29.
Biography of the Messenger of Allah (pbuh)
٢٩-
سیرة رسول الله ﷺ
Miracles of the Messenger of Allah (peace be upon him), which are proofs of his prophethood
معجزات رسول الله ﷺ التي هي براهين النبوة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah bn abī awfá | Abdullah ibn Abi Awfa Al-Aslami | Companion |
yaḥyá bn ‘aqīlin | Yahya ibn Aqil al-Khuzai | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
abīh | Al-Husayn bin Waqid Al-Marwazi | Saduq (truthful) Hasan (good) al-Hadith |
‘alī bn al-ḥusayn bn wāqidin | Ali ibn al-Husayn al-Qurashi | Acceptable |
aḥmad bn naṣr bn mālikin al-khuzā‘ī | Ahmad ibn Nasr al-Khuza'i | Trustworthy |
‘abd al-lah bn aḥmad bn ibrāhīm al-dawraqī | Abdullah ibn Ahmad al-Dawriqi | Trustworthy |
abū bakrin muḥammad bn ja‘farin al-adamī al-qāri’ | Muhammad ibn Ja'far al-Adami | Weak in Hadith |
Mustadrak Al Hakim 4225
Abdullah bin Abi Awfa (RA) narrated that the Messenger of Allah (ﷺ) used to engage frequently in the remembrance of Allah. He would not indulge in idle talk. He would offer lengthy prayers but deliver concise sermons. He did not feel any shame in walking with slaves and the needy to fulfill their needs. **Note:** This hadith meets the criteria of authenticity set by Imam Bukhari (RA) and Imam Muslim (RA), but the two Sheikhs (RA) did not include it in their compilations.
" حضرت عبداللہ بن ابی اوفی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں ، رسول اللہ ﷺ کثرت سے ذکر کیا کرتے تھے ۔ فضول گوئی نہیں کرتے تھے ، نماز لمبی پڑھاتے تھے اور خطبہ مختصر دیتے تھے ۔ آپ غلاموں اور مسکینوں کی حاجت روائی کے لئے ان کے ہمراہ چلنے میں عار محسوس نہیں کرتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abdullah bin Abi Aufa RA farmate hain, Rasool Allah SAW kasrat se zikar kya karte the. Fazul goi nahi karte the, namaz lambi parhate the aur khutba mukhtasir dete the. Aap ghulamon aur miskinon ki hajat rawai ke liye un ke hamrah chalne mein aar mehsoos nahi karte the. ** Ye hadees Imam Bukhari RA aur Imam Muslim RA ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain RA ne isay naqal nahi kiya.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْأَدَمِيُّ الْقَارِئُ بِبَغْدَادَ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ الدَّوْرَقِيُّ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَصْرِ بْنِ مَالِكٍ الْخُزَاعِيُّ، ثنا عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ بْنِ وَاقِدٍ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: سَمِعْتُ يَحْيَى بْنَ عَقِيلٍ، يَقُولُ: سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ أَبِي أَوْفَى، يَقُولُ: «كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يُكْثِرُ الذِّكْرَ، وَيَقِلُّ اللَّغْوَ، وَيُطِيلُ الصَّلَاةَ، وَيُقَصِّرُ الْخُطْبَةَ، وَلَا يَسْتَنْكِفُ أَنْ يَمْشِيَ مَعَ الْعَبْدِ وَالْأَرْمَلَةِ حَتَّى يَفْرُغَ لَهُمْ مِنْ حَاجَتِهِمْ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4225 - على شرط البخاري ومسلم