38.
Narrations Regarding Medicine
٣٨-
روایات عن الطب
Mustadrak Al Hakim 7450
Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated: A delegation from the people of Hajar, representing the tribe of Abdul Qais, came to the Messenger of Allah (peace be upon him). They sat with the Prophet (peace be upon him), and he (peace be upon him) said to them, "You call this color date so-and-so, and this color date so-and-so," until the Prophet (peace be upon him) had enumerated the names of dates of various colors. One of the men said, "O Messenger of Allah! May my parents be sacrificed for you! Would that I had been born in the land of Hajar! I do not possess more knowledge of the Hereafter than you. I bear witness that you are indeed the Messenger of Allah." The Prophet (peace be upon him) said, "Since you have been sitting here, your land has been presented before me, and I have been looking at it in its entirety. The best of your dates is 'Barni'. It removes illnesses and has no harm." ** This hadith has a sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. The hadith narrated by Abu Sa'id al-Khudri (may Allah be pleased with him) supports the aforementioned hadith.
" حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : اہل ہجر کا ایک وفد عبدالقیس کی نمائندگی میں رسول اللہ ﷺ کی بارگاہ میں آیا ، وہ لوگ حضور ﷺ کے پاس بیٹھے ہوئے تھے ، آپ ﷺ نے ان کو بتایا کہ فلاں رنگ کی کھجور کو تم فلاں نام سے پکارتے ہو ، فلاں رنگ کی کھجور کو فلاں نام دیتے ہو ، حتی کہ حضور ﷺ نے متعدد رنگوں کی کھجوروں کے مختلف نام شمار کئے ، لوگوں میں سے ایک شخص نے کہا : یا رسول اللہ ﷺ میرے ماں باپ آپ پر قربان ہو جائیں ۔ کاش کہ میں بھی ہجر علاقے میں پیدا ہوا ہوتا ، میں آپ سے زیادہ قیامت کا علم نہیں رکھتا ہوں ، میں گواہی دیتا ہوں کہ بے شک آپ اللہ تعالیٰ کے سچے رسول ہیں ۔ حضور ﷺ نے فرمایا : جب سے تم یہاں بیٹھے ہو ، تب سے تمہاری زمین میرے سامنے کر دی گئی ہے ۔ اور میں اس کو مکمل طور پر دیکھ رہا ہوں ، تمہارے ہاں سب سے اچھی کھجور ’’ برنی ‘‘ ہے ۔ وہ بیماریاں ختم کر دیتی ہے ، اور اس کا کوئی نقصان بھی نہیں ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ مروی درج ذیل حدیث مذکورہ حدیث کی شاہد ہے ۔"
Hazrat Anas bin Malik Radi Allaho Anho farmate hain : Ahle Hijr ka aik wafad Abd al Qais ki numaindagi mein Rasool Allah Sallallaho Alaihe Wasallam ki bargah mein aaya , woh log Huzoor Sallallaho Alaihe Wasallam ke pass baithe hue the , Aap Sallallaho Alaihe Wasallam ne un ko bataya ki falan rang ki khajoor ko tum falan naam se pukarte ho , falan rang ki khajoor ko falan naam dete ho , hatta ki Huzoor Sallallaho Alaihe Wasallam ne mutallida rangon ki khajooron ke mukhtalif naam shumar kiye , logon mein se aik shakhs ne kaha : Ya Rasool Allah Sallallaho Alaihe Wasallam mere maan baap aap par qurban ho jayen . Kash ke mein bhi Hijr ilaqay mein paida hua hota , mein aap se ziada qayamat ka ilm nahin rakhta hun , mein gawahi deta hun ki be shak aap Allah Ta'ala ke sache rasool hain . Huzoor Sallallaho Alaihe Wasallam ne farmaya : Jab se tum yahan baithe ho , tab se tumhari zameen mere samne kar di gai hai . Aur mein is ko mukammal tor par dekh raha hun , tumhare yahan sab se achhi khajoor '' Barni '' hai . Woh bimariyan khatm kar deti hai , aur is ka koi nuqsan bhi nahin hai . ** Yeh hadees Sahih al Isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naqal nahin kiya . Hazrat Abu Saeed Khudri Radi Allaho Anho marvi darj zel hadees mazkoorah hadees ki shahid hai .
أَخْبَرَنَا أَبُو سَهْلٍ أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ زِيَادٍ الْقَطَّانُ، ثَنَا يَحْيَى بْنُ جَعْفَرِ بْنِ الزِّبْرِقَانِ، ثَنَا عُبَيْدُ بْنُ وَاقِدِ بْنِ الْقَاسِمِ الْقَيْسِيُّ، ثَنَا عُثْمَانُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْعَبْدِيُّ، عَنْ حُمَيْدٍ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ وَفْدَ عَبْدِ الْقَيْسِ مِنْ أَهْلِ هَجَرَ قَدِمُوا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَبَيْنَمَا هُمْ قُعُودٌ عِنْدَهُ إِذْ أَقْبَلَ عَلَيْهِمْ فَقَالَ لَهُمْ: «تَمْرَةٌ تَدْعُونَهَا كَذَا وَتَمْرَةٌ تَدْعُونَهَا كَذَا» حَتَّى عَدَّ أَلْوَانَ تَمَرَاتِهِمْ أَجْمَعَ فَقَالَ لَهُ رَجُلٌ مِنَ الْقَوْمِ: بِأَبِي أَنْتَ وَأُمِّي يَا رَسُولَ اللَّهِ لَوْ كُنْتُ وُلِدْتُ فِي جَوْفِ هَجَرَ مَا كُنْتُ بِأَعْلَمَ مِنْكَ السَّاعَةَ أَشْهَدُ أَنَّكَ رَسُولُ اللَّهِ فَقَالَ: «إِنَّ أَرْضَكُمْ رُفِعَتْ لِي مُنْذُ قَعَدْتُمْ إِلَيَّ فَنَظَرْتُ مِنْ أَدْنَاهَا إِلَى أَقْصَاهَا فَخَيْرُ تَمَرَاتِكُمُ الْبَرْنِيُّ يُذْهِبُ الدَّاءَ وَلَا دَاءَ فِيهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" وَلَهُ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7450 - الحديث منكر