32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
The virtues of Hazrat Abdullah bin Masood (RA)
فضائل حضرت عبد الله بن مسعود رضي الله عنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘abd al-lah | Abdullah ibn Mas'ud | Companion |
zayd bn wahbin | Zayd ibn Wahb al-Jahni | Trustworthy |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
manṣūrin | Mansur bin Al-Mu'tamir Al-Salami | Trustworthy, Reliable |
zā’idah | Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi | Trustworthy, Upright |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
yaḥyá bn ya‘lá al-muḥāribī | Yahya ibn Ya'la al-Muhaaribi | Trustworthy |
ibrāhīm bn abī ṭālibin | Ibrahim ibn Abi Talib al-Naysaburi | Trustworthy Hadith Scholar |
abū ja‘farin muḥammad bn ‘alīin al-warrāq | Hamdan ibn Ali al-Warraq | Thiqah (Trustworthy) |
muḥammad bn mūsá bn ‘imrān al-faqīh | Muhammad ibn Musa al-Saydalani | Acceptable |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَبْدِ اللَّهِ | عبد الله بن مسعود | صحابي |
زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ | زيد بن وهب الجهني | ثقة |
سُفْيَانَ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
مَنْصُورٍ | منصور بن المعتمر السلمي | ثقة ثبت |
زَائِدَةُ | زائدة بن قدامة الثقفي | ثقة ثبت |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
يَحْيَى بْنُ يَعْلَى الْمُحَارِبِيُّ | يحيى بن يعلى المحاربي | ثقة |
إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ | إبراهيم بن أبي طالب النيسابوري | ثقة حافظ |
أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ الْوَرَّاقُ | حمدان بن علي الوراق | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ الْفَقِيهُ | محمد بن موسى الصيدلاني | مقبول |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ | محمد بن يعقوب الأموي | ثقة حافظ |
Mustadrak Al Hakim 5387
Abdullah narrates that the Messenger of Allah ﷺ said, "I am pleased with for my Ummah with that which the son of Umm Abd (meaning Abdullah bin Masood, may Allah be pleased with him) is pleased with." ** This chain of narration is authentic (Sahih) according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim, however, both of these Imams (may Allah have mercy on them) did not narrate it. And there is a reason for that. They have narrated the hadith with the following chain of narration. ...And the narration reported by Israel is as follows...
" حضرت عبدالله فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا ” میں اپنی امت کے لئے اسی چیز پر راضی ہوں جس چیز پر ام عبد کا بیٹا ( یعنی حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ ) راضی ہے ۔ ٭٭ یہ اسناد امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ اور اس میں کوئی علت موجود ہے ۔ انہوں نے درج ذیل اسناد کے ہمراہ حدیث نقل کی ہے ۔ فَأَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ الْفَقِيهُ، ثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، ثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ اور اسرائیل کی روایت کردہ حدیث درج ذیل ہے ۔"
Hazrat Abdullah farmate hain keh Rasul Allah SAW ne irshad farmaya "mein apni ummat ke liye usi cheez par razi hun jis cheez par Umm e Abd ka beta (yani Hazrat Abdullah bin Masood RA) razi hai. ** Yeh isnad Imam Bukhari (RA) aur Imam Muslim (RA) ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhein (RA) ne isko naqal nahi kiya. Aur is mein koi illat mojood hai. Unhon ne darj zail isnad ke hamraah hadees naqal ki hai. Fa akhbarana Muhammad bin Musa bin Imran al-Faqeeh, sana Ibrahim bin Abi Talib, sana Abu Kuraib, sana Wakee, an Sufyan. Aur Israel ki riwayat kardah hadees darj zail hai.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا أَبُو جَعْفَرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ الْوَرَّاقُ، بِهَمْدَانَ ثَنَا يَحْيَى بْنُ يَعْلَى الْمُحَارِبِيُّ، ثَنَا زَائِدَةُ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ زَيْدِ بْنِ وَهْبٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «رَضِيتُ لِأُمَّتِي مَا رَضِيَ لَهَا ابْنُ أُمِّ عَبْدٍ» هَذَا إِسْنَادٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" وَلَهُ عِلَّةٌ مِنْ حَدِيثِ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، فَأَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ الْفَقِيهُ، ثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَبِي طَالِبٍ، ثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، ثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، وَأَمَّا حَدِيثُ إِسْرَائِيلَ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 5387 - مرسل