27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Maryam
تفسير سورة مريم
Mustadrak Al Hakim 3419
Abu Darda (may Allah be pleased with him) narrated that Allah Almighty said: Whatever thing He has made lawful in His book is pure and lawful, and whatever He has prohibited is unlawful. And the thing about which He remained silent is a matter of ease and safety, so accept the safety from Allah Almighty. For Allah Almighty does not forget anything. Then he recited this verse: "And your Lord never forgets." (Surah Maryam: 64) (Translation: Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Khan Barelvi) **Note:** This hadith is sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari and Imam Muslim did not narrate it.
" حضرت ابوالدرداء رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : اللہ تعالیٰ نے اپنی کتاب میں جو چیز حلال کر دی ، وہ خلال ہے اور جو چیز حرام کر دی ، وہ حرام ہے اور جس چیز کے بارے میں خاموشی اختیار کی وہ عافیت ہے اور اللہ تعالیٰ کی طرف سے عافیت کو قبول کرو ۔ اس لیے کہ اللہ تعالیٰ کو کوئی چیز بھولتی نہیں ہے ۔ پھر آپ نے یہ آیت تلاوت کی : وَمَا کَانَ رَبُّکَ نَسِیًّا ( مریم : 64 ) ’’ اور حضور ( ﷺ ) کا رب بھولنے والا نہیں ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abu Darda (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Allah Ta'ala ne apni kitab mein jo cheez halal kar di, woh halal hai aur jo cheez haram kar di, woh haram hai aur jis cheez ke bare mein khamoshi ikhtiyar ki woh afiyat hai aur Allah Ta'ala ki taraf se afiyat ko qabool karo. Is liye ke Allah Ta'ala ko koi cheez bhoolti nahin hai. Phir aap ne ye ayat tilawat ki : Wa ma kana Rabbuka nasiyan (Maryam : 64) 'Aur Huzoor (ﷺ) ka Rab bhulne wala nahin'. (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rehmatullah Alaih). ** Ye hadees Sahih al-Isnad hai lekin Imam Bukhari Rehmatullah Alaih aur Imam Muslim Rehmatullah Alaih ne ise naqal nahin kiya.
أَخْبَرَنَا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ الشَّيْبَانِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ حَازِمٍ الْغِفَارِيُّ، ثنا أَبُو نُعَيْمٍ، ثنا عَاصِمُ بْنُ رَجَاءِ بْنِ حَيْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، رَفَعَ الْحَدِيثَ قَالَ: «مَا أَحَلَّ اللَّهُ فِي كِتَابِهِ فَهُوَ حَلَالٌ، وَمَا حَرَّمَ فَهُوَ حَرَامٌ، وَمَا سَكَتَ عَنْهُ فَهُوَ عَافِيَةٌ، فَاقْبَلُوا مِنَ اللَّهِ الْعَافِيَةَ، فَإِنَّ اللَّهَ لَمْ يَكُنْ نَسِيًّا» ثُمَّ تَلَا هَذِهِ الْآيَةَ {وَمَا كَانَ رَبُّكَ نَسِيًّا} [مريم: 64] «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3419 - صحيح