُ: {وَالَّذِينَ يَكْنِزُونَ} [التوبة: 34] الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ كَبُرَ ذَلِكَ عَلَى الْمُسْلِمِينَ، فَقَالَ عُمَرُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ: أَنَا أُفَرِّجُ عَنْكُمْ فَانْطَلَقَ، فَقَالَ: يَا نَبِيَّ اللَّهِ، إِنَّهُ كَبُرَ عَلَى أَصْحَابِكَ هَذِهِ الْآيَةِ، فَقَالَ: «إِنَّ اللَّهَ لَمْ يَفْرِضِ الزَّكَاةَ إِلَّا لِيُطَيِّبَ مَا بَقِيَ مِنْ أَمْوَالِكُمْ، وَإِنَّمَا فَرَضَ الْمَوَارِيثَ - وَذَكَرَ كَلِمَةً - لِتَكُونَ لِمَنْ بَعْدَكُمْ» قَالَ: فَكَبَّرَ عُمَرُ ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «أَلَا أُخْبِرُكُمْ بِخَيْرِ مَا يُكْنَزُ؟ الْمَرْأَةُ الصَّالِحَةُ إِذَا نَظَرَ إِلَيْهَا سَرَّتْهُ، وَإِذَا أَمَرَهَا أَطَاعَتْهُ، وَإِذَا غَابَ عَنْهَا حَفِظَتْهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ ""