38.
Narrations Regarding Medicine
٣٨-
روایات عن الطب


Mustadrak Al Hakim 7487

It is narrated on the authority of Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with them both) that when the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) would visit a sick person, he would sit near his head and recite this supplication seven times: “I ask Allah, the Mighty, the Lord of the Mighty Throne, to heal you.” If it was not the time of his death, he would get immediate relief from his ailment. ** This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim, but the two Sheikhs (Bukhari and Muslim) have not narrated it. No one has followed Amr bin Harith in narrating it from Sa'eed and Ibn Abbas. However, this hadith has been narrated by Hajjaj bin Artah from Abdullah bin Al-Harith through Manhal, and he did not mention the name of Sa'eed bin Jubair between them.

" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ جب کسی مریض کی عیادت کے لیے تشریف لے جاتے تو اس کے سر کے قریب بیٹھ جاتے تو سات مرتبہ یہ دم کرتے ۔ أَسْأَلُ اللَّهَ الْعَظِيمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ أَنْ يَشْفِيَكَ ’’ میں عرش عظیم کے رب ، اللہ رب العزت کی بارگاہ میں دعا مانگتا ہوں کہ وہ تجھے شفاء عطا فرمائے ‘‘ اگر اس کی موت کا وقت نہ آیا ہوتا تو اس کو اس تکلیف سے فوراً آرام آ جاتا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ سعید اور ابن عباس سے روایت کرنے میں کسی نے بھی عمرو بن حارث کی پیروی نہیں کی ۔ تاہم اس حدیث کو حجاج بن ارطاۃ نے منہال کے ذریعے عبداللہ بن الحارث سے اس کو روایت کیا ہے اور انہوں نے ان دونوں کے درمیان سعید بن جبیر کا نام نہیں لیا ۔"

Hazrat Abdullah bin Abbas Radi Allaho Anho se marvi hai ki Nabi Akram Sallallaho Alaihe Wasallam jab kisi mariz ki ayadat ke liye tashreef le jate to uske sar ke kareeb beth jate to saat martaba ye dum karte. As'alullahal Azeem Rabbal Arshil Azeem An Yashfiyka. ''Main Arsh Azeem ke Rab, Allah Rabbul Izzat ki bargah mein dua mangta hun ki woh tujhe shifa ata farmaye.'' Agar uski maut ka waqt na aaya hota to usko is takleef se foran aaram aa jata. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhein Rahmatullah Alaihema ne isko naqal nahi kiya. Saeed aur Ibn Abbas se riwayat karne mein kisi ne bhi Amr bin Haris ki pairavi nahi ki. Taham is hadees ko Hajjaj bin Artah ne Manhal ke zariye Abdullah bin al-Haris se isko riwayat kiya hai aur unhon ne in donon ke darmiyan Saeed bin Jubair ka naam nahi liya.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ عَبْدِ رَبِّهِ بْنِ سَعِيدٍ، حَدَّثَنِي الْمِنْهَالُ بْنُ عَمْرٍو، أَخْبَرَنِي سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا عَادَ الْمَرِيضَ جَلَسَ عِنْدَ رَأْسِهِ ثُمَّ قَالَ سَبْعَ مَرَّاتٍ: «أَسْأَلُ اللَّهَ الْعَظِيمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ أَنْ يَشْفِيَكَ» فَإِنْ كَانَ فِي أَجَلِهِ تَأْخِيرٌ عُوفِيَ مِنْ وَجَعِهِ ذَلِكَ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ. وَلَمْ يُتَابِعْ عَمْرَو بْنَ الْحَارِثِ بَيْنَ سَعِيدٍ، وَابْنِ عَبَّاسٍ أَحَدٌ إِنَّمَا رَوَاهُ حَجَّاجُ بْنُ أَرْطَأَةَ عَنِ الْمِنْهَالِ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْحَارِثِ وَلَمْ يَذْكُرْ بَيْنَهُمَا سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7487 - على شرط البخاري ومسلم