27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Al-Ma'un
تفسير سورة الماعون
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
mujāhidin | Mujahid ibn Jabr al-Qurashi | Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge |
ibn abī najīḥin | Abdullah ibn Abi Nujayh al-Thaqafi | Trustworthy |
ibrāhīm bn abī ṭālibin | Ibrahim ibn Abi Talib al-Naysaburi | Trustworthy Hadith Scholar |
‘alī bn ‘īsá | Ali ibn Isa al-Hiri | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
مُجَاهِدٍ | مجاهد بن جبر القرشي | ثقة إمام في التفسير والعلم |
ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ | عبد الله بن أبي نجيح الثقفي | ثقة |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ | إبراهيم بن أبي طالب النيسابوري | ثقة حافظ |
عَلِيُّ بْنُ عِيسَى | علي بن عيسى الحيري | صدوق حسن الحديث |
Mustadrak Al Hakim 3977
Ali (may Allah be pleased with him) said, “’And they withhold [giving] assistance’ - by 'assistance', I mean the obligatory charity (Zakat). They make a display of prayer, but withhold their Zakat.” ** This chain of narration is mursal (disconnected) because Mujahid did not hear directly from Ali (may Allah be pleased with him).
" حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں ’’ وَ یَمْنَعُوْنَ الْمَاعُوْنَ ‘‘ ( میں ماعون سے مراد ) فرض زکوۃ ہے ۔ وہ نماز کا دکھلاوا کرتے ہیں اور اپنی زکوۃ روکتے ہیں ۔ ٭٭ یہ سند مرسل ہے کیونکہ مجاہد نے حضرت علی رضی اللہ عنہ سے حدیث نہیں سنی ۔"
Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ''WA YAMNAOONAL MAOON'' (mein maoon se murad) farz zakat hai. Woh namaz ka dikhava karte hain aur apni zakat rokte hain. ** Yeh sanad mursal hai kyunki Mujahid ne Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) se hadees nahi suni.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عِيسَى، ثنا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثنا ابْنُ أَبِي عُمَرَ، ثنا سُفْيَانُ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، {وَيَمْنَعُونَ الْمَاعُونَ} [الماعون: 7] قَالَ: «هِيَ الزَّكَاةُ الْمَفْرُوضَةُ يُرَاءُونَ بِصَلَاتِهِمْ وَيَمْنَعُونَ زَكَاتَهُمْ» هَذَا إِسْنَادٌ صَحِيحٌ مُرْسَلٌ، فَإِنَّ مُجَاهِدًا لَمْ يَسْمَعْ مِنْ عَلِيٍّ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3977 - منقطع