23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح


Mustadrak Al Hakim 2706

Aisha (may Allah be pleased with her) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: “Any woman who marries without the permission of her guardian, her marriage is invalid, her marriage is invalid, her marriage is invalid. And if they have entered into conjugal relations, then she is entitled to dowry due to that relation. And if they dispute, then the Islamic ruler is the guardian of she who has no guardian. ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but neither of them narrated it. Regarding the mention of transmission from Sulayman bin Musa from Ibn Juraij and from Zuhri from Sulayman bin Musa, Abdul Razzaq bin Hammam, Yahya bin Ayub, Abdullah bin Laheeha and Hajjaj bin Muhammad Al-Musaysi followed Abu Asim.

" حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : جو عورت اپنے ولی کی اجازت کے بغیر نکاح کرے ، اس کا نکاح باطل ہے ، اس کا نکاح باطل ہے ، اس کا نکاح باطل ہے ۔ اور اگر ان کے درمیان ازدواجی تعلقات قائم ہو جائیں تو ان تعلقات کی وجہ سے اس کے لیے مہر لازم ہو گا ۔ اور اگر ان میں جھگڑا پڑ جائے تو جس کا کوئی ولی نہیں ہوتا حاکمِ اسلام اس کا ولی ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ ابن جریج کے سلیمان بن موسیٰ سے سماع کے ذکر کے متعلق اور سلیمان بن موسیٰ کے زہری سے سماع کے متعلق عبدالرزاق بن ھمام ، یحیی بن ایوب ، عبداللہ بن لھعیہ اور حجاج بن محمد المصیصی نے ابوعاصم کی متابعت کی ہے ۔"

Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain ke Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Jo aurat apne wali ki ijazat ke baghair nikah kare, us ka nikah batil hai, us ka nikah batil hai, us ka nikah batil hai. Aur agar un ke darmiyan azdawaji taluqat qaim ho jayen to un taluqat ki wajah se us ke liye mehr lazim ho ga. Aur agar un mein jhagda pad jaye to jis ka koi wali nahi hota hakim e Islam us ka wali hai. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih wa Imam Muslim Rahmatullah Alaih donon ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin donon ne hi ise naqal nahi kiya. Ibn Juraij ke Sulaiman bin Musa se samaa ke zikar ke mutalliq aur Sulaiman bin Musa ke Zuhri se samaa ke mutalliq Abdul Razzaq bin Humam, Yahya bin Ayub, Abdullah bin Lahia aur Hajjaj bin Muhammad Al-Musaysi ne Abu Asim ki mutaba'at ki hai.

أَخْبَرَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ بِمَرْوَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ مُعَاذٍ، وَأَخْبَرَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ حَمْدَانَ الْجَلَّابُ، بِهَمْدَانَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْجَهْمِ السَّمُرِيُّ، قَالَا: ثنا أَبُو عَاصِمٍ الضَّحَّاكُ بْنُ مَخْلَدٍ، ثنا ابْنُ جُرَيْجٍ، قَالَ: سَمِعْتُ سُلَيْمَانَ بْنَ مُوسَى، يَقُولُ: ثنا الزُّهْرِيُّ، قَالَ: سَمِعْتُ عُرْوَةَ، يَقُولُ: سَمِعْتُ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، تَقُولُ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «أَيُّمَا امْرَأَةٍ نُكِحَتْ بِغَيْرِ إِذْنِ وَلِيِّهَا، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ، فَنِكَاحُهَا بَاطِلٌ، فَإِنْ أَصَابَهَا، فَلَهَا مَهْرُهَا بِمَا أَصَابَهَا، وَإِنْ تَشَاجَرُوا فَالسُّلْطَانُ وَلِيُّ مَنْ لَا وَلِيَّ لَهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ " وَقَدْ تَابَعَ أَبَا عَاصِمٍ عَلَى ذِكْرِ سَمَاعِ ابْنِ جُرَيْجٍ، مِنْ سُلَيْمَانَ بْنِ مُوسَى، وَسَمَاعِ سُلَيْمَانَ بْنِ مُوسَى، مِنَ الزُّهْرِيِّ وَعَبْدِ الرَّزَّاقِ بْنِ هَمَّامٍ، وَيَحْيَى بْنِ أَيُّوبَ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ لَهِيعَةَ، وَحَجَّاجِ بْنِ مُحَمَّدٍ الْمِصِّيصِيِّ، أَمَّا حَدِيثُ عَبْدِ الرَّزَّاقِ