32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
The virtues of Hazrat Hakim bin Hizam (RA)
فضائل حضرت حكيم بن حزام رضي الله عنه
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibrāhīm bn isḥāq al-ḥarbī | Ibrahim ibn Ishaq al-Harbi | Imam, Hadith Scholar |
abū bakrin muḥammad bn aḥmad bn bālawayh | Muhammad ibn Balawayh al-Naysaburi | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 6044
Mus'ab ibn 'Abdullah, after mentioning the lineage of Hakim ibn Hizam (may Allah be pleased with him), said, "His mother was Faktah bint Zahir ibn Asad ibn 'Abdul-'Uzza." She gave birth to Hakim in the Ka'bah. She was pregnant, went to the Ka'bah, and there she went into labor, and Hakim was born. The birth took place on a leather carpet, and the cloths that were beneath him were taken to the well of Zamzam and washed. No one before him was born in the Ka'bah, nor anyone after him. **Imam Hakim says:** Mus'ab was mistaken at the end of this narration, because narrations about this have reached the level of tawatur (mass transmission) that Fatimah bint Asad gave birth to the Commander of the Faithful, 'Ali (may Allah be pleased with him), inside the Ka'bah.
" مصعب بن عبداللہ نے حکیم بن حزام رضی اللہ عنہ کا نسب بیان کرنے کے بعد فرمایا ’’ ان کی والدہ فاختہ بنت زہیر بن اسد بن عبدالعزیٰ ‘‘ ہیں ۔ انہوں نے حکیم کو کعبہ میں جنم دیا ۔ یہ حاملہ تھیں ، کعبہ میں گئیں اور وہیں ان کو درد زہ شروع ہو گئی ، اور حکیم کی پیدائش ہو گئی ، چمڑے کے ایک قالین پر پیدائش کا عمل ہوا ، اور ان کے نیچے جو کپڑے تھے وہ زمزم کے کنویں پر لا کر دھوئے گئے ، نہ ان سے پہلے کوئی کعبہ میں پیدا ہوا نہ ان کے بعد ۔ ٭٭ امام حاکم کہتے ہیں : مصعب کو اس حدیث کے آخر میں وہم ہوا ہے ۔ کیونکہ اس بارے میں روایات حد تواتر تک پہنچی ہوئی ہیں کہ حضرت فاطمہ بنت اسد نے امیرالمومنین حضرت علی رضی اللہ عنہ کو کعبہ کے اندر جنم دیا ۔"
Musab bin Abdullah ne Hakeem bin Hizam (رضي الله تعالى عنه) ka nasab bayan karne ke baad farmaya ''In ki walida Fakhta bint Zaheer bin Asad bin Abd-ul-Uzza hain''. Unhon ne Hakeem ko Kaaba mein janam diya. Yeh hamil thi, Kaaba mein gayin aur wahin unko dard-e-zeh shuru ho gayi, aur Hakeem ki paidaish ho gayi, chamare ke ek qaleen par paidaish ka amal hua, aur unke niche jo kapde thay woh Zamzam ke kuen par la kar dhoye gaye, na unse pehle koi Kaaba mein paida hua na unke baad. ** Imam Hakim kehte hain: Musab ko is hadees ke aakhir mein veham hua hai. Kyunki is baare mein riwayat had-e-tawaatur tak pahunchi hui hain ki Hazrat Fatima bint Asad ne Ameer-ul-Momineen Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ko Kaaba ke andar janam diya.
أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بَالَوَيْهِ، ثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ إِسْحَاقَ الْحَرْبِيُّ، ثَنَا مُصْعَبُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، فَذَكَرَ نَسَبَ حَكِيمِ بْنِ حِزَامٍ وَزَادَ فِيهِ، «وَأُمُّهُ فَاخِتَةُ بِنْتُ زُهَيْرِ بْنِ أَسَدِ بْنِ عَبْدِ الْعُزَّى، وَكَانَتْ وَلَدَتْ حَكِيمًا فِي الْكَعْبَةِ وَهِيَ حَامِلٌ، فَضَرَبَهَا الْمَخَاضُ، وَهِيَ فِي جَوْفِ الْكَعْبَةِ، فَوَلَدَتْ فِيهَا فَحُمِلَتْ فِي نِطَعٍ، وَغُسِلَ مَا كَانَ تَحْتَهَا مِنَ الثِّيَابِ عِنْدَ حَوْضِ زَمْزَمَ، وَلَمْ يُولَدْ قَبْلَهُ، وَلَا بَعْدَهُ فِي الْكَعْبَةِ أَحَدٌ» قَالَ الْحَاكِمُ: «وَهَمُّ مُصْعَبٍ فِي الْحَرْفِ الْأَخِيرِ، فَقَدْ تَوَاتَرَتِ الْأَخْبَارِ أَنَّ فَاطِمَةَ بِنْتَ أَسَدٍ وَلَدَتْ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيَّ بْنَ أَبِي طَالِبٍ كَرَّمَ اللَّهُ وَجْهَهُ فِي جَوْفِ الْكَعْبَةِ»