32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم


Among the daughters of Abdul Muttalib bin Hashim bin Abdul Manaf is Hazrat Arwa bint Abdul Muttalib, who is also the Prophet ﷺ's aunt.

ذكر بنات عبد المطلب بن هاشم بن عبد مناف، منهن حضرت أروى بنت عبد المطلب، صاحبة رسول الله ﷺ

Mustadrak Al Hakim 6879

Muhammad bin Umar narrates: Arwa bint Abdul Muttalib (may Allah be pleased with her) had accepted Islam. Barrah bint Abi Tajra narrates that Quraysh did not deny the Chast prayer, rather they denied its designated time. I (the author) say: This narration has already been mentioned earlier, therefore, it is not repeated here. Imam Hakim says: The people of Madinah have narrated this hadith with this chain of narrators, while in this knowledge, the people of Iraq are precedent. They have declared it Sahih (authentic), while Hisham bin Urwah’s stance is that from amongst the daughters of Abdul Muttalib, only Safiyyah (may Allah be pleased with her) – who is the mother of Zubair (may Allah be pleased with him) – accepted Islam. Besides her, no other daughter (of his) was Muslim.

" محمد بن عمر فرماتے ہیں : حضرت ارویٰ بنت عبدالمطلب رضی اللہ عنہا اسلام لائی تھیں ۔ برہ بنت ابی تجراۃ بیان کرتی ہیں کہ قریش نماز چاشت کا انکار نہیں کرتے تھے بلکہ وہ وقت کا انکار کرتے تھے ۔ میں نے کہا : اس حدیث کا ذکر پہلے گزر چکا ہے اس لئے اس کو یہاں دوبارہ بیان نہیں کیا ۔ امام حاکم کہتے ہیں : اس حدیث کو مدنی رایوں نے اس اسناد کے ہمراہ روایت کیا ہے ، جبکہ اس علم میں واقدی مقدم ہیں ، انہوں نے اس کو صحیح قرار دیا ہے جبکہ ہشام بن عروہ کا موقف یہ ہے کہ حضرت عبدالمطلب کی بیٹیوں میں سے صرف حضرت صفیہ رضی اللہ عنہا ( جو کہ حضرت زبیر رضی اللہ عنہ کی والدہ ہیں ) اسلام لائیں تھیں ۔ ان کے علاوہ اور کوئی بیٹی مسلمان نہیں ہوئی تھی ۔"

Muhammad bin Umar farmate hain : Hazrat Arwa bint Abdul Muttalib ( (رضي الله تعالى عنه) ا) Islam laayi thin . Barrah bint Abi Tajrah bayan karti hain ke Quresh Namaz Chast ka inkar nahin karte thay balkeh woh waqt ka inkar karte thay . Maine kaha : Is hadees ka zikar pehle guzar chuka hai is liye is ko yahan dobara bayan nahin kiya . Imam Hakim kehte hain : Is hadees ko Madani raaviyon ne is asnaad ke hamraah riwayat kiya hai , jabkeh is ilm mein Waqidi muqaddam hain , unhon ne is ko sahih qarar diya hai jabkeh Hisham bin Urwah ka mauqif yeh hai ke Hazrat Abdul Muttalib ki betiyon mein se sirf Hazrat Safiyyah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ( jo ke Hazrat Zubair (رضي الله تعالى عنه) ki walida hain ) Islam laayi thin . Un ke ilawa aur koi beti musalman nahin hui thi .

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثَنَا الْحَسَنُ بْنُ الْجَهْمِ بْنِ مَصْقَلَةَ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثَنَا الْحُسَيْنُ بْنُ الْفَرَجِ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عُمَرَ، قَالَ: كَانَتْ أَرْوَى بِنْتُ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ قَدْ أَسْلَمَتْ. فَحَدَّثَنِي سَلَمَةُ بْنُ بُخْتٍ، عَنْ عَمِيرَةَ بِنْتِ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ كَعْبٍ، عَنْ أُمِّ دُرَّةَ، عَنْ بَرَّةَ بِنْتِ أَبِي تَجْرَاةٍ، قَالَتْ: «كَانَتْ قُرَيْشٌ لَا تُنْكِرُ أَنْ تُصَلِّيَ الضُّحَى إِنَّمَا تُنْكِرُ الْوَقْتَ» قُلْتُ: الْحَدِيثُ كَمَا مَرَّ ذِكْرُهُ فَلَا نُعِيدُهَا هُنَا فَتَأَمَّلْ، قَالَ الْحَاكِمُ: هَذَا حَدِيثٌ رَوَاهُ الْمَدَنِيُّونَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ، وَالْوَاقِدِيُّ مُقَدَّمٌ فِي هَذَا الْعِلْمِ قَدْ حَكَمَ بِهِ وَقَدْ أَنْكَرَ هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ أَنْ يَكُونَ قَدْ أَسْلَمَ مِنْ بَنَاتِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ غَيْرُ صَفِيَّةَ أُمِّ الزُّبَيْرِ وَاللَّهُ أَعْلَمُ "